BONK! La oss spille Team Fortress 2

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Vel, jeg spilte litt med et par av kara fra her i tråden (kjenner igjen Eirik på avataren, LordBroom var det verre med), og det var ganske artig selv om vi var få. Vi fikk iallfall brynt oss på en heftig demoman/engineer-kombo på Hydro, og jeg fikk lyst til å begynne å trene på å spille som Engineer.

Måtte slutte etter ganske kort tid pga. at dama kom hjem fra jobb og da blir det ståhei i kåken, men jeg er med seinere. Siden det er så enkelt å se hvor folk i vennelista di spiller, er det jo bare å slenge seg med.

Viser seg dog at det med mikken ikke var like greit som jeg trodde til å begynne med; når jeg plugger i headsettet tror Windows at jeg vil ha all lyd gjennom den katastrofale øregreia i 360-headsettet, og det er det jo ingen i hele verden som vil. Noen som veit om dette lar seg fikse, eller finnes det noen kjekke headset jeg kan kjøpe isteden? Helst USB, hvis det fortsatt eksisterer.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#23
Control panel -> Sounds and audio devices -> Audio-tabben. Der velger du hva som skal ta opp lyd(mikken) og hva som skal spille av. :)

Edit: ikke kjøp de kjipe Steel-headsettene, høyere failure-rates enn Xbox 360. Jeg har et Icemat Siberia selv(lages av samme folka, underlig nok) og det er knall til både musikk og spill, men det kommer en oppdatert nakkebøyle-utgave nå straks(før jul) med innskyvbar mic og samme komfortable øreklokker som kombinerer det beste fra begge.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Hømhømhøm. Fant dette. Har Koss-plugger fra før av, og de liker jeg. Så da tenkte jeg at jeg kanskje kom til å like dette her også. Noen som har testa?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#25
Om det er noe tess til musikk vet jeg ikke, men det er ihvertfall ekstremt populært. Du burde også sjekke ut konkurrenten fra Sennheiser(PC150/160), selv om de er noe dyrere. Ellers finnes jo de også populære Skullcandy Ti med mikrofon(heter ComTi), men jeg prøvde et Ti-sett en gang hos en kompis og jeg kan ikke si at lyden var verdt de 500 kronene det kostet.
 
#26
Hadde et for en stund siden, men det gikk i veggen en gang for mye, de er vel helt greie.

Ang. steel sound, så har jeg bare hørt bra om det, selv har jeg hatt mitt en god stund nå, og fungerer fett.
 
#27
#28
Icemat Siberia ftw, ;) Makan til behagelig headset skal man leite lenge etter.

Opprinnelig skrevet av Yetipants
Vel, jeg spilte litt med et par av kara fra her i tråden (kjenner igjen Eirik på avataren, LordBroom var det verre med) ...
LordBoom er en kompis/kollega som ikke er registrert her. I går var igrunnen første gang jeg spilte TF2 skikkelig, så løp stort sett rundt og testa de forskjellige klassene uten at jeg nødvendigvis tenkte så mye over hva jeg burde bruke akkurat der og da. Men det var skikkelig moro saker. Dette blir nok en verdig arvtaker for Battlefield 2 her i gården. :)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#30
SITAT(Archtor @ 05.11.07, 02.54) 87992
Om det er noe tess til musikk vet jeg ikke, men det er ihvertfall ekstremt populært. Du burde også sjekke ut konkurrenten fra Sennheiser(PC150/160), selv om de er noe dyrere. Ellers finnes jo de også populære Skullcandy Ti med mikrofon(heter ComTi), men jeg prøvde et Ti-sett en gang hos en kompis og jeg kan ikke si at lyden var verdt de 500 kronene det kostet.
[/b]
Jeg kan virkelig anbefalle deg Sennheiser(PC150/160). Har selv hatt begge de to modellene der, og har PC160 enda men, bruker det ikke lengere. Kan nenve at jeg fikk noen problemer med micen på det PC160 headsettet, det ville liksom ikke funke sånn som det skulle med lydkortet mitt som er Creatvie Exstreme Gamer. Merkelig.

Men nå fortiden bruker jeg Beyerdynamic DT770 Pro, som er ett fantastisk godt headsett som gir meget god lyd i spill og ikke minst musikk. Siden det igrunn er ett studioheadsett

Men over til det selve topicen her, kunne muligens tenkt meg og være med her selv ;)
 
#31
I dag er det lørdag, og selvom jeg kunne tenkt meg ut, er jeg fortsatt småsjuk, så jeg tenkte jeg skulle gi PCen litt oppmerksomhet i dag. Jeg er uansett med hvs vi blir litt folk.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#32
Da setter jeg 1930 opp som tidspunkt, så vi kan late som om vi har noe å forholde oss til.
 
#34
Så, blir det no spilling i kveld? Hadde vært supert om det ble flere enn meg + en til (som vanlig). :v:
 
#36
Som keegasen på jobben sier: dere er un-hardcore. Her sitter jeg med feber (mæd props til valiumen fattern fikk av legen sin) og er klar, men det blir litt for neger med bare meg og Mjau.
 
#39
Jeg så at mjau er på en eller annen jødeserver, joiner når det er ledig så homser vi sammen, hurra.
 
#40
Spilling i kveld? :v: