BioShock (PC, Xbox 360)

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har på stereo. Har Realtek Audio HD lydkort. Demoen funket helt fint og alt fungerte.
Det er bare i selve spillet det ikke fungerer.

SITAT(Hazen @ 24.08.07, 23.06) 79087
Kom på ett rart problem nå, Jeg drepte en daddyman men finner ikke jenta!

Noen som har opplevd det?

HØSTE SMÅBARN!!!!
[/b]
Er ikke alltid noe jente der, du må vente til han tar en ut fra veggen.. Om du hørte en jente kan han ha puttet henne inn igjen

SITAT(Revan @ 24.08.07, 18.42) 79042
Gamezone, 599, Agahnim solgte siste eksemplar rett etter jeg kom inn i butikken. Slemmen!
[/b]
Awww! :kos:

Grunnen til at mange butikker ikke fikk inn spillet, og de som fikk det inn fikk så få, er at Ke-Media, leverandøren, har hatt problemer med å få dem hit, eller noe sånt. Jeg vet at både Gamezone i Stavanger og i Kristiansand fikk langt færre enn bestilt.

Liker godt at de fleste våpen og plasmids (Som jeg har fått foreløpig ihvertfall) faktisk har et bruksområde. Var redd for at det skulle bli som i mange spill der man får massevis av ferdigheter og våpen men ender opp med å kun bruke et par. Litt som splitthopp i splinter cell som egentlig bare var det for at det var fancy.

Spillet er mer sandbox enn GTA noen gang har vært. Aldri har jeg lekt meg så mye med et spill før, og det føles ikke engang bortkastet fordi jeg bruker det til å komme meg videre i spillet. Er ikke som i half-life 2 hvor jeg lekte med fysikken fordi jeg kunne, nå leker jeg med mulighetene mine fordi jeg bør. Har denne runden valgt å samle så mye adam som mulig og har hatt det morsomt med alle plasmidsene jeg har skaffet, men gleder meg like mye til neste gang hvor det blir mer begrenset og jeg blir nødt å planlegge hakket bedre.

Spillet er fult ut bunnsolid. Jeg har ingenting å utsette på det.

Vet noen om spillet har 2 slutter avhengi av hvilket valg du tar i forhold til disse jentene ect? Spillet er fantastiskt. Så bra at jeg lett sitter de 15-20 timene i helgen bare for å få spilt igjennom det:)

Novastrum

Feminist-elitist
Har spilt spillet så og si sammenhengende siden klokken 18:30. Det er bare én ting å si, og det er at dette er gromsaker. Deluxe.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Yo Nova, åssen flyter spillet på et X1950GT? Mente det gikk helt greit på mitt 8600 her, men da jeg testet det hos bruttern idag som har en svakere PC bare utenom mitt gamle X1950Pro så jeg virkelig forskjellen i framerate, spesielt med mye mer detaljer. Jeg tenkte kanskje jeg skulle gå tilbake til et kort i X1950-serien, og GT-utgaven ligger jo på en svært hyggelig pris og er samme kortet, bare med ca. 75MHz mindre på klokka.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har da funnet ut at min laptop er god nok til å spille spillet... eller ikke? Lydkortet mitt som i og for seg er ganske bra, har en tendens til å bugge i spillet. dvs at lyder forsvinner etter startscenen når man kommer opp av vannet. man legger ikke merke til det da, for da er det ingen fiender. Men hører for eksempel ikke den første fienden i det hele tatt. verden er fucked og jeg hater alle. ALLE! :)

Kilik

Lokal moderator
Har hørt om flere som har lydproblemer. Fikses nok i første patch.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpt PC-utgaven i butikk, istedenfor over Steam? Au da. Det var visst ikke så lurt. :(

Sånn i andre nyheter: Slutt å piss på kundene deres etter at de har gitt dere penger, spilldistributører. Vi hater dere for det, fatter dere det? :argh:

Edit: Link til soundtracket fra spillet finnes også i den linken. Sjekk ut.

Erketor

SITAT(agradula @ 25.08.07, 01.52) 79115
Det er ikke så lett når man kun har laptop. ;)
[/b]
Jo. Finnes lydkort i PCMCIA-standard og(relativt standard ekspansjonsspor for lappete topper), bare å ta en kikk. De koster sikkert skjorta da. :(

K999

Keystone State Of Mind
Jeg fikk heller ikke kjøpt spillet idag, så det ble heller film kveld. Noen som vet når spillet forventes i butikken? 360 versjonen.

Novastrum

Feminist-elitist
SITAT(Archtor @ 24.08.07, 23.20) 79104
Yo Nova, åssen flyter spillet på et X1950GT? Mente det gikk helt greit på mitt 8600 her, men da jeg testet det hos bruttern idag som har en svakere PC bare utenom mitt gamle X1950Pro så jeg virkelig forskjellen i framerate, spesielt med mye mer detaljer. Jeg tenkte kanskje jeg skulle gå tilbake til et kort i X1950-serien, og GT-utgaven ligger jo på en svært hyggelig pris og er samme kortet, bare med ca. 75MHz mindre på klokka.
[/b]
Det funker perfekt. Har ikke opplevd slowdowns som har gjort seg plagsomme for opplevelsen en eneste gang. Kjører 1366x768 oppløsning. Spillet er lett det peneste som er utgitt hittils, noensinne.

Erketor

Da tenker jeg at et slikt kort havner i postkassa mi sånn uti uka en gang, ja. Plukker opp spillet på Damp samme dag, så blirre harrabal. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Haw!