Battlefield 3 - Mesterrasen får endelig noe oppmerksomhet

Lodin

Der Waaaah
Nå er altså Caspian Border unlocka med støtte for 64 spillere. Kommer dog ikke inn på noen servere fordi det bare er fiseminker som hoster. :ras:
 

Kleevah

Livsfarlig amatør

Lodin

Der Waaaah
Her er mer om dette. Norsk spillmedia viser litt baller og det er jo fint.

Og sånn ellers er russisk utgave av PC-versjonen lekka med spillbar single player. Det erke så fint.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Man får bare statlig kontrollerte nyheter i buret?
 

Lodin

Der Waaaah
Man får bare radio med fem kanaler og TV med basic kabel. Ergo er det bare P3 som nevner no om spill. Jo også brev fra SG med nyheter fra E3. <3
 
Hehe, det brevet høres ut som det koseligste. Hva var headlinerne fra E3 den gangen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
PressFire skrev:
NRK boikotter «Battlefield 3»
NRK skrev:
Vi tenker ikke å boikotte det, vi velger bare å ikke anmelde det.
PressFire da..
Jeg tweeta en liten "hva faen er dette" (bare litt høfligere formulert) til Snorre Bryne etter at han tweeta den artikkelen der. Cue grining om at det var "trist" at overskriften var hva folk hang seg opp i på den saken. Vel, ikke at jeg gidder å referere så mye, men Tor-Steinar (redaktør for Gamer) og noen andre ble også med og nå er i det minste ikke artikkeloverskriften løgn.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh. Problemet er vel at utgivere som Activision, Ubisoft og Capcom er blitt ekstremt gode til å ta opp kampen om å være størst dick.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mens jeg var på dass knepper det fra Snorre: "@Fetthesten Ja, vi orker ikke se på at debatten skulle handle om definisjonen av ordet boikott. Noen krangler tar vi, andre ikke." :D

Merk forøvrig at første kommentar er en derail-spike inn i "asså jeg driter vel i NRK likkavæl skarrem ha lissenspenga mine kommunistplott".