BioShock (PC, Xbox 360)

hm spillet sto i hyllene på spaceworld i dag (dog ikke til salgs) og alle jeg kunne se der var stålcover og kostet 599. Tviler på at de har en vanlig utgave til under 599 (siden aldri spaceworld har solgt et nytt 360spill til under 599 kr)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ja, virker som stålcover mer eller mindre er standard på 360-versjonen - i tillegg følger det ingenting ekstra med denne versjonen, bare manual etc.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(rulleguru @ 23.08.07, 16.48) 78881
hm spillet sto i hyllene på spaceworld i dag (dog ikke til salgs) og alle jeg kunne se der var stålcover og kostet 599. Tviler på at de har en vanlig utgave til under 599 (siden aldri spaceworld har solgt et nytt 360spill til under 599 kr)
[/b]
Spaceworld Skøyen pleier å selge spillet før release, så det kan hende de har det i salg fra i dag. Kanskje litt sent å si fra om det nå men. :hm:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Noen som vet hvor mye PC-versjonen koster på EBgames eller Spaceworld? (eventuelt andre steder)
 
SITAT(karamba @ 23.08.07, 18.17) 78897
de hadde det på spaceworld i sandvika nå. Kjøpte mitt for 649.. Med stålcover og jeg tror stålcoveret er standard
[/b]

Det er ikke spaceworld på Sandvika storsenter da lenger da dummen! :p
 

Novastrum

Feminist-elitist
SITAT(Scorpiux @ 23.08.07, 23.31) 78964
Hvorfor ikke bare kjøpe det via Steam, med dagens dollar kurs så koster spillet 310 kr eller noe sånt.
[/b]
Fordi det ikke låses opp før i 23-tida. Og jeg er ikke interessert i å sitte og laste ned 500mb med lyd og låse opp alle steamfilene og tvinne tommeltotter til klokka 24.00, og begynne spillingen så seint. Ellers hadde jeg selvsagt gått for steam. Satser uansett å få spillet for 399, hvis noen har et tilbud.
 
Det skulle i utgangspunktet låses opp klokken 22 ikveld ja.. men nå ser jeg på countern at det låses opp klokken 18.00. Kanskje du klarer å vente til det i det minste:)
 

Novastrum

Feminist-elitist
YAY! :D Takker for godnyheten. Sparer peng og stress på det ja.
 
Boxen min er stuck hos Microsoft til klokken ca 3 uker. :(
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Boxen jeg lånte har bare den billigste mediakabelen, ingen optisk ut eller komponent. Orker ikke spille BioShock slik. :(
 
Ca. halvannen times tid til jeg stikker fra stygge madla leir, og hjem til koskos med Bioshock. Merker at jeg er ... forventningsfull etter all hypen.
Dette må bli digg. ^_^
 

K999

Keystone State Of Mind
Da ser det faktisk ut til at jeg også får kjøpt spillet idag, jeg hadde ikke noen planer til kjøpt før neste uke. :D
 
Så sier vi takk til eb games da de hadde spillet på lager og solgte meg ett strøkent eksemplar i dag.

Cdon klarte ikke og levere det til release selvom det ble sendt for 2 dager siden (påstår de). så de er fitter.

Men HEI! nå skal jeg spille!