Beste Konsoll

Hvilken Konsoll er best

  • PlayStation2

    Stemmer: 0 0,0%
  • GameCube

    Stemmer: 0 0,0%
  • X-Box

    Stemmer: 0 0,0%
  • Alle er bra på hver sine måter

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
#2
Jeg savner alternativet "alle er bra på hver sine måter".
 
#5
Er enig med Kyllingmannen her. Alle konsollene har sine positive og negative sider. Det er ikke alltid så lett å vurdere hva som veier tyngst av disse.

Selv har jeg PS2 og GC, og liker begge konsollene veldig godt. Skulle gjerne kjøpt en Xbox, men det setter pengene en stopper for. Av de to konsollene er nok PS2en mest i bruk. Dette er nok mest fordi jeg jobber som spillanmelder kun for PS2. Det meste jeg spiller for tida er relatert til denne jobben. Tror nok kanskje at PS2 ville vært mest brukt uansett da denne er størst på RPG, min favorittsjanger.

Er ikke så lett å velge egentlig.
 
#6
Aller er bra på sine måter, mht. frekvente spilltyper, tekniske detaljer etc.

Jeg stemmer og liker Gamecube best, fordi det er mange kvalitetsspill til den, og den har noen av de beste spillene jeg har spilt.

Jeg skulle likevel likt å ha PS2 også, om bare for Rollespill (FF). Det er litt tynt med gode RPG til Gamecube. Må skaffe penger til det først dah. :doh:
 
#7
jeg går vel ikke egentlig mest etter konsollene, men spillene man kan finne PÅ dem. Og siden hver av konsollene har spill som ikke motstanderen har, kan nok ikke jeg velge kun EN konsoll. Synes og de er gode på hver sin måte, selv om jeg bare har gamecube, har jeg spilt en del annet hos andre folk.
 
#9
Alle konsollene er bra på hver sin måte. Men min personlig favoritt og den konsollen jeg uten tvil har mest spill til er Gamecube. Like i helene kommer PS2 og et stykke bak ligger Xbox med en 2-3 Gull korn.
 
#10
PlayStation 2 fordi jeg synes at den har best spill
 
#11
Jeg syntes hver enkelt av konsollene er bra på sin måte, derfor har jeg også alle. Men skulle jeg velge ut en personlig favoritt, tror jeg det ville være Nintendo GameCuben. Ikke bare fordi det er denne konsollene jeg har flest spill til, men det er her jeg finner de spillene som jeg syntes er mest interresante. På en fin fin andre plass er nok Sony`s konsoll å finne, og rett bak X-Boxen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#13
Jeg har en PS2 og en Xbox. Syns vel egentlig de er like bra, men stemte Xbox fordi det er den som blir brukt mest. Dessuten kommer det så mange fete titler til den i år!

:king: :ninja: (Jeg måtte bare ha med de tøffe smileyene)
 
#14
Syns egentlig at alle konsollene er bra på hver sin måte selv om jeg liker Gamecube'n litt bedre enn de andre. Stemte Gamecube.
 
#17
Jeg stemte Xbox, siden det er den enste konsollen jeg eier. Det verste er at Xbox faktisk leder avstemmeningen nå :D


....enn hvor lenge det varer *sukk*
 
#18
Spiller både Xbox og PS2, synes begge har gode spill, men står fast på at xboxen er kraftigst og mest behagelig å spille på.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#20
Stemte "Alle er bra på hver sin måte".

Syntes alle konsollene har noe eget å by på. De representerer ganske så forskjellige markder.
Men konsollen jeg har spillt mest på er nok ps2 :)

Dette er også noe som går veldig på smak og behag.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.