Beste Konsoll

Hvilken Konsoll er best

  • PlayStation2

    Stemmer: 0 0,0%
  • GameCube

    Stemmer: 0 0,0%
  • X-Box

    Stemmer: 0 0,0%
  • Alle er bra på hver sine måter

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Alle er bra på hver sin måte, men her hjemme så er det GC som blir brukt mest.
 
#22
Jeg vil si at PlayStation 2 er best på spill, mens Xbox er best teknisk sett. Den kan jo yte litt mer enn det PlayStation 2 kan...
GameCube har jeg ikke noe forhold til, men den er sikkert en grei konsoll... :guns:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#23
Jeg valgte å ikke stemme. Jeg liker XBOXen min best, men det er i like stor grad pga. Media Playeren som spilla, og den kommer tross alt ikke med den originale XBOXen heller.

Så jeg bruker XBOXen min mest, men yndlingsspilla er allikevel på PS2 og GC.
 

EagleJin

Bear Necessity
#24
Stemte Alle er bra på hver sin måte. :doh:
 

Halky

Veteran bruker ;)
#25
Jeg stemte faktis på det siste alternativet som er: Alle er bra på hver sine måter. Fordet er og blir det beste, siden alle er gode på hver sin måte :)
 
#26
PlayStation 2..

Pga sinnsykt bra spillutvalg og den kule online opplevelsen :)
 
#27
Jeg syntest PS er best på grunn av spilla..
men alle konsollene er jo bra på hvær sin måte som sagt..
 
#28
Så lenge de spilla som jeg foretrekker er på PS2 og GC så foretrekker jeg førstnevnte konsollen tett etterfulgt av Cuben. Men det kan jo egentlig forandre seg fort, det spørs til hvilken konsoll nøkkelspillene ender opp i. Den konsollen kommer jeg til å foretrekke. Og når deg gjelder Boxen så er det bare et fåtall spill som fortjener å pryde hylla. (Shemnue II, Halo)

Stemte forøvrig på PS2. :puke: <---haha
 
#30
Jeg er fanboy så jeg sier bare Gamecube rulz :thumbsup: :king: :thumbsup: :D
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#31
GBA SP! Den r0xx3r alt. Massevis av gode titler, portability og det faktum at den er såpass snazzy og chic at den ikke ser ut som leke(noe som egentlig ikke bryr meg, men ser ut til å være det største hinderet med den for mange... Trist, siden de går glipp av mye bra). Dessuten skal jeg snart kjøpe Flashcard, så jeg regner med at jeg kommer til å trappe opp på spillingen.
 
#32
Jeg diskriminerer ikke og spiller morsomme spill uavhengig av hvilken teknologisk plattform spillet blir presentert på.
 
#33
Synes dette emnet er ganske utvannet. Alle er bra på hver sin måte. :moon:
 
#34
Endelig et bra alternativ i "Alle er bra på hver sin måte". Smakssak, skulle gjerne hatt alle 3, men har kun en xbox... kjipt, men penger er det tydligvis noen som må ha for disse greiene...
 
#35
personlig mener jeg at Gamecube er den beste konsollen fordi den har de beste spillene (selv om det ikke er så mange), den har best grafikk (min mening) og de mest behagelige håndkontrollene... :thumbsup:

klar andre plass til PS2 :blink:

X-box kommer på siste :puke:
 
#36
Alle konsollene er bra på hver sin måte som sagt. Gamecube står vel sterkest når det kommer til titler for de litt yngre, men ikke misforstå meg; det er ingen barnekonsoll. PS2 står sterkest når det gjelder utvalg av spill, og det er veldig mange kvalitetsspill tilgjengelig. XBOX er teknisk bedre, men står svakere stillt når det gjelder antall spill. Smaken er som baken, delt i tre. :p
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#37
Playstation 2 er den maskinen som helt klart appelerer mest til meg. Men jeg sier ikke at de andre konsollene er møkk, de er meget gode de også. Men i mine øyne har ps2 har flere top spill enn de andre konsollene. Men jeg stemmer at alle er gode på hver sin måte eller hva det sto.
 
#38
PS2 er best av de, ikke i grafikk, men at de har de beste spillene. GameCube kommer på en god andreplass. Xbox kommer på tredje plass. :)
 
#39
Jeg tenker egentlig ikke noe over hvilken konsoll som er "best". Det jeg tenker på er hvilke spill kommer ut til hvilken konsoll.. Derfor gikk min stemme til det siste alternativet...
 
#40
Føler jeg ikke har godt nok grunnlag til å velge hvem som er best ettersom jeg ikke har spilt noe særlig XBOX. Har selv PS2 und GC og her er den personlige favoritten PS2. Men GC er slettes ikke dårlig!For all del!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.