Brukernes tilbakemeldinger

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Pluss til Kain of Coorhagen for å ha satt inn penger for et spill raskt.

Alexander

frilans ufør
Et stort pluss til Sancti, som var veldig tålmodig med meg. Jeg forsov meg, for så å komme for sent da vi forsøkte å møtes på nytt.

Jeg er egentlig ikke så treg, Siri. Won't happen again.

Pluss til roy_nor for en smertefri handel. Dorullpapiret på innsiden var der intensjonelt for å gi den øverste delen av coveret litt motstand. Playstation One spill har lett for å sprikke på akkurat det område etter en tur gjennom landet. Så nå vet du det, i tilfelle det virket en smule suspekt. :blunk:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Alexander@29.12.2004, 23.46
Jeg er egentlig ikke så treg, Siri.
155324​
Å jo da. Det er du. Nå har jeg jo gitt deg en ny frist som det gjenstår å se om du vil overholde, men det har allerede gått flere dager på overtid. Du har et og annet å lære av andre her på forumet, til dømes Outbreak som i likhet med Kain of Coorhagen satte inn pengene dagen etter at de hadde fått kontonummeret. Det er måten å gjøre det på. Å be om utsettelse og avsløre at du faktisk ikke har penger etter at spillene er sendt, er ikke måten å gjøre det på.

Pluss til Outbreak, altså. :)

Opprinnelig skrevet av Jona@31.12.2004, 16.27
et STORT pluss til Dante
156270​
Og et like stort pluss til Jona for et godt smertefritt bytte ;)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Stryk til Alexander. Anbefales ikke å inngå avtaler med.

20. desember gav Alexander først beskjed om at han ville kjøpe Hitman 2 og Shadowman: 2econd Coming til PS2 av meg for 150 kroner. Ca. en uke senere sendte jeg spillene, og i dag, snart to uker etter at avtalen ble inngått, har jeg ennå ikke sett noe til pengene. I tiden mellom har det vært utallige PM'er fram og tilbake om at han ikke hadde penger, om han kunne få det billigere hvis han møtte meg osv. Han unnlot også å svare på en PM om hvor vi skulle møtes selv om han hadde sagt at han kunne møte meg i Oslo den dagen. Jeg begynte å skjønne at dette bar i gal retning, siden alle de andre jeg har handlet med stort sett har satt inn penger en dag eller to etter at de fikk kontonummeret mitt, men Alexander var fast bestemt på å kjøpe spillene og avviste derfor andre interesserte ved flere anledninger. Selv om han altså ikke har penger ... Det siste jeg hørte fra han, var at han var pengelens og lurte på om å få vente til første januar med å betale. Da er det kanskje litt rart å inngå en avtale 20. desember om å kjøpe spill?

Det er beklagelig at Alexander kjøper ting og prøver å lure seg unna betalingen. Jeg klarer meg uten de pengene. Men det mest beklagelige er at disse spillene skulle være en gave til kjæresten hans, og at han derfor har gitt henne noe han ikke har betalt for.

+ til Variabel for en god og kjapt gjennomført handel fra hans side. Spillet kom raskt, til tross for nyttårsaften og slikt, og i meget god stand. Anbefales!

Sancti

Terrorkatt
... OPPDATERT! :trollmann:

+ til Hamster for en vellykket handel.

Pluss til Variabel for en rask og god byttehandel.

Opprinnelig skrevet av Lt Snake@18.12.2004, 01.57
Jeg vil så gi Leon et - av disse grunnene:
Vi ble enige om å bytte 8 dvd filmer til han og to xbox spill til meg. Jeg sendte filmene og fikk pm tilbake om at de var mottatt. Dette var for snart to uker siden, og jeg har enda ikke fått noen spill i postkassa. Hvis han ikke får ræva i gir snart vil han få et stryk! Så derfor (midlertidig) minus til Leon!
150461​
Jeg vil gjerne gjøre om Leon's minus til stryk. Handelen startet føste del av desember. Etter at han hadde mottat filmene gikk det en lang stund før han ble pålogget igjen og imens sendte jeg flere pm'er. Jeg fikk tilslutt svar 25.des om at han hadde vært borte og derfor ikke hatt tilgang til internett (og adressa). I den pm'en han sendte skrev han at han skulle sende med et ekstra xbox spill. Har enda ikke fått noen spill i posten og anbefaler derfor ikke å utføre en handel med han.

edit: Fikk pm idag (9.1) om at han ikke hadde hatt internett forbindelse og derfor ikke hatt adressa. Han skulle sende de to spillene i morra pluss et ekstra, dette setter jeg pris på. MEN det er en måned for seint...

edit 2: Idag er det den 3/2 og jeg fikk de tre spillene i posten. Dette er etter mange sms og pm. Irriterer meg at det skulle ta såpass lang tid, men jeg fikk nå da et ekstra spill også da.

C

Crizpy

Gjest
Pluss til GarlandG\kumool for rask levering og fin innpakka ps2 håndkontroll.
Jeg skrev "faens drittkontroll funker ikke mer!!" han svarte "kjøpe min?" jeg sa "ja" jeg overførte pengene. Han sendte kontrollen.
mIRC is your friend.

skrev til og med en hyggelig beskjed på pakka... " du øilker vel i låråytten som , du pleier :> MUHAHAHAHA"

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
You are my friend =D

Ja, pluss til Crizpy som overførte penger med en gang, men minus til banken, siden det tok et halvt år før penga kom inn på kontoen min :p

Opprinnelig skrevet av Alias@20.12.2004, 00.45
Nightburner er søt og alt det der, og får en fin pluss. :)
151275​
oops, ligger visst litt etter her nå, glemte at det var sånt pluss-minussystem på SG :svette: men bedre seint enn aldri! ;) Stor pluss til Alias for en god handel. han møtte opp på stedet til avtalt tid, og hadde ikke gjort noe kødd med byttevaren. Anbefales :)