BONK! La oss spille Team Fortress 2

oma

Village Drunk
#81
hoihoi, da var jeg ferdig på nille lagunen og har ca 2 uker med fri før jeg begynner på nille gullgruven ..

TF 2 anyone? Jeg spiller nok jevnlig (bortsett fra i helgen) dette på nattestiden nå fremover vil jeg tro
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#82
Er det down in the towns i kveld? Sier rundt 21 så har man noe å forholde seg til.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#84
Mulig jeg hiver meg med hvis folk spiller i kveld/natt. :)
 

oma

Village Drunk
#87
Jeg spiller bare public, dog ofte er jeg innom russiske servere, eller 1337 serverene
 

Jante

privileged CIS shitlord
#88
Spiller egentlig på random publics, men bruker ofte favourites og history-tabben i serverbrowseren. Driter egentlig i hvilken server jeg spiller på, så lenge folk jeg kjenner er med og man spiller brett som ikke suger røv.
 
#91
Fyrt opp TF igjen for tiden, er down like a clown neste gang dere spiller.

Men, begynner å fullføre pyro achievements nå, men hva kreves for å få upgradesa egentlig?

Edit: fant det ut. Om det er noen som er keen på å fikse de vannskeligere achivementsa (som går på luck/tullball), er det bare å si ifra, så kan jeg slenge opp en server.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#92
JEG KLIKEKR PÅ TEFFNINGE HELE ÅRET 2008 STYLE mfakkfas.
 

oma

Village Drunk
#93
KGB hanskene virker en smule ubalansert? Med de andre våpenoppgraderingene så er det pros og kons med det orginale våpenet og det nye, hva er pros med å bruke vanlige never fremfor hanskene?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Hanskene slår mye treigere, står det.
 
#95
Om dere har noen problemer med å koble til diverse servere i TF2? Jeg får opp serverlista, men idet jeg joiner så kommer det opp at det er umulig å koble seg til og latency er unknown. Er det noe portforwarding som må til for å få spilt noe TF2?

Problemet går forresten igjen i andre steam spill som Counter-Strike.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#97
Om dere har noen problemer med å koble til diverse servere i TF2? Jeg får opp serverlista, men idet jeg joiner så kommer det opp at det er umulig å koble seg til og latency er unknown. Er det noe portforwarding som må til for å få spilt noe TF2?

Problemet går forresten igjen i andre steam spill som Counter-Strike.
Har du noen brannmur eller antivirus oppe og kjører i bakgrunnen som muligens skurrer med steam?
 
#99
Throw down niggers. Når passer det for folk? Eller blir det TF i ekte spillegal ånd (To stykker som finner en random server)?
 

oma

Village Drunk
jeg er daon i hele kveld

om ikke jeg blir sittende med bionic commando, og jeg er med på heavy SG TFfing oom mange er med altså, hadde vært smør