Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg og Zeipher logger på nå. Hvem hoster?

Redigert: Jeg hoster. Buggz, Lurtz, kom dere på.
 

K999

Keystone State Of Mind
Jaja. Discen min tåler visst bare to timer spilling til dagen. :/ Nå ville den ikke mer for i dag, som er nesten nøyaktig to timer siden jeg joinet.
 

K999

Keystone State Of Mind
Nah, det tror jeg ikke. Discen har streiket rundt 7 ganger nå, og det er alltid etter en hvis spilletid. (Føler jeg)
Den har en skikkelig nasty looking stripe rundt discen, som jeg tror er vanlig hvis en rører på xboxen mens man spiller, men i mitt tilfelle så har jeg ikke gjort en drid. Tror det er bare xboxen som valgte å spise litt på den discen. :( Skal gå og snakke med EBgames og se om jeg ikke kan få ny disc.
 
Xbox 360 <3

Er det noen staute karer som spiller på PS3? Hadde vært knall med litt onlinespilling igrunn(grunnen til at jeg kjøpte spillet)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Nope, ingen som spiller på PS3. PS3 <3, kan du godt si.

Dritbra greier igår, gutta. Tar gjerne noen flere runder på søndagen, men fram til da er jeg litt opptatt. Klart, dere kan jo kjøre igang noen runder uten meg, er liksom det denne tråden er til.
 

K999

Keystone State Of Mind
I motsetning til Yeti, så likte jeg det gjemsel greiene til Endre. Når jeg gjemte meg så satt jeg seriøst og skalv hele tiden, var skummelt som faen. Og når noen nærmet seg så var det bare "PANG". :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For meg var det mer sånn at et spill som faktisk er ganske intenst fra før av blir skamdølt så fort man tenker tanken at det bare er å jazze rundt og satse på at du enten finner en jækel ved en tilfeldighet eller satse på at noen ser hvor du blir skutt hen. Istedenfor å, du veit, faktisk spille. Funka bra for meg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg syns det er gøy av og til, som en pause fra Team Deathmatch og Search & Destroy i det uendelige, men det er mer en kødde-rundt-modus jeg vil spille nå og da enn en reell modus. Da foretrekker jeg nok Search and Destroy.

K999: Gjemselgreiene mine. :$
 
SITAT(Nicholas @ 25.01.08, 14.09) 99846
Nope, ingen som spiller på PS3. PS3 <3, kan du godt si.
[/b]
PS3 har ikke ødelagt noen av spillene mine hittil slik som Xburken har gjort med K999 sin CoD plate og alle spilla mine:p

Jeg har i hvertfall en solid grunn til å hate microsoft og xboxen deres...
 

Endre

Ødela forumet
Urk. Du får kose deg med Call of Duty 4 alene på din velfungerende PS3 da. Jeg valgte heller 360-versjonen, siden jeg vet om så mange som spiller det, men også litt fordi jeg ikke er så glad i PS3-kontrollen.

For å være litt mer seriøs: Har du hørt med Microsoft om å få erstattet spillene maskinen ripet opp?
 
SITAT(Endre @ 25.01.08, 20.18) 99895
For å være litt mer seriøs: Har du hørt med Microsoft om å få erstattet spillene maskinen ripet opp?
[/b]
Jeg har selv fått ripet opp mange spill av 360'en min.
Tror du at det er bare til å ringe Microsoft så ordner alt seg ?

For en tid tilbake ødela maskinen min Halo 3 platen min.
Jeg kontaktet MS og måtte diskutere i en evighet pga min kopi var ikke dekket av garantien,
den gjaldt kun for folk som hadde special edition eller noe sånt tullskap :blunk:
Etter en altfor lange samtale ble jeg lovet en ny Halo 3 i posten innen to uker, GRATIS.

Det gikk vel nærmere to uker og Halo 3 ble levert til nærmeste Post i Butikk.
Da kom det selvsagt ikke som en bombe at jeg var pent nødt å betale for spillet i oppkrav, 150kr.
Alt i alt kostet Halo 3 meg 750 spenn. Jomen sa jeg gratis. Nevnte jeg at Halo 3 kopien MS sendte var en bundle kopi som har null reell salgsverdi? :argh:

Da var det tilbake til telefonen igjen :grr: (Det er heller ikke gratis fra mobil)
Jeg forklarte saken om pengene. Svaret jeg måtte sende kvitteringen til Microsoft. Og gjøre dette via e-mail var heller ikke mulig.

Nå nylig ble Guitar Hero II platen helt herpet av maskinen.
Microsoft kunne "desverre" ikke hjelpe meg med dette, jeg måtte visstnok kontakte Activision.
Jeg kontaktet Activision og møtte veggen. Der måtte jeg også betale mer for ett produkt jeg i utgangspunktet eier og Microsoft sin hardware har ødelagt.

Det hører med til denne historien at jeg har hatt to tilfeller av RRoD også.

Jeg liker Xbox 360 spillene, kontrollen, Xbox Live.

Jeg tålerer bare ikke at maskinvaren min ødelegger spillene. Og jeg ender opp med å ta regningen.

Det er ikke bare å ringe Microsoft support og forvente at alt ordner seg.
Den erfaringen har jeg og altfor mange andre fått erfare.

Å kjøpe spill til Xbox 360en min er blitt en ekstremsport. Alltid like morro å se hvor lenge spillet varer før maskinen gir plata juling.
 

Endre

Ødela forumet
Kanskje du bør prøve å erstatte maskinen og ikke DVDene, hvis dette er noe som skjer veldig ofte.

Den første maskinen jeg hadde, som var fra lansering, lagde litt riper i platene mine (ingen ble ulesbare). Etter en god stund tok den maskinen kvelden og jeg fikk en ny en, og siden har det ikke vært noe problem. Det skal sies at jeg bytta inn den vanlige maskinen i en Elite, men det har heller ikke vært noe problemer med den. Jeg sier ikke at Microsoft lager en stabil og langvarig maskin, men jeg stiller meg litt skeptisk til at du fortsetter å kjøpe nye spill til en maskin du allerde vet vil herpe spillene dine. Da bør du heller komme til bunnen av problemet, selvom det kanskje koster deg noen telefonsamtaler og mas med Microsoft.

Og akkurat Microsofts håndtering av Halo 3 forstår jeg på en måte, siden det var et problem med Collectors Edition hvor DVDene satt løst i coveret og derfor ble ripet opp.
 
SITAT(DiRTY D @ 25.01.08, 21.05) 99898
Da kom det selvsagt ikke som en bombe at jeg var pent nødt å betale for spillet i oppkrav, 150kr.
[/b]
Forventet du virkelig at Microsoft skulle prøve å snyte det norske tollvesenet med å lyve om verdien på pakningen, slik at du slapp å betale toll?