Burnout 3 er ute!

NTSC versjonen vil gå 17.1% raskere.
oi, den var ny. trodde det var standard at PAL versjonen gikk 4% raskere enn NTSC, mens NTSC gikk i riktig hastighet mens PAL da går 4% raskere enn det som er normal hastighet. kansje det er bare på dvd filmer...
 
Hvordan kan en DVD film gå raskere? Så en film som varer 2 timer i NTSC, være kanskje 1 time og 58 minutter på PAL?

Det høres LITT suspekt ut, og jeg må si at jeg tviler sterkt på det...
 
Opprinnelig skrevet av Epzilon@22.09.2004, 20.55
Jeg liker ikke simulator bilspill så dette passet ypperlig. Dessuten, jeg liker soundtracket og han DJen.   :mrgreen:
106807​
I løp av måneden så kommer du til å banne så høyt pga. DJ'en at du til slutt gjør det rette og slår an av... ikke bokstavelig talt...som meg :flau:
 
Kino = 24 fps
PAL = 25 fps = 50Hz
NTSC = 30 fps = 60Hz

NTSC er 20% raskere enn PAL som igjen er ca 4% raskere enn kino.
eller: kino er 4% tregere enn PAL som igjen er ca 17% tregere enn NTSC

Jeg lurer på om de kanskje fikser dette til video-utgivelser.. I hvertfall til NTSC for ellers vil jo filmen gå mye raskere, men jeg er ingen ekspert på emnet.
 
Opprinnelig skrevet av Tantal@23.09.2004, 12.40
Kino = 24 fps
PAL = 25 fps = 50Hz
NTSC = 30 fps = 60Hz

NTSC er 20% raskere enn PAL som igjen er ca 4% raskere enn kino.
eller: kino er 4% tregere enn PAL som igjen er ca 17% tregere enn NTSC

Jeg lurer på om de kanskje fikser dette til video-utgivelser.. I hvertfall til NTSC for ellers vil jo filmen gå mye raskere, men jeg er ingen ekspert på emnet.
106995​
Vel. Det er fremdeles Frames Per Second. Altså antall bilder per sekund. Hadde det vært 200 bilder per sekund så forblir tiden den samme. Hva er tyngst av 1 tonn bly og 1 tonn fjær?


(later som han har peiling på hva han snakker om)
 
Opprinnelig skrevet av Morbo+21.09.2004, 09.30-->
<!--QuoteBegin-Kilik
@20.09.2004, 20.21
Er det bare jeg som har opplevd at Xbox-versjonen "fryser"? Det har skjedd meg en gang. Søkte litt rundt på andre spillforum og ser også at andre har opplevd freeze-problemer. Merkelig nok har jeg ikke sett en eneste anmeldelse nevne dette...
105421​
Det har skjedd til meg en del ganger også. Begge gangene etter at jeg hadde vunnet tre nye biler og den tredje skulle introduseres. Heldigvis autosaver de FØR disse klippene kommer.
105585​
[/b]
Jeg kjøpte spillet i England (men det er jo PAL-utgave), og hos meg hakker spillet ofte, enten midt i spillet, så låses f. eks bildet i noen sekunder, mens det "burn-meteret" nede til venstre daler uansett. Filmene i menyene hakker også en del. Ingen som vet hvorfor? Jeg har tross alt ingen riper i CDen, og alle de andre spillene mine fungerer knirkefritt. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det har du jaggu rett i! :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@06.10.2004, 12.35
Burnout 3 Takedown det beste bilspille jeg spilt.
Bedre enn GT serien! :p
113059​
Agree :tommelopp: bilfysikken skulle kansje vært litt bedre, men ikke
helt ala Gran turismo, det er jo tross alt en arkade racer.
 
Fysikkmotoren i spillet er da virkelig imponerende.
Du mener nok mer realisme, men da hadde det jo ikke vært arkade.
 
Burnout 3 er det mest skuffende, overhypede spillet på denne siden av jordkloden. Det er riktignok gjennomsnittslig gøy de første par timene, men etter noe solide timer med spilling blir det bare mer og mer av den sammme kjipe gamle greia. Crashmodus er det verste som har skjedd siden svartedøden. Timer opp og ned med densamme meningsløse (og drittenkle) styringen inn i stormer av trafikk. Misforstå meg ikke, burnout 3 er et bra spill, men ikke noe mer enn det. Ihvertfall for oss som har kommet seg over "å sprenge biler er tøft" stadiet. Å runde det er også en smal sak. Manmå være utrolig dårlig i spill for at spillet skal gi en lang og tilfredstillende opplevelse. Eller bare være glad i kræsj, bom, bang...
 
Hypen til burnout 3 var lik null. Det er etter at spillet kom ut at man forstod hvor bra det var, og har derfor fått mye omtale. At du ikke liker det er en annen sak, vi andre elsker det.
Hva er mer gøy enn å presse flest mulig biler ut av veibannen, og skulle du være den uheldige, så har vi jo den geniale aftertouch.
Generlt sett er alle bilspill kjedilige alene, det er mulitplayer som gjelder, og der er B3 helt rå...
 
Opprinnelig skrevet av smached@15.10.2004, 09.34
Hypen til burnout 3 var lik null. Det er etter at spillet kom ut at man forstod hvor bra det var, og har derfor fått mye omtale. At du ikke liker det er en annen sak, vi andre elsker det.
Hva er mer gøy enn å presse flest mulig biler ut av veibannen, og skulle du være den uheldige, så har vi jo den geniale aftertouch.
Generlt sett er alle bilspill kjedilige alene, det er mulitplayer som gjelder, og der er B3 helt rå...
117134​
Hypen til Burnout var absolutt ikke lik null.
 
oki, men det var ingen som forventet at det skulle få så gode anmeldeser. Selv var jeg ikke bevist på spillet før jeg så den anmeldesen, som var på 95%.
 
Mutiplayer rå?
Som i to player split-screen?
:ler: :ler: :ler: