Call of Duty 3

#21
SITAT(CockMcBalls @ 04.11.06, 00.03) 32108
Jeg tror det kommer til å eie brutalt, multiplayeren i 2-ern er kul, men dette ser jo faenmeg helt genialt ut. Ingen tvil om at dette prioriteres over Vegas og GoW.
[/b]
Enig. En setting er kun det - en setting. Gameplayet er kjempemorsomt uavhengig. Dessuten er multiplayern i toern den feteste FPS-multiplayeren jeg har spilt i hele mitt liv. Treern blir megagøy.
 
#22
Spillet fik 9/10 av OXM UK.

SITAT
While the [single-player] combat is still brilliant and it looks a lot better, the unskippable cutscenes, unvaried locations, irritating characters and mini-games all really grate. However, adding in the much improved multiplayer with a variety of cool vehicles, Treyarch has really rounded off Infinity Ward's vision. [Dec 2006, p.90]
[/b]
 

SHDR

Gullmedlem
#23
Årets overraskelse. Det er litt som at Killzone får 9/10 i OPSM2, eller at Halo 2 får 10/10 i OXM. Saints fucking Row fikk 9/10 i OXM: "You must own this game." Virkelig? Jeg leverte det tilbake etter en uke fordi det sugde kjøttet av pungen min og spilte bordtennis med testiklene mine.

Offisielle magasiner og høyprofiltitler går ikke bra sammen.
 
#24
Synes at Killzone er utrolig fett jeg, PS2s svar på Halo. Halo 2 er genialt, det var leeenge det mest spilte spillet på Xbox Live, og et mer gjennomført Multiplayerspill skulle du lete lenge etter da det kom ut. På konsoll, mener jeg. Saint's Row.. kan forstå deg der.

Men høyprofilerte titler får vel gjennomsnittlig ganske høy score, men poenget mitt er at mange av dem fortjener scoren, og det er ikke uten grunn de er høyprofiliterte. :p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#25
Ok, for det første: hvem faen bryr seg? Og for det andre, hva i helvete har det med noe som helst å gjøre?
 
#26
Svarte bare på SHDRs post jeg. Men jeg tviler på at noen bryr seg, så du har vel rett der. Men alle svar som omhandler spill i de spillrelaterte seksjonene er positivt, for aktiviteten på SGs SPILLEgale del er ikke så stor for tida.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#27
Du svarte jo teknisk sett ikke, du bare blabret noe om hva du syntes om spillene som ble nevnt(helt ute av sammenheng) og så gjentok det han sa. Kom igjen, jeg vet du kan bedre. :)
 
#28
Det jeg fikk ut av posten hans, var at flere av de høyprofiliterte spillene får høye karakterer av offisielle magasiner, på grunn av at de er høyprofiliterte. Og jeg siterer meg selv:

Men høyprofilerte titler får vel gjennomsnittlig ganske høy score, men poenget mitt er at mange av dem fortjener scoren, og det er ikke uten grunn de er høyprofiliterte

Det lille poenget mitt i posten var altså at visse høyprofiliterte spill fortjener den høye scoren! SHDR sa noe annet, og jeg er bare delvis enig.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#29
Men så mente Shaddis å påpeke at det som regel er slik at offisielle magasiner suger coorporate wing-wong, mens du som vanlig bommet helt på mål og trodde diskusjonen gjaldt enkeltspill. Poenget består.
 
#30
Jeg skal plukke opp COD3 kun for multiplayeren omtrent. 2'ern var så jævlig fet online, regner med at COD3 blir enda bedre der.

Brothers In Arms var også gøy tidligere. Neste spill ser jo strålende ut grafikkmessig, MEN herregud for en framerate på spillet. Blir dårlig av å se på folk spille med toppers 15-20 frames per second.
Jeg tviler sterkt på at de klarer å få den til å ligge på en stødig 30fps (Den burde helst ligget på 50-60fps for å være "spillbart")
 
#31
Jeg HAR dette spillet.

jeg har ikke spilt det enda.

men skal det nå.

Spør om du lurær på no a.

:ninja:
 
#35
Haha,

Nei du skjønner jeg jobber på "Game" eller også kjent som spiderman.

Har fortstatt ikke fått satt det inn i boksen, men gjør det nok snarlig.

:$
 

Endre

Ødela forumet
#36
1UP la ut omtale av det i dag. 6.5/10. Det er vel den dårligste omtalen så langt, uten at det behøver å si så mye. Er spent på hva Eurogamer gir det, selvom jeg egentlig hadde bestemt meg for å hoppe over dette uansett. :$


Redigert: Synes det var veldig mye fokus på singleplayer i omtalen, bare bittelitt snakk om multi, men at det var det som redda spillet til syvende og sist. Hørhm.
 
#37
Mhm, tror ikke folk kjøper spillet for en storartet singleplayer som varer i 10 timer..

Hazen: Sett det i Xboxen og si oss hva du synes!
 
#38
Jeg har fått spillt noen runder med "battle" også kjent som deathmatch med noen kompiser og må si det funker bra. grafikken er penere og gameplayet er smoothere, men mer realistisk. dermed litt vanskeligere og ta tak i enn cod 2.

Jeg har også kjørt litt "WAR" med noen amerikanere. og dette var sykt fett. det er rett og slett en svær team deathmatch hvor ett lag holder ett sted og de andre skal invandere. litt likt headquarters bare større og fetere. og det att man kan kjøre ting som gjerne sprenger fort i en orgasme av flammer gjør ikke spillet værre.

Jeg har nettop kjørt igang med SP. gir noen kommentarer etterhvert om det er ønskelig!
 
#39
Er det slik at man ikke kan klatre over murer og slikt i dette spillet? Har hørt at hoppinga har tatt helt overhånd og man ikke kan bruke "klatre" -kommandoen. Hvordan funker det med tanke på å fort bevege seg forbi objekter der det er vanskelig å hoppe over dem?
 
#40
og hoppe over ting er ett helvte. og jeg kan ikke huske og ha kunne bruke klatre funksjonen nei.! heh.

Jeg har kjørt litt SP nå og må si att det var det mest imponerende i spillet. jeg likte faktisk COD2 sin MP litt mer. pga COd3 sine baner er gigantiske og ting er litt ukontrollbart av og til. men MP funker for all del som en stjerne.

Denne gangen er det skikkelig Sp med drama og hele pakka.

Og i sp så ser grafikken endelig litt next gen ut også.
Noe av det feteste er om en tysker hopper på deg og du må vresle med han via og trykke som gal på L og R trigger. man kan se skikkelige slitne sinna ansiktsutrykk på en heller støgg tysker i disse situasjonene.

Jeg har ikke fått spilt så mye men kan si att spillet er fett og fortjener en runde hos alle som liker pang pang og har 360.

Min karakter sålangt 7,5\10.

Er redd for att jeg ikke kommer til og spille det så mye etter att jeg har fått Gears of war på Mandag\tirsdag men.

Om noen vil være min Live venn og game sammen så legg til

Thc Hazen.