BONK! La oss spille Team Fortress 2

oma

Village Drunk
#63
Jeg anskaffer pc i løpet av en uke eller to, og lurer på om det er noen forumfolk som driver å spiller dette fremdeles? Jeg er temmelig keen på å spille dette en god del og det hadde vært moro å spille med folk jeg vet om ^^
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#65
Og gata er tilfeldigvis servere med russiske unger som spiller Heavy og snakker mye. Jeg vet ikke hvorfor, men det fins mange av disse serverne, og alle eier.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#66
SPAAAAARTAAAAAAAANS!! WHAT IS YOUR PROFESSION!?
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#67
Noen som er down i kveld? Er ferdig på jobby jobbz rundt 2000 og venter å være hjemme til 2100. Evt. Har man jo søndag.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#69
Vil gjerne spille i kveld. Har lite å spille for tiden, ettersom at AoC skuffet. :)
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#71
Noen som er down i kveld? Er ferdig på jobby jobbz rundt 2000 og venter å være hjemme til 2100. Evt. Har man jo søndag.
Jeg! Jeg er nede med dette! Og jeg tror og håper at jeg kan bruke min konsiderable innflytelse til å få noen flere til å være nede med dette og.
 

oma

Village Drunk
#74
Jeg gjorde det frem til jeg byttet det inn for litt siden med tanke på at pcen min kommer snart ^^
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#76
Medlemmer
Eirik (pjokk1)
Yetipants
Jante
Maximum
Archtor
Eivind
Drauden
Epzilon
Adroon
Hakara

HALOOOOOO
 
#77
Ja hva vil den.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#79
Dere er noen negere. Hvorfor skal dere blåse liv i TF2 når jeg er bortreist? Denne uka er jeg derimot med. :rofl:
 

oma

Village Drunk
#80
Jeg har tenkt å spille dette jevnlig fremover, men blir nok litt sporadisk de nærmeste ukene da det er sommerjobbing