Battlefield 2

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, det med den løpingen har en ganske så enkel forklaring :p Siden man løper, hvis man dobbeltrykker på W for og gå osv..
 
FH2 folka burde mekke en ny side kun for FH 2, og ikke FH for BF1942. Er irriterende forvirrende. Det gjelder også de andre modderene. grr..

Har sjekket PunkBuster
Jeg har patchet BF2 til 1,3.
Jeg har sjekket at jeg har nok ledig plass på harddisken.

Men jeg får fremdeles Connection Lost piss drit faen ta..begtynner å bli mektig lei
 
ett spørsmål..hva skal egentlig til for å få repair points?
stort sett når jeg drar fram nøkkelen for å skru litt, får jeg absolutt ingenting igjen for det.
 
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-@13.10.2005, 12.49
ett spørsmål..hva skal egentlig til for å få repair points?
stort sett når jeg drar fram nøkkelen for å skru litt, får jeg absolutt ingenting igjen for det.
268606​

du må holde på å skrue på diverse objekter en god stund før du får repair points og da får du BARE ett poeng. Skal du point farme er det mer effektivt å være meddic eller ammo support dude :svette:
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, man får da fort de 10 poengene man ska ha, for og få seg den basic repair badgen ;) Er bare og reparer bruer, biler, tankser, arty, radar osv..

Spiller veldig lite med det engi kittet selv, siden jeg spiller mest om Anti Tank, og har fått meg AT Veteran bagd :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, kan virke som en grei mod det der, selv om jeg ser mest frem til FH2 moden :p You just gotta lov the WWII hehe.

Foresten, hvilken rank har folket her inne? Selv om jeg tipper de fleste her er, Gunnery Sergant, som jeg selv er.
 
Gunnery Sargent (Hartman =D skjeller ut folk hele tiden over VOIP) har 8512 poeng
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, den VOIP greia bruker jeg faktisk veldig sjeldent :p Ekke no prate menneske i camp hehe. Har foresten selv en Global Score på 11,151 poeng ;)
 
wtf skjedd med forumet a... jaja meg om det..


uansett

spilte BF2 i stad og etter å ha harassa ca. 11 folk på et brett med Tanks, så fikk jeg en lyd og en skrift sto under "ticket-counteren" et eller annet med "Basic Combat Trooper" eller noe slikt.. det var også et merke med en bronsje-hodeskalle og et par bein under...


Betyr dette at jeg endelig begynner å bli ranka?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Vel det kan nesten virke sånn, siden for og få sånne badger osv.. Så ska man enten ha spilt såpass lenge, eller drept, eller gjort divere ting over tid..

Men altså, i BFHQ'en din, står det noe som helst der under stats, eller medaljer osv..? Eller er alt tomt der inne?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Ehh igjen? Har da aldri vært utestengt her jeg....

Dessuten så kommer jeg neppe til og laste ned denne versjonen, siden jeg for en stund siden slettet FH moden på gammle BF42, og noen andre moder til spillet osv.. Så nå ska jeg heller vente til FH2 kommer ut :)
 
Jeg ble utesteng etter den "episoden" vi hadde her :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm oki, antar det er noen andre som har redigert emnet ditt da eller no, eller kanskje du har skrivd det selv? :p

Uansett gleder meg til FH2 kommer til BF2 :)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, du har bare Pvt ranken ja :p Er den alle starter med det hehe. Så du får nok spille litt mere, sånn at du kan stige i gradene, ig få locket opp noen nye våpen :) Men det tar seff lang tid, og stige langt oppover i gradene...