Brukernes tilbakemeldinger

Har skrivd disse tre før, men gjentar fordi meldingen min ble slettet:

+ til Gateway 666
+ til The sorte Ice
+ til impywimpy

Så vil jeg disse en positiv tilbakemelding:
+ til Rocky
+ til da_dogg

Jeg vil så gi Leon et - av disse grunnene:
Vi ble enige om å bytte 8 dvd filmer til han og to xbox spill til meg. Jeg sendte filmene og fikk pm tilbake om at de var mottatt. Dette var for snart to uker siden, og jeg har enda ikke fått noen spill i postkassa. Hvis han ikke får ræva i gir snart vil han få et stryk! Så derfor (midlertidig) minus til Leon!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Pluss til Lt Snake. :) Beklager forsinkelsen.

Det er godt mulig jeg skylder andre brukere noen plusser også, siden jeg har handlet med både den ene og den andre i det siste. I så fall er en påminnelse-PM en veldig effektiv måte å rydde opp i problemet på. :)

Oppdatert

(Beklager hvis dere blir lei av å se slike poster, men jeg prøver å oppdatere ganske ofte, og jeg må nesten legge inn en post slik at jeg ser hvor langt jeg har kommet.)

Opprinnelig skrevet av Ayreon@27.12.2004, 22.36
Stor pluss til elfink for rask insetting av penger  :tommelopp:
154484​
Og stort pluss til Ayreon for rask sendelse av varer og god kommunikasjon under salget/kjøpet! :D

Opprinnelig skrevet av Robotiger@14.12.2004, 20.01
en stor + til Dante!:)

148790​
Ja, og hvertfall + til Robotiger også, for den raskeste handelen som jeg noen gang har vært med på via internett :tommelopp:

Og en + til Psy for en veldig fin handel! :kul:

En + til Alexander for handelen som til slutt gikk smertefritt.

Listen er oppdatert. :trollmann:

Pluss til plan_9 som solgte meg Vagrant Story!

Spillet var godt pakket inn (bobleplast og dorullpapir), og kom i flott stand i min postkasse=)