BioShock (PC, Xbox 360)

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg trodde Collector's edition var utsatt med en uke i norden?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Det der kommer det til og bli bråk av, atte kan bare installere det KUN to ganger EVER? Altså har man kjøpt spillet og alt sånt, så skal man da for pokker kunne få installere spillet så mange ganger man vil.Herregud.

Men dette blir vel ett problem for piratene da eller piratversjonen av spillet? :eek:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Snarere motsatt regner jeg med. Det tar nok ikke lang tid før det dukker opp en cracket versjon av spillet, mens folk som har kjøpt spillet lovlig sliter...
 

Novastrum

Feminist-elitist
Det er ikke helt riktig. Det er allerede avkreftet. Spillet kan installeres på to PC-er samtidig, og man kan installere det så mange ganger man vil, så lenge man har avinstallert det (i mens man er koblet til autentiserings-serveren over internett). Det er også mulig å få låst opp kopien sin, hvis installasjonsharddisken blir ødelagt eller lignende.

Jeg synes det virker greit, så lenge det funker selvsagt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Såpass. Har ikke pløyd gjennom hele emnet på 2k enda.
 
For de med PS3:

SITAT
look what some one found In the configuration file of the PC Demo of Bioshock: there are some notes for the interested about the game engine configurations options and there's a little topic about consoles.
[Console];; Console (XBox360, PS3) specific settings

;; StreamingDynamicFloatingLimit:
;; If this is a positive number, then instead of using the fixed per-level
;; limits, the StreamingDynamic resource will use as much memory as is
;; available as long as the total memory allocated by the game is less than
;; the specified number. In other words, StreamingDynamic will grow and
;; shrink to fit to the available memory instead of being locked to a fixed
;; budget
StreamingDynamicFloatingLimit=500

You'll find this under Program Files/2k Game/Bioshock demo/Content/config.ini , just open the file with notepad or wordpad . Good news for ps3 fans although most already assumed the game was coming.[/b]
Kilde

Skal ikke se bortifra at spillet kommer til PS3 og, hadde ihvertfall gjort meg glad. Folk som har den installert på PC'en sin kan vel ta en titt og sjekke om det er sant, har dog fått det bekreftet av en person på et annet forum.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det er vel heller noe som ligger igjen i default-settingene fra spillmotoren de bruker (Unreal Technology), som jo skal være en flerplatforms-spillmotor. Men joda, man skal ikke se bort ifra at det kan komme en PS3-port en gang i fremtiden.

Og btw, klokken halv fire i ettermiddag tikket denne gladmeldingen inn:
SITAT
Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag.

Levert:
1 stk PC - Bioshock - Collector´s Edition[/b]
Da har jeg ihvertfall spillet innen fredag. :elsk:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg skulle få låne pirat-boxen til en venn av meg denne helga for å spille BioShock, men han bestemte seg for å kjøpe Collector's Edition av spillet i stedet, og den er ikke ute før 31. august, så jeg må vente til da, for han skal spille gjennom det enda en gang. :(
 
Noen som har forhåndsbestilt fra Zailor og fått tilsendt spillet?
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det er visst kun snakk om xbox 360-versjonen. :eng101:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Noen fler hakk i plata: folk har hatt et helvete med å aktivere PC-versjonen over nett idag, men det skal visst funke igjen nå. Steam-versjonen - viser det seg, vil ikke bli låst opp før klokken 23.00 norsk tid i morgen (!) (fordi butikker i England skal få et visst fortrinn slik at Steam ikke kaprer alle kundene). Dette må vi lide av, hadde det blitt sluppet 21.00 hadde det på en måte vært greit. Men 23.00 er latterlig, latterlig sent. Glad jeg ikke har forhåndsbetalt over steam, for det blir nok en fysisk PC-kopi til meg isteden, jeg gidder ikke stresse mer.