Battlefield 2

Halky

Veteran bruker ;)
Ny uppdate :)

<div align="center">Kjøp BF2 - SF i dag!

EA kopierer Valve. Nå kan du laste ned Battlefield 2s ekspansjon, Special Forces, herfra. Det koster 29,99 USD (ca 196 NOK) å laste ned Special Forces, og spillet åpnes på lanseringsdatoen som er 22. november.

Mer info om spillet finner du også på produktsiden.


Så er det noen som kommer til og slå til her? Tror selv jeg venter til det kommer ut i butikken ;)
 
Har hatt lyst til å kjøpe BF2 mye i det siste, men det ligger foreløpig på Juleønskene mine, så jeg venter foreløpig.

Men ett spørsmål, hva er adressen til den siden du kan kjekke statsa dine? Skal se hvordan det går med noen venner.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Vel vel i mårra står altså det store slaget i komplett.no cupen der premien er på 25 000 kr, og lagene som ska møtes er Catch-Gamer og Dignitas.

Kampen sendes live på NRK nett tv 22.11.2005 klokka 20:15.

Les mere om det her

Og detta er også den andre Battlefield kampen som blir sendt live på NRK, den forige kampen ble vel sendt på NERD programmet i sin tid, og det var vel bedrifts finalen 2004 i Battlefield 1942. Siden årest finale i samme cup, ble sendt live gjennom TV2, tidliger i våres.

Og dette er ett sammerbeid gjenom NRK og Battlefield no og kampen ska komenteres av kjente battlefield.no folk, Og dette blir også første live kamp, i BF2, siden de andre kampene som har blitt sendt sånn, har vært i Battlefield 1942.

Noen her som ska følge med i morgen? Jeg tror jeg se litt, var artig og se i våres ;)
 
Jeg har fri fra skolen på Onsdag, og har ingen prøver før om en god stund, tenkte jeg skulle kose meg med en del gode filmer i morgen kveld, og en Battlefield 2 kamp gjør det bare bedre!
Jeg skal ihvertfall få med meg den kampen, har ikke sett så mye på BF2 før.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Japp da er Battlefield 2: Special Forces ute, som er den første ekstra pakken til spillet, og jeg har sett skaffet meg den :) Og den er god, selv om jeg ikke har fått testet den fult ut enda :p Men ska seff spille det mere i helgen ;)
 
Jeg har nå hatt Special Froces siden i går kveld og jeg må si jeg aldri har vært borti så dårlig programert spill. Til og med instaleringen er full av bugs. Først måtte jeg bruke rundt en time på å laste ned den nyeste patchen til BF2 på 280 MB. Deretter måtte jeg installere patchen som skulle patche patchen og så kunne jeg sette SF inn i dvd-rom skuffen. Jeg har to dvd-skuffer og ingen av dem ville lese disken. Det tok meg til sammen 2 - 3 timer og installere spillet. Når jeg starter opp blir skjermen svart i par minutter før selve spillet kommer opp. Jeg logger meg på EA BF" server som tar et par minutter så prøver jeg å laste inn et multiplayer kart. Venter i minst 10 minutter på at spillet skal optimalisere shaders og "verify client". Når kartet endelig er lastet inn for jeg beskjed om å bruke en umoddet versjon.

Hva faen!!! Det viser seg at jeg må vente til den 25, som er i dag, med å spillet spillet.

Nå har jeg sittet å spilt litt singelplayer fordi det så å si er umulig å spille på nettet. Maken til lag har jeg aldri sett. Har aldri noensinne vært så frustrert over et spill. Har en jævla dyr PC med alle godsaker og 4 MB linje så det er ikke Pcen det er noe galt med. Folka hos DICE må faen meg lære så programere skikkelig. Dette spillet er langt i fra ferdig. I tillegg til dette med lag så er det også ekstremt mye bugs overalt og alt tar himla lang tid.

Jeg hater DICE og EA så inderlig. BF2 var i ferd med å bli spillbart etter 3 - 4 patcher, men nå er det verre enn noen gang før. Jeg er trøtt, jeg er brisen og jeg er fly forbanna over dette. Trodde faktisk de hadde lært av feilene i BF1942 og Vietnam.

Faen!! :mad:


Venligst overse det jeg skriver. I skrivende stund er jeg ekstremt trøtt og tåler så å si ingenting.

God natt.

Yey!! Innlegg 1000, får vel skrive en hyllest i morgen.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, høres da veldig merkelig ut, siden installeringen gikk helt fint her :) og jeg har ikke hatt noen andre nye problemer med bf2, en de jeg allerede har osv..
 
Hmm, høres da veldig merkelig ut, siden installeringen gikk helt fint her :) og jeg har ikke hatt noen andre nye problemer med bf2, en de jeg allerede har osv..
[/b]

Well, lucky you. Akkurat nå har jeg bare lyst til å kaste spillet i ren frustrasjon
 
åh problemet ditt skulky høres ut some en jobb for Kaptein Star Force :usikker:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå har jeg kjøpt meg BF2! Etter mye om og men med å få inn nyeste patchen (fikk ikke installert fordi brukernavnet mitt har Ø og Å, velkommen til 1996!) så har jeg begynt å spille litt. Ganske gøy. Hvor er det dere spiller og hva er nickene deres?