Atte hæ? Skal de liksom skrive om alle shaderne i hele spillet til SM2.0-format? Jeg hørte et rykte da jeg var på dass og la en feit kabel istad, og det gikk ut på at det der bare er fjas.
Sånn ellers: Når ble det skandaløse nyheter at man må bla opp noen tusenlapper for å kunne kjøre de nyeste spillene med alle fløyter og bjeller påslått? Det er sånn det er å være PC-gamer, og det har vært sånn i mange år. Liker man det ikke, kan man spare ganske mye på å kjøpe seg en ny konsoll.
								Sånn ellers: Når ble det skandaløse nyheter at man må bla opp noen tusenlapper for å kunne kjøre de nyeste spillene med alle fløyter og bjeller påslått? Det er sånn det er å være PC-gamer, og det har vært sånn i mange år. Liker man det ikke, kan man spare ganske mye på å kjøpe seg en ny konsoll.

Men hvor mange levler er det i spillet btw? Er nå på lvl 3, Arcadia ellerno. Uansett alt bra sålangt og en helt grei story eller oppdragg da. Storyen er ganske så bra sånn egentlig, hvis den holder seg på detta nivået gjennom hele spillet. Har også hittill reddet alle disse små jentene, kanskje jeg prøver og drepe dem seinere hvis jeg skal runde det enda engang.