Anyways; det er ikke så veldig mye som er kjent om spillet enda, men man spiller i alle fall som den døde rodien Eddie Riggs (Jack Black) som skal sloss seg fra rock'n roll-helvete til rock'n roll-himmelen. Hva dette innebærer er etter trailer og bilder å dømme en hel masse slakt av helvetes demoner og tøffing rundt i en doning som må være spillverdenes kuleste kjøretøy siden Bone Wagon. Det er mye her som kan minne om Full Throttle og selv om jeg egentlig hadde håpet på noe like unikt som Grim Fandango eller Psychonauts så må jeg si at settingen appelerer veldig til meg. Flere heavy metal-legender er innvolvert i prosjektet (antakeligvis som stemmeskuespillere?) hvor Lemmy ifra Motörhead er min klare favoritt. Rob Halford fra Judas Priest og Ronnie James Dio er också med. Joy! Spillet blir etter hva jeg har fått med meg et spill av typed action adventure og skal til og med inneholde online. Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg stort til vi får litt mer info, men i mellomtiden har vi jo alltids en hardbarka trailer og en råfet (om ustabil) hjemmeside og kose oss med. :sikle: