BILDER AV XBOX 360 LEKKET UT PÅ NETTET

#42
Spesielt pen var den ikke, men det var jo ikke den første XBox-en heller. Det positive derimot, er at den blir langt mindre (noe som egentlig ble sagt for en stund siden også).
 
#43
...hvorfor ikke fortsette å ha memory unit på kontrollen? Det er jo sjennialt!!1
 
#44
Er det bare meg, eller virker den litt retro-80tallet-commodore ut ? spesielt den aapne knappen ;p
ikke noe imot det, men synes kankjse fronten var litt guffen der hvor den gronne saken er...
 
#45
Er det bare jeg som fikk lyst til å legge ut "Hmm, smells like bullshit"-bildet?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#46
Den var... Ikke så aller verst, faktisk. At bildet er ekte er det vel liten tvil om, men om det er et uferdig produksjonsutkast eller ikke er vel heller den mer shady delen her. Trådløse kontrollere kan bli festlig det, spesiellt når man sitter og akkurat skal til å kverke en fyr, og batteriet streiker. Woo-fucking-hoo.
 

epp

firm and correct
#47
Opprinnelig skrevet av eivind2k@24.04.2005, 03.56
Er det bare jeg som fikk lyst til å legge ut "Hmm, smells like bullshit"-bildet?
210834​
Er det ikke på tide å legge fra seg nisselua nå?
 
#48
Opprinnelig skrevet av Insty@23.04.2005, 19.53
Microsoft er faen meg håpløse.

Microsoft liker ikke at folk modifiserer xboxene, og hvordan reagerer de? Banner folk fra Xbox Live  og tar ikke emd harddisk i neste burk. Bra, Microsoft. Stå på!

Hadde faktisk håpet (og håper fremdeles) at Microsoft lærer. Da tenker jeg på mulighetene man får på en moddet Xbox og ta det med seg til oppfølgeren og ta med mange av de eksemplene. Hva skader det med en bedre meny på selve maskinen, egne seksjoner for ditt og datt og blablabla. Dere vet hva jeg vil frem til. Når Microsoft da prøver å motarbeide dette ved å ikke ta med hd (som muligens skyldes piratkopieringen så utviklerene ikke får pengene sine) virker det ikke som om at de kommer til å ta så jævlig mye læring av xbox-hackerne.
210685​
Er det rart at MS ikke liker modifisering? Det fører jo til piratkopiering uansett. Uansett så kommer MS garantert med egen Media Center greier til xbox 2. Det finnes jo til xbox 1 allerede! Ja offisiellt. Xbox 2 får nok innebygget mediacenter-funksjonalitet.
 
#49
Nei, det er ikke rart at de ikke liker det, men det handler delvis av å ta læring av det. Hvorfor modifiserer folk? Fordi du får mer ut av konsollen da. De kan vel gi ut en Xbox 2 med 1000 innebygde blocks? Piratkopiering kan man ikke gjøre noe med uansett. Man finner altid en løsning.
 
#50
Det er sant at man alltid finner en løsning, men jeg tør påstå at piratkopiering er langt mer utbredt på Xbox enn på PS2 og GC. Sett i forhold til antall konsoller altså.
 
#51
Dette er uten tvil fake, eller som sagt tidligere en tidlig skisse. Det er totalt usannsynlig at de endrer xboxfonten til en generisk windowsfont. Dette er i beste fall noen som har sett konsollen og gått hjem og tegnet den i photoshop.
 
#52
Hvorfor skal den hete noe så teit som Xbox 360 hvis den ikke blir rund? :blunk:
 
#53
Har selv alltid lurt paa navnet X BOX og jeg da... PLAY STATION kan jeg forstaa, og GAME CUBE, men XBOX...? synes navnet er litt merkelig, har ikke mening liksom.
 
#54
Opprinnelig skrevet av Sheffield@23.04.2005, 19.22
Jeg trodde seriøst ikke at Micorsoft kunne lage noe som var enda styggeren enn dagens Xbox. Det der bør ikke være den endelige designet.
210665​
Den var da ikke rund i allefall noe som jeg priser meg for. Ble oppriktig redd da jeg hørte navnet.
 
#55
En annen ting er den gronn fargen. Var ikke noe fan av neongronn naar jeg saa den forste gang (grunnen til at jeg har Crystal versjonen selv), og hvis dette bildet er ekte virker det som dem fortsetter med det. :(