Beste Konsoll

Hvilken Konsoll er best

  • PlayStation2

    Stemmer: 0 0,0%
  • GameCube

    Stemmer: 0 0,0%
  • X-Box

    Stemmer: 0 0,0%
  • Alle er bra på hver sine måter

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
#43
Jeg har slutta med all konsoll spillinga, men favoritten var PS2, først og fremst for spilla.

Men den konsollen som er best er vel X-Box.
 
T

Taijpei

Gjest
#44
Stemte PS2 jeg.. av konsoll men det som ruler mest er PC..... men så er også alle like bra på vær sin måte... men det blir nokk PC og PS2 for meg.. kansje for att jeg bare har PS2 og PC? ;)
 
#47
Fantaboy, hvor lenge skal du fortsette å gjenta at ps2 er best i dette emnet?

maasse poster fra deg her, de inneholder om trent det samme, hver av de.

Tror vi vet hva du liker nå, du har jo søren meg sagt det så mange ganger her..
Dette emner blir ikke mindre spam-fritt av at du gjentar deg selv hele tida da.

Selv om alle er gode på hver sin måte.. så ligger nok ps2 og gamecube foran Xbox. Jeg spiller ikke annet enn gamecube her hjemme, da det er den eneste av de konsollene som er ute nå, jeg har.





:ninja:
 
#50
Jeg syns så klart playstation 2(fordi jeg har det vel selv)hehe... :D

Xbox-23%
gamecube-52%
PS2-93%
 
#51
Alle er bra på hver sine måter, men jeg tenkte jeg skulle styrke avstemningsnummeret på favoritt konsollen min, PS2.

Når det kommer til tilleggsutstyr, grafikk, lyd osv. er vel det meste noenlunde det samme på alle maskinene. Designet syntes jeg er best på PS2 :king: , med GC :thumbsup: Hvit på en god andreplass og Xbox :puke: på siste. Den er relativt kompakt, har en smooth farge med en tøff PS2 logo, og den kan plasseres horisontalt og vertikalt og uansett se thuper (I'm thuper!!! Thanks for athking!!!) ut. Xbox.... Ja, jeg skal ikke tråkke på noen tær her jeg. :p

Grunnen til at jeg synes PS2 er bedre enn de andre konsollene er vel p.g.a eksklusiv spilla. Utenom Halo, Mario og Zelda synes jeg alle Sonys eksklusiv spill banker de to andre konsollenes. Kanskje litt tynt men... Pluss at PS2 har mest med tilleggsutstyr. :blink:
 
#52
Selvfølgelig er PS2 best....


Alle vet jo det....
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#53
Stemte Gamecube, for det er bare den jeg har …

Men når jeg får lønn blir det PS2, FFX, og FFX-2. Her er gutten som skal kose seg i påskeferien! :D


På Xbox har jeg ikke funnet et eneste eksklusivt spill jeg har lyst på.


Må også legge til at forumet Fantaboy linket til på side 1, er det verste fjortisforumet jeg har sett siden jeg leste Something Awfuls exposé på GameFAQs.
 

epp

firm and correct
#55
Alle konsollene har gode spill, men stemte på GameCube som har gitt meg mest hygge. Btw. jeg er ikke alene om å mene at Dreamcast var en bedre konsoll en ps2.
 
#57
Jeg liker PS2 best, så kommer GC
Grunnen er at PS2 har flest spill og spill som GTA, R&C og J&D
 
#58
jeg er mest for x-box hvis du tar vekk de GIGANTISKE kontrollene, selv har jeg ps2
 
#59
det ble x-box pga jeg liker spillene som er til den, selv om det ikke er så altfor mange...
ma payne 1 og 2, morrowind, halo...slikt...
 
#60
Alle er bra på vær sin måte. Stemte jeg.
gamecube har rå mange ekslusive titler.
XBOX har harddisk og dvd.
PS2 har dvd og mange ekslusive titler.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.