BILDER AV XBOX 360 LEKKET UT PÅ NETTET

#61
Opprinnelig skrevet av Mongis@24.04.2005, 18.51
Siden den mest sannsynlig skal hete Xbox 360, synes jeg at dette designet passet bedre:


211064​
Synes faktisk denne var bedre personlig :p
 
#62
Synes den ballen var tøff jeg.
 
#64
Opprinnelig skrevet av ShoDan@24.04.2005, 13.23
Har selv alltid lurt paa navnet X BOX og jeg da... PLAY STATION kan jeg forstaa, og GAME CUBE, men XBOX...? synes navnet er litt merkelig, har ikke mening liksom.
210922​
:rulleøyne:

Bildene på første post var stygge, og jeg vil ikke satste på at den blir seende ut slik.
 
#65
Syns også den runde modellen var fetest, uansett hvor mye konfekt de skulle klare å presse i den. Men begge var stygge, ja.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#66
Opprinnelig skrevet av Mongis@24.04.2005, 18.51

211064​
Sjekke størrelsen på tingen i forhold til discen som plasseres inni. Monsteret hadde jo trengt et eget TV-bord for seg selv..
 
#67
Opprinnelig skrevet av Revan+24.04.2005, 21.37-->
<!--QuoteBegin-ShoDan
@24.04.2005, 13.23
Har selv alltid lurt paa navnet X BOX og jeg da... PLAY STATION kan jeg forstaa, og GAME CUBE, men XBOX...? synes navnet er litt merkelig, har ikke mening liksom.
210922​
:rulleøyne:

Bildene på første post var stygge, og jeg vil ikke satste på at den blir seende ut slik.
211108​
[/b]

Xbox 360 grunnet den er rund i kantene og enkel å bruke. Eller at discen er rund.

Når det gjelder navnet xbox kommer det av at det er arbeisdtittelen. De fant ikke på noe og sendte en vare ut på markete uten å lage et navn til den........... :ehm...:
 
#68
Haha, den Mongis linket til var jo dritbra. Noe som skiller seg ut. Bare synd Microsoft går i den vanlige og kjedelige fellen ved å prøve å få noe som ligner mest på en overdesignet brødrister.

Og la meg nok en gang repetere meg selv: Jeg bryr meg minimalt om hvordan den vil se ut ...
 
#69
Opprinnelig skrevet av rulleguru@24.04.2005, 11.48
Dette er uten tvil fake, eller som sagt tidligere en tidlig skisse. Det er totalt usannsynlig at de endrer xboxfonten til en generisk windowsfont. Dette er i beste fall noen som har sett konsollen og gått hjem og tegnet den i photoshop.
210878​
Argumentet holder desverre ikke, dvs det finnes et motargument. Fonten er akuratt den samme som man kan se i promovideoen på MTV for programmet 12/13. mai. Studer B'en litt nærmere også.

Edit: Trenger vi å tære på det kule-formede xboxen, det er et halvt år gammelt bilde laget av en fur på hardware.no, som var lot fantasien renne, inspirert av halo btw.
 
#71
343 Guilty Sparks? Joda.

Edit: Tenk om det er den? Konspirasjonsteoriene kan hagle...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#72
Opprinnelig skrevet av Camrot@25.04.2005, 11.37
Edit: Trenger vi å tære på det kule-formede xboxen, det er et halvt år gammelt bilde laget av en fur på hardware.no, som var lot fantasien renne, inspirert av halo btw.
211262​
Tenk om dere leser innleggene før deres egne? :O
 
#73
Nå har vistnok et bilde fra minnekortet også ha lekket ut:



Opprinnelig skrevet av TeamXbox
The original image, as found in OurColony.net, is actually turned upside down but for the sake of this article we decided to put in a more user-friendly format. As you can read in the front of the memory card, a 64 is followed by a shape that resembles an M, of MB (Megabytes). This is also a strong indication that memory card might come in different sizes, or if not, what would be the purpose of indicating the size of the card if there’s only one model?
Kilde TeamXbox.com
 
#74
Opprinnelig skrevet av ShoDan@24.04.2005, 13.23
Har selv alltid lurt paa navnet X BOX og jeg da... PLAY STATION kan jeg forstaa, og GAME CUBE, men XBOX...? synes navnet er litt merkelig, har ikke mening liksom.
210922​
Hva med eXperienceBox?
 
#76
SEXbox


=D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#78
Martin: Nesten like morsomt som "XxxBox"-forslaget mitt. Altså nei.
Thinaran: "Etc." :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
HAHALOL TEH FUNNEY NEVAR STOPS!!!en