Beste Konsoll

Hvilken Konsoll er best

  • PlayStation2

    Stemmer: 0 0,0%
  • GameCube

    Stemmer: 0 0,0%
  • X-Box

    Stemmer: 0 0,0%
  • Alle er bra på hver sine måter

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
#2
Jeg savner alternativet "alle er bra på hver sine måter".
 
#5
Er enig med Kyllingmannen her. Alle konsollene har sine positive og negative sider. Det er ikke alltid så lett å vurdere hva som veier tyngst av disse.

Selv har jeg PS2 og GC, og liker begge konsollene veldig godt. Skulle gjerne kjøpt en Xbox, men det setter pengene en stopper for. Av de to konsollene er nok PS2en mest i bruk. Dette er nok mest fordi jeg jobber som spillanmelder kun for PS2. Det meste jeg spiller for tida er relatert til denne jobben. Tror nok kanskje at PS2 ville vært mest brukt uansett da denne er størst på RPG, min favorittsjanger.

Er ikke så lett å velge egentlig.
 
#6
Aller er bra på sine måter, mht. frekvente spilltyper, tekniske detaljer etc.

Jeg stemmer og liker Gamecube best, fordi det er mange kvalitetsspill til den, og den har noen av de beste spillene jeg har spilt.

Jeg skulle likevel likt å ha PS2 også, om bare for Rollespill (FF). Det er litt tynt med gode RPG til Gamecube. Må skaffe penger til det først dah. :doh:
 
#7
jeg går vel ikke egentlig mest etter konsollene, men spillene man kan finne PÅ dem. Og siden hver av konsollene har spill som ikke motstanderen har, kan nok ikke jeg velge kun EN konsoll. Synes og de er gode på hver sin måte, selv om jeg bare har gamecube, har jeg spilt en del annet hos andre folk.
 
#9
Alle konsollene er bra på hver sin måte. Men min personlig favoritt og den konsollen jeg uten tvil har mest spill til er Gamecube. Like i helene kommer PS2 og et stykke bak ligger Xbox med en 2-3 Gull korn.
 
#10
PlayStation 2 fordi jeg synes at den har best spill
 
#11