Battlefield 3 - Mesterrasen får endelig noe oppmerksomhet

For og quote siden over
Who cares about an eight-hour campaign when multiplayer is this good?
Tror ikke jeg spillte mer en 5 min single player i BC2, planlegger ikke noe mer i BF3.
Men COOP mode kan jo være interessant
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Omtrent det samme her. Jeg rundet faktisk campaign i BC1 (mens det var kraftig spilltørke godt og vel ett til halvannet år etter jeg kjøpte spillet), men rørte ikke mer enn introscena i BC2. Multiplayer er hvor det er ved i BC2 og for min del i BF3 og. For singleplayer har jeg Dark Souls og kjenner jeg meg selv rett Arkham City etter hvert også.
 

Lodin

Der Waaaah
Sånn jeg forstår det er kampanjen ganske lik den fra siste Medal of Honor og den likte jeg faktisk. Hovedgrunnen til det var at den fortalte en "realistisk" historie om vanlige soldater som bare prøver å gjøre jobben sin i Afghanistan. Var litt forfriskende siden de fleste millitære manshoots nå til dags går ut på å redde hele verden.
Jo også eide hagla. Den er ganske lik i BF3 så det blir å pløye gjennom kampanjen med den.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Synd, for jeg var jævlig gira på å spille Battlefield 3 på telefonen min.
 

Lodin

Der Waaaah
Oh wow, Gamestop i statene har midnight launch for alle storspill. Selv Dark Sauce var det noen som holdt oppe for. Nå har de derimot fått beskjed fra øverste hold om at de ikke skal gjøre dette for BF3. Det spekuleres at Activision kan ha hatt noe med avgjørelsen å gjøre. =D
 

Lodin

Der Waaaah
Ellers da? Alle anmeldelser som er ute nå er skrevet av folk som deltok på en "three-day review event" hvor de er blitt smørt opp og ned av EA og har spillt i lukseriøse omgivelser. Så får vi se åssen det scores av folk som ikke smøres.

E: litt mer nyttig nytt er vel det at man kan preloade spillet om man kjøper det hos Origin. Hadde egentlig tenkt å vente å se om det dukka opp hos Steam i siste liten, men fuck it. Filene er ihvertfall på 11 gig.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ellers da? Alle anmeldelser som er ute nå er skrevet av folk som deltok på en "three-day review event" hvor de er blitt smørt opp og ned av EA og har spillt i lukseriøse omgivelser. Så får vi se åssen det scores av folk som ikke smøres.
Shane Bettenhausen fortalte på en podcast om da han var på en stor preview event for Metal Gear Solid 4 hvor de ble smurt og hadde personlige 7.1-anlegg med giga-TV-er og omtrent personlige snackstjenere. Han nevnte like etterpå at det var synd at 1UP ikke lot han anmelde spillet fordi han var på eventen, fordi han hadde gitt det toppkarakter.
 
EA har sagt at de driter i om folk bruker VPN for å få tilgang tildligere, så hvis noen vil prøve det nå, så:

Control Panel -> Internet Options -> Connections -> LAN Settings -> Tick "Use a proxy for your LAN") -> Address: 210.107.100.251 Port: 8080
 

Lodin

Der Waaaah
Regner med at man ikke må gå via USA når det gjelder multiplayer for dette med tanke på at interbuttsen min er røv nok som det er. :ehm:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
EA har sagt at de driter i om folk bruker VPN for å få tilgang tildligere, så hvis noen vil prøve det nå, så:

Control Panel -> Internet Options -> Connections -> LAN Settings -> Tick "Use a proxy for your LAN") -> Address: 210.107.100.251 Port: 8080
Hei, smelle inn en random proxy noen legger ut på nett og til og med bruker Internet Explorer-innstillingene for å illustrere hvordan du får tilgang, det hørtes ut som en skikkelig god ide.
 
Det medfører riktighet. Må bare ha den på når man verifiserer spillen, så kan man skru den av. Høy ping på serverne som er oppe uansett da, siden de er i Asia.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvis det er det man bruker for å verifisere spillet, så er det helt rektig.