Brütal Legend

Lodin

Der Waaaah
#41
I USA kan man forhåndsbestille det hos Gamestop og få demoen allerede 11 september. Hjelper ikke oss så mye bortsett fra at demoer til 360 pleier å lekke ut over hele nettet samme dag som de slippes samme hvor eksklusive de er. Pass på å ha en DVD klar. :p
 
#42
Da laster man ned demoen! Fikk tilgang ved å bestille det fra Platekompaniet (500,-) Inntrykk kommer iløpet av kvelden.
 
#47
I USA kan man forhåndsbestille det hos Gamestop og få demoen allerede 11 september. Hjelper ikke oss så mye bortsett fra at demoer til 360 pleier å lekke ut over hele nettet samme dag som de slippes samme hvor eksklusive de er. Pass på å ha en DVD klar. :p
Må jeg ha modda xbox for å spille det eller kan jeg bare laste ned iso og brenne ut også vil det være a-okay på burken min?
 

Lodin

Der Waaaah
#48
Du hadde bare trengt å brenne isoen til en disk så kunne du spilt den på hva som helst ja. Ikke at det ser ut til at noen greier å få den på nett.
Og ikke gidder Platepromperiet sende meg koden min heller.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#49
Ikke meg heller, sendte de en mail for mange timer siden.
 
#50
Mmmkay!

Demoen er for de som ikke viste det begynnelsen av spillet. Altså den første video-walkthroughen Tim Schafer gjorde. Med andre ord er det ikke noe nytt for oss som har fulgt med.

Når det er sagt så var det ganske deilig å endelig få spilt det. Kampsystemet er veldig likt det i Zelda (som masse annet i spillet) bare med litt flere komboer og mye mer gørr (hvis du har skrudd det på da, spillet har en veldig fin måte å la deg velge om sensuren skal være på eller ikke). Presentasjonen er veldig kul, og det virker som at Double Fine har gått to mil ekstra for at stilen de kjører skal være helt gjennomgående. Som nevnt tidligere er menyene i spillet utrolig stilig.

En grunn til bekymring er dog frameraten, som datt på ganske upassende tidspunkt. Det er synd om vi skal dras ut av de ellers så gjennomførte cut-scenene av at bildet hakker :/
 
#52
Lall! Fikk en ekstra kode av platekompaniet i dag : o Masemailen var vist ikke det som ga meg koden i første omgang...

Førstemann til mølla osv.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#53
Hvor fikk du den andre koden fra, da? Jeg fikk endelig en kode i dag i svar på masemail.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#54
For å reformulere: jeg har fått én mail fra platekompaniet som bekrefter bestilling men ikke inneholder kode. I tillegg har jeg fått én mail som er et svar på masemailen min og inneholder en kode. Hvordan fikk du din første kode?
 
#55
Begge var fra platekompaniet. Fikk tydeligvis ikke den første fordi jeg maste, men hadde flaks og den andre fordi jeg hadde mast og noen andre leste den mailen eller no :s

Ps: Den er til Xbox..
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#56
De sendte deg en kode uoppfordret bare ved at du bestilte spillet? Urutinerte jævler som ikke klarer å holde styr på slikt for alle. :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Man takker for tips. ^^