Battlefield 3 - Mesterrasen får endelig noe oppmerksomhet

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Noen som aner om dette (eller MW3) har 3D-support på no vis?

Og stemmer det at vi ikke har dedikert MW3-tråd på SG?
 
Bare kommer innom for å si at jeg begynner å miste troen på BF3, alt er wonky og spillet mangler flyt og føles gjevnt over alt for tungt, vi får se hva som skjer når fullversjonen kommer. Alle vet jo også at MW3 kommer til å vinne "krigen", men nå gjenstår det bare å se om det faktisk blir en fortjent seier eller ikke, jeg begynner å helle mot førstnevnte.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg ble også skeptisk etter betaen, men jeg håper fortsatt at det faktisk var en test av infrastrukturen (siden de etter sigende hadde 8 millioner testere!) og ikke av spillet, som skal ha hatt gammel kode. Bad Company 1 & 2 var utrolig fornøyelige spill, mens MW2 var såpass uforlaterlig kjedelig at jeg ikke engang vurderte Blops.

Hvis BF3 ikke innfrir aner jeg ikke hva slags online manshoot jeg skal spille lenger..
 

Lodin

Der Waaaah
Bf3 får full støtte for både Nvidia og AMD sine løsninger på PC. På konsoll har de ikke sagt annet enn at de vil ha det på PS3, men siden det er alt vites ikke mer.
Mw3 får nok ikke naturlig støtte på PC denne gangen heller, men motoren (Quake 3 såklart) har pleid å se grei ut tidligere. Også her er det ikke nevnt no særlig til konsoller i motsetning til med BO i fjor, så fåglane vet.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Bad Company 1 & 2 var utrolig fornøyelige spill, mens MW2 var såpass uforlaterlig kjedelig at jeg ikke engang vurderte Blops.
Dette er nøyaktig min holdning også. Spilte noe Bad Company 2 i går faktisk, fortsatt knall.

Hvis BF3 ikke innfrir aner jeg ikke hva slags online manshoot jeg skal spille lenger..
Spill manshoots som allerede er ute, slik som den tidligere nevnte Bad Company 2 eller rett og slett Battlefield 2. Hvis jeg kan gå online og rustle opp nok folk som spiller C&C Renegade til å fylle en server (og da trenger man vel ikke flere?) så skal du ihvertfall klare det på Battlefield 2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg ble også skeptisk etter betaen, men jeg håper fortsatt at det faktisk var en test av infrastrukturen (siden de etter sigende hadde 8 millioner testere!) og ikke av spillet, som skal ha hatt gammel kode.
Var da akkurat det de sa, infrastruktur-test for å sjekke at ikke faenskapen kneler det øyeblikket spillet slippes.
 
D

Deleted member 91

Gjest
:eng: Noen gang ljuger utviklere. Dice har ikke akkurat plettfri trackrecord når det kommer til bugs ved launch.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg er litt småskeptisk selv, noe som er grunnen til at jeg ikke har forhåndsbestilt det på jævla Origin enda. Bare jeg som tenker at selv om det kan være et dritbra spill har de tapt denne "krigen" mot MW3 når man legger sammen alt styret med Origin-eksklusivitet, den kjipe battlelog-greia og nå dette med anmelderne? Og at alt dette tullet mest sannsynlig er styrt fra EA og ikke DICE?
 
Som Nicholas nevnte så har DICE gjort mye moro opp gjennom åra. Mulig jeg bare er naiv men jeg klarer ikke å forestille meg at folk som lever og brenner for å lage spill bare drar ned buksene og lar the man go to town når det åpenbart er feil valg. Må heller ikke glemme den latterlige reklamekampanjen de har kjørt mot CoD-franchisen som man egentlig bare er barnslig at best, blir ikke stort bedre når de aldri ville klart å slå MW3 på salg uansett, de kan strengt talt gi ut Black Ops på nytt og mest sannsynlig selge mer enn BC3 (noe som ikke er helt umulig heller, selvom folk påstår at MW3 skal være nærmere MW1/2 enn Blops).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mulig jeg bare er naiv men jeg klarer ikke å forestille meg at folk som lever og brenner for å lage spill bare drar ned buksene og lar the man go to town når det åpenbart er feil valg.
Vel, når gutta som betaler regningene heter EA eller Activision tror jeg egentlig valget står mellom å spre skinkene eller plukke opp hatten og sluttpakka. Når det er sagt så synes jeg fortsatt ikke Battlelog er noe dårlig system med tanke på hvor fullstendig kriseræva menyene i f.eks. Slemt Selskap 2 var. Ser den med juging og sånt, men det er ikke spesielt logisk at BF3-betaen var noe annet enn en infrastrukturtest med tanke på hvor begrenset den var.
 
Du har nok rett på begge punkter, men ang selve spillet så får man fortsatt inntrykk av hva de har gått ut ifra dersom vi spilte en tidligere versjon av spillet, jeg hadde ihvertfall forventa mer, men skal være forsiktig med hva jeg sier og mener til det slippes.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er ikke riktig stream å linke til i dag.
 
Hvorfor er det sånn at spillutgivere og spillkjøpere er så opptatt av spillanmeldelser og ræger over alt som ikke gir toppkarakterer mens det ikke er en sånn kultur over film, musikk og litteraturjournalistikk?

(Jeg vet jo det er fordi spilljournalistikk er en vits og spillentusiaster er noen drittunger, men hvorfor er det fortsatt sånn?)