BONK! La oss spille Team Fortress 2

Spiller litt ikveld, bare å slenge dere på om dere vil kose litt.
 
Alle vet at jeg eier deg, tydligvis.

In other news: Nomnomnom, snart er Heavy achivementsa ferri.

Edit: da mangler jeg bare K.G.B, og minigun "upgraden" sugde. Latterlig lite slowdown, langt ifra nok til at det er verdt så mye mindre dmg, man blir eid av så og si alt som ikke er scout/sniper/medic om man ikke er heldig. Men den + kritskrieg funkerer sikkert som faen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn apropos tikka det akkurat inn melding om at det blir gratishelg for Team Fortress 2 den 22. til 24. august, så hvis du ikke har spillet fra før av er det bare å installere Steam nå/mekke konto/åpne programmet (stryk det som ikke passer), laste ned spillet og køle på alt du gidder i helga. Så gjør det.
 
Noen som skal spille litt i ettermiddag kveld eller? Jeg vil ihvertfall være litt av og på for å teste klasser jeg aldri spiller, så hopper på om jeg ser noen spiller.
 
Jeg skal nerde litt ikveld når jeg kommer hjem fra jobb. Er med på TF da, slutter 20.00 og er hjemme 20.30ish.
 
Heidu hvor finner du den steamachievementmanager.exe??+ bare må ha plz link
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Her. Takk for det, Nicholas. Liker Achievements, men ikke når man må grinde dem for å kunne låse opp hele spillet man har kjøpt. <_<
 

Halky

Veteran bruker ;)
Er jo det som er gøy med spillet da og låse opp ting etter hvert, og ikke bare få alt med en gang. Spill spillet som det er og se på de Achievements greiene som bonus ;)
Tror selv jeg ikke har fått låst opp noe nytt der, selv om jeg har fått noen Achievements.
 
Her. Takk for det, Nicholas. Liker Achievements, men ikke når man må grinde dem for å kunne låse opp hele spillet man har kjøpt. <_<
Jeg køddah.

Men, var moro ikveld, har blitt passe forkjøla og har feber, så er ganske neger i formen.
 
Hmm, fristende, men synes det er gøy når det popper opp "achievement unlocked".

Forresten, kult å spille med folk man ihvertfall kjenner navnet på, så start å spill mer!!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg syns det er kult med achievement selv, så det jeg gjorde var å bruke den kun til å låse opp milepælene, og ikke selve achievementsene - sånn at jeg fikk alt det nye utstyret og sånn (som jeg ellers sikkert ikke hadde fått på jævlig lenge, og en del av det sikkert aldri), men fortsatt kan få achievements når jeg spiller. Anbefales.

Og ja, det var jævla gøy, selv om jeg var hundre prosent elendig. :D Jeg skylder på at dette er andre dag jeg spiller TF2. Skulle gjerne medica litt mer, men jeg brukte den nye healerbeamdriten (bare for å sjekke), og den var hundre prosent verdiløs, så det ble mest Soldier og Scout. Også overraska jeg meg selv noe jævlig med å få 7 kills med Demoman (fleste kills jeg har fått på ett liv, forresten), faenmeg p.i.m.p å boobytrappe vogna med stickies.
 
For at krittskrieg skal funke må både medicen og target være flinke, og vite hva de skal gjøre. Men ja, ubercharge eier generelt sett krittskrieg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg syns det er kult med achievement selv, så det jeg gjorde var å bruke den kun til å låse opp milepælene, og ikke selve achievementsene - sånn at jeg fikk alt det nye utstyret og sånn (som jeg ellers sikkert ikke hadde fått på jævlig lenge, og en del av det sikkert aldri), men fortsatt kan få achievements når jeg spiller. Anbefales.
Dette. Jeg har ikke spilt TF2 på lenge fordi tanken på at jeg må grinde gjennom achievementbrett for å få de samme mulighetene som de fleste andre ikke er så jævla appellerende. Mod-folket redder dagen igjen.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Hah! Skal det postes screenshots har jeg et tonn. Søker tillatelse til å pule dere alle i ræva med en drøss herlige bilder som vil redde dagen deres og gi dere en sugetur samtidig?
 
Fuck yes, jeg kjeder meg på jobb.

Sånn ellers så ruller jeg mest Spore for tiden, men gi meg en nudge når det er gametyme så er jeg sikkert down.