Burnout 3 er ute!

Lodin

Der Waaaah
Sikkert fordi EA har bestemt seg for at ingen kjøper 3rd party spill.
De tar feil, men jeg regner med at det er grunnen.
 

Kilik

Lokal moderator
Er det bare jeg som har opplevd at Xbox-versjonen "fryser"? Det har skjedd meg en gang. Søkte litt rundt på andre spillforum og ser også at andre har opplevd freeze-problemer. Merkelig nok har jeg ikke sett en eneste anmeldelse nevne dette...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det frøs for meg en gang, etter at jeg hadde vunnet mitt første Grand Prix. Heldigvis frøs det etter autosaven, så jeg mistet ingenting. :)
 

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Yetipants@20.09.2004, 20.37
Det frøs for meg en gang, etter at jeg hadde vunnet mitt første Grand Prix. Heldigvis frøs det etter autosaven, så jeg mistet ingenting. :)
105433​
Akkurat samme skjedde med meg etter at jeg låste opp coupe classen. Var en kontroll som suste gjennom lufta den dagen ja.
 
Opprinnelig skrevet av Kilik@20.09.2004, 20.21
Er det bare jeg som har opplevd at Xbox-versjonen "fryser"? Det har skjedd meg en gang. Søkte litt rundt på andre spillforum og ser også at andre har opplevd freeze-problemer. Merkelig nok har jeg ikke sett en eneste anmeldelse nevne dette...
105421​
Det har skjedd til meg en del ganger også. Begge gangene etter at jeg hadde vunnet tre nye biler og den tredje skulle introduseres. Heldigvis autosaver de FØR disse klippene kommer.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin+20.09.2004, 23.18-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@20.09.2004, 20.37
Det frøs for meg en gang, etter at jeg hadde vunnet mitt første Grand Prix. Heldigvis frøs det etter autosaven, så jeg mistet ingenting. :)
105433​
Akkurat samme skjedde med meg etter at jeg låste opp coupe classen. Var en kontroll som suste gjennom lufta den dagen ja.
105508​
[/b]
Det skjedde med meg også etter at jeg hadde vunnet ett grand prix tror det var etter autosaven :ehm...:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Epzilon@21.09.2004, 14.54
Kan noen gi meg et fornuftig svar på hvorfor spillere som kjører Burnout 3 i 50 Hz, ikke kan spille mot 60 Hz spillere?
105745​
Veeel, de ti Hz'ene spiller sikkert en liten rolle i spill så raske som dette. Men jeg har 50Hz, og kan spille med deg? ... :flau:

Aldri opplevd at det fryser, karer.
 
Opprinnelig skrevet av Epzilon@21.09.2004, 14.54
Kan noen gi meg et fornuftig svar på hvorfor spillere som kjører Burnout 3 i 50 Hz, ikke kan spille mot 60 Hz spillere?
105745​
Er vel hovedsaklig fordi i et spill som går så fort og har så store hastigheter, så er det betydelige forskjeller i noen situasjoner på 50 og 60 hz, men hvorfor ikke alle spiller i 50 hz på live skjønner jeg ikke..

Blandt annet har vi en heldig baron som ikke har 60 hz.
 

epp

firm and correct
Jeg har testet spillet intensivt for både PS2 / Xbox, og kan anbefale spillet på det varmeste.

NTSC versjonen vil gå 17.1% raskere.
 
Nå har jeg spilt dette spillet siden Torsdag og må si det er utrolig morsomt.
Du har alltid følelsen av at det går fort, men det er allikevel ikke vanskelig å styre unna biler og andre ting som kommer i din veg.
Musikken er ganske dårlig, men det fikset jeg lett ved å legge inn min egen musikk som er en blanding av metal, rock og techno.

Eneste minuset er at spillet er litt for lett men det er fortsatt morsomt å spille det.

Alt i alt er dette et utrolig morsomt spill som jeg vil anbefale alle å kjøpe. :)
 
Har hatt spillet noen dager nå. Jeg som også har toern visste jo at dette ville være et bra spill og tok ikke så veldig feil.

Overgår forgjerne på flere punkter, men har ellers ikke så utrolig mye nytt å tilby, bortsett fra grafikken da. Den er dritkul. Spesielt nevneverdig er det nye farts-filteret som får bilene til å virke utrolig mye raskere. Dette går dog på tap av skarphet. En valgmulighet om hvorvidt man vil bruke filteret eller ikke burde eksistert. Når Nintendo klarte å lirke inn en i Super Smash Bros. Melee, skulle man tro at det var noe enhver kunne.
Spillets største problem er uansett hvor monotont det faktisk er. Alle måla man låser opp i World Tour-modusen er bare nye varianter av de forrige med lite nytt å tilby. Hadde man hatt en mer utviklet career modus som innebar økonomiske utfordringer og strategiske valg, ville nok spillet med en gang nådd et nytt nivå i dybde. Men det er ikke et dårlig spill, langt derifra. Alle de nye forekomstene av stilige slow-motion-sekvenser er et heftig pluss som med en gang gjør spilleren treddeve ganger mer engasjert i den allerede intense ferden.
Spillets multiplayer-del mister betraktelig av underholdningsverdi grunnet fraværet av nevnte sakte-film-element. Road Rage- og Crash-modusene mister da mye av sin karkater. Spesielt Road Rage som kun sitter igjen som en litt mer kaos-tynget variant av den normale Race-modusen.
 
enig... men det hadde jo ikke gått så bra hvis den ene fløy sakte igjenom luften mens den andre kjører i 187km/t... :ehm...:

Men team-crash er jo morsomt... :)
 
Selv synes jeg at etterhvert har denne slo-motion når du tar en Takedown på en annen bil blir etterhvert en forstyrrelse i flyten i spillet. Så jeg synes det funker svært bra i multiplayer, denne slo-motion er imponerende i begynnelsen, men etterhvert som dette har sluttet å imponere så er det mye mer imponerende (synes jeg) så se bildeler fly over bilen din i nærmere 200 km/t.