BILDER AV XBOX 360 LEKKET UT PÅ NETTET

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Eeeh? Gir bort Sony bort minnekort med hvert spill? NEI DE GJØR NOK IKKE DET MARTIN. Jesus, ro ned på pillene, pewz.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#24
Jeg trodde seriøst ikke at Micorsoft kunne lage noe som var enda styggeren enn dagens Xbox. Det der bør ikke være den endelige designet.
 
#25
Xbox 360 er vel halvveis bekreftet å ikke ha innebygd harddisk, men at det kan kjøpes utenom som ekstra utstyr? Så hvis den opprinnelig ikke har harddisk, så er det klart at vi må ha en eller annen form for lagringsmedium, ergo er minnekort helt forventet. Xbox har jo nå minnekortene i kontrolleren, så det kan jo være en fordel at de står i maskinen istedenfor, slik at den kanskje får noe mindre design enn den originale.
 
#26
Microsoft er faen meg håpløse.

Microsoft liker ikke at folk modifiserer xboxene, og hvordan reagerer de? Banner folk fra Xbox Live og tar ikke emd harddisk i neste burk. Bra, Microsoft. Stå på!

Hadde faktisk håpet (og håper fremdeles) at Microsoft lærer. Da tenker jeg på mulighetene man får på en moddet Xbox og ta det med seg til oppfølgeren og ta med mange av de eksemplene. Hva skader det med en bedre meny på selve maskinen, egne seksjoner for ditt og datt og blablabla. Dere vet hva jeg vil frem til. Når Microsoft da prøver å motarbeide dette ved å ikke ta med hd (som muligens skyldes piratkopieringen så utviklerene ikke får pengene sine) virker det ikke som om at de kommer til å ta så jævlig mye læring av xbox-hackerne.

Noe jeg er imot, er 100% trådløse kontrollere. Noe jeg er for, er kontroller med ledning OG innebygget batteri så vi kan fjerne ledningen når vi vil (slik at den blir trådløs, ja), og bare putte kontrollen nedi en lader-dings som Baronen nevnte. Hvorfor babler jeg om dette? Jo. Skal man spille online, er det altid en delay på de trådløse signalene. Det kan hende at du begynner å skyte på en motstander lenge før motstanderen skyter på deg, men likevell dør du, pga delayen. Da plugger man bare i ledningen og spiller. På singleplayer er det derimot AI, og resultatene vil ikke bli som på online play, og man kan spille trådløst. Slik jeg har forstått det, er det delay på trådløse signaler, ja.
 
#27
Det står vel 40GB på displayet på det første bildet? Tror nok det er snakk om harddisk!
 
#28
Det er jo ifølge ryktene ganske så avgjort at Microsoft vil lansere to forskjellige versjoner av Xbox 360 - en med og en uten harddisk. Rykter.

Jeg driter i hvordan konsollen ser ut, jeg vil bare ha spill ...
 
#29
Opprinnelig skrevet av Insty@23.04.2005, 19.53
Microsoft er faen meg håpløse.

Microsoft liker ikke at folk modifiserer xboxene, og hvordan reagerer de? Banner folk fra Xbox Live  og tar ikke emd harddisk i neste burk. Bra, Microsoft. Stå på!

Hadde faktisk håpet (og håper fremdeles) at Microsoft lærer. Da tenker jeg på mulighetene man får på en moddet Xbox og ta det med seg til oppfølgeren og ta med mange av de eksemplene. Hva skader det med en bedre meny på selve maskinen, egne seksjoner for ditt og datt og blablabla. Dere vet hva jeg vil frem til. Når Microsoft da prøver å motarbeide dette ved å ikke ta med hd (som muligens skyldes piratkopieringen så utviklerene ikke får pengene sine) virker det ikke som om at de kommer til å ta så jævlig mye læring av xbox-hackerne.

Noe jeg er imot, er 100% trådløse kontrollere. Noe jeg er for, er kontroller med ledning OG innebygget batteri så vi kan fjerne ledningen når vi vil (slik at den blir trådløs, ja), og bare putte kontrollen nedi en lader-dings som Baronen nevnte. Hvorfor babler jeg om dette? Jo. Skal man spille online, er det altid en delay på de trådløse signalene. Det kan hende at du begynner å skyte på en motstander lenge før motstanderen skyter på deg, men likevell dør du, pga delayen. Da plugger man bare i ledningen og spiller. På singleplayer er det derimot AI, og resultatene vil ikke bli som på online play, og man kan spille trådløst. Slik jeg har forstått det, er det delay på trådløse signaler, ja.
210685​

Er det forsinkelser på radiosignaler? :ehm...: Jeg mener på den korte avstanden?
 
#31
Asso, er det berre meg, eller ser det øverste biletet heilt ekstremt falskt ut? Sjå spesielt på "av-på"-knappen. Den kan ikkje vere ekte.

Nei, dette kan nok umogleg stemme. Dessutan tviler eg sterkt på at Mircosoft lager den i sølv når svart er ein sikker vinnar. Og forresten... Skal det ikkje vere fire portar? Eg ser... Tja, kanskje ein (viss det ikkje er noko annet (tenkjer no på den lille svarte ovalen nede til høgre på det øverste biletet)?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#32
PR-stunt. Hvorfor ta bilder fra de føkka vinklene, og legge med kryptisk informasjon som kan (OG VIL) tolkes i tusen retninger, på tusen fora?

Og dere sluker det. :p

Og jeg er ikke bedre.
 

epp

firm and correct
#33
[20:57] <+epp> hvis det der var bilder fra den kommende xboxen.. må jeg bare si at den er JÆÆÆÆÆVLIG STYGG!!
[20:58] <CockMcB> word.
 
#36
Opprinnelig skrevet av Insty@23.04.2005, 19.53
Slik jeg har forstått det, er det delay på trådløse signaler, ja.
210685​
Ehh, wass? Radiobølger har lysets hastighet. Delay, my ass.
 
#37
Ja, det har lysets hastighet, men det må gjennom masse før det i det hele tatt blir radiosignaler. Men jeg vet knapt noe om det, så jeg kommer bare med teorier. Hvis det blir delay på så lite som 0.1 sekund kan det være det som skal til for å vinne en eventuell turnering eller game over nett.
 
#38
Opprinnelig skrevet av Insty@23.04.2005, 23.29
Ja, det har lysets hastighet, men det må gjennom masse før det i det hele tatt blir radiosignaler. Men jeg vet knapt noe om det, så jeg kommer bare med teorier. Hvis det blir delay på så lite som 0.1 sekund kan det være det som skal til for å vinne en eventuell turnering eller game over nett.
210748​
Jeg tror faktisk at Microsoft har tenkt på akkurat det. Hvis dem ikke har gjort er dem jo helt stokk dumme noe de dessverre ofte er :( .
 
#40
håper du har rett, shigsy..