Beste Konsoll

Hvilken Konsoll er best

  • PlayStation2

    Stemmer: 0 0,0%
  • GameCube

    Stemmer: 0 0,0%
  • X-Box

    Stemmer: 0 0,0%
  • Alle er bra på hver sine måter

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
#61
Alle er bra'e på hver sin måte.
Eksempel:

Gamecube:
-Liten og lett å ta med
-Mange gode titler

Playstatsion:
-Mange spill
-DVD spiller
-Bra design

X-box:
-Minneplass i selve maskinen
-Beste online/lan muligheter
-Best grafikk
 
#62
Opprinnelig skrevet av Mandark@21.03.2004, 17.42
GBA SP! Den r0xx3r alt. Massevis av gode titler, portability og det faktum at den er såpass snazzy og chic at den ikke ser ut som leke(noe som egentlig ikke bryr meg, men ser ut til å være det største hinderet med den for mange... Trist, siden de går glipp av mye bra). Dessuten skal jeg snart kjøpe Flashcard, så jeg regner med at jeg kommer til å trappe opp på spillingen.
Litt off topic, men lurer bare på om flashcard er den dingsen som man kan uploade gba roms på og spille de på GBa'en? Isåfall hvor får man tak i den?
 
#63
Alle er bra/dårlig på hver sin måte:

GC: Kjempe bra exclusive titler, selv om jeg går litt lei av selve Nintendo spillene noen ganger..

PS2: Mange bra spill, nesten for mange. Heldighvis er mange av de bra, for i det siste er det veldig få spill som er sluppet til PS2 som faktisk er bra..

Xbox: Halo og Xbox Live. Mange bra Live spill, det er ikke å fornekte. Helt konge. Resten av konsollen er skrap..
 
#64
Føler jeg har sett slike diskusjoner som denne her før :rolleyes:

vel, litt begrunnelse må jo til:

GameCube: Råe eksklusive spill (Mario, Metroid, Resident Evil, Zelda, Super Monkey Ball, Viewtiful Joe), Wavebird!, mange partyspill.

Playstation2: Stort spillutvalg, mange bra eksklusive spill.

Xbox: Xbox Live

-----
Må legge til de to andre også

PC: (Potensielt) Best grafikk, (Potensielt) Best Lyd, mange eksklusive tittler, best på FPS, best på RTS.

GBA: mange kule RPG og platformspill, med en SP kan du spille overalt.
 
#66
Stemte Gamecube fordi den er den eneste jeg har, og fordi jeg synes den er best.:D Designet synes jeg skulle bli litt forandret da, menmen.

Hvorfor jeg synes GC er best:
Har de beste( ikke fleste) titlene(synes jeg :) ).
Lett og ta med seg.
God kontroll (spesielt til FPS spill).

Yup yup! =D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.