BONK! La oss spille Team Fortress 2

Nå er det TF på g jøder, sleng dere på.
 
Ble bra oppmøte til å vær TF ikveld, hele fire stykker.

Gadd ikke mer for i kveld men, holdte på å bli sinnsyk etterhvert, men heldigvis en domination på Cyberk :D
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg klarte i det minste å ta hevn for den, men ikke for den Mjau ga meg. :(

Derimot vil jeg gjerne minne på at jeg drepte dere begge to samtidig to ganger etter hverandre. =D

Og hva skjer med at jeg stort sett var den eneste på laget mitt som spilte Soldier?
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Og en fra meg.

Hvis noen skulle lure på hvem som var best er det her du sjekker det.



EDIT: At vi var dobbelt så mange hadde ingenting med saken å gjøre.
 

oma

Village Drunk


Spilte overall ganske dårlig, men fikk en mvp med å dytte greien i boksen en gang wiiiii
 
Du bare loker rundt med heavy uten å drepe en jævla jøde, siste gang jeg gir deg uber. :D

Edit: Jeg glemte å bytte navn til Big Black Boykin når jeg spilte demo. =\
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Ja. Det var nok den ene ybern jeg fikk av deg som gjorde det.
Du utnyttet alle de sykt chille uberne mine med å fly rundt som en fjott. haw.
 
Nigga please, hvem lå øverst alle de andre matchene. Det skjer såpass ofte at jeg ikke gidder å screene det vøtt
 
hva mener du bevisen
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Nei ass nytter ikke si man er best hvis man ikke har bevisene. IHD

Du ser på viasat4 nå?
 

oma

Village Drunk
Så hva syns vi om den nye våpenet til heavyen da? 100% slowdown på de du treffer og "kun" -25% i skade?
 
Det er vel bare 100% sjanse for at man blir slowa, -100% movement speed er nok litt drøyt. Synes det er bra at de har gått bort fra at de nye våpnene skulle bli "must have" og heller noe som fungerer bedre i enkelte situasjoner. Men de burde snart gi seg med de tullete achivementsa som bare er nigger.

Og ja, i kveld er det gamez
 

oma

Village Drunk
Joa, skjønner at det er 100% for å bli slowet, men what? Scouter er jo avhengig av å kunne bevege seg raskt vekk fra heavyer uansett, om de da plutselig blir like treg som heavyen når de blir skutt på så er jo de helt utrolig nerfet i scout vs heavy kampene.
 
Mja, jeg tror det går greit. En god scout har ingen problemer med å boinke ned en heavy sålenge han kommer nærme nok, og jeg tror ikke den nye minigunen kommer til å forandre saken.
 

oma

Village Drunk
det blir vel jevnet ut etter en stund, men regner med mange klasser må spilles ganske forskjellig om det er natashaer i bildet. Så lenge det ikke går utover fire rate, men bare movment, så tror jeg det skal gå fint
 
Synes det er positivt, Heavy er vel den mest hjelpesløse klassen alene eller mot mer enn en person om gangen.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
¨Jeg er enig, det er jo ikke mye tvil om at EIvind er best i TF av oss på spillegal, sånn srsly.