Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

SITAT
Forventet du virkelig at Microsoft skulle prøve å snyte det norske tollvesenet med å lyve om verdien på pakningen, slik at du slapp å betale toll?[/b]
Ok, da prøver vi eeeen gang til.

Jeg kjøpte Halo 3, (599,-)fullpris i butikk. Hvilket betyr at butikk og stat har allerede fått sin bit av kaka fra meg.
Forklar meg hvorfor jeg må betale toll for en erstatningsvare?
Det er ikke snakk om en ny vare i den forstand. Attpåtil en mer rævva utgave.
Jeg har betalt for spillet en gang. Hvorfor i huleste helvete skal jeg betale for toll ?

Da kan de i teorien slenge toll på 360en min hver gang den blir sendt frem og tilbake fra Tyskland pga RRoD.
Man skal ikke betale avgifter og skatter på en vare to ganger.
Det henger ikke på greip. Og jeg er altfor lat til å sende TV2 Hjelper Deg på saken :argh:

Det er ikke pengene, det er prinsippet. Det er ran i dagslys og de slipper unna med det.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
TV2 Hjelper Deg har visst allerede hatt minst en sak om Xbox 360, uten at jeg husker hvordan det endte. Var en gamer som hadde fått RRoD fem ganger eller mer. Saken endte med at Microsoft-representanten stolt fortalte at de hadde utvidet garantien til tre år. (Så flinke MS er som gir oss 3 år når reklamasjonsretten gir oss 5, gitt!*)




* første som nevner Apple får deng :p
 
Noen som vet hva det vil si når jeg har spilt ferdig et game (multiplayer) også er det noen som får sånn Dogtag greie ved siden av scoren sin betyr?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Så uansett, takk for istad gutta. Ble meg, AgentMC, Revan og en kompis av meg som spilte noen runder sammen - og bortsett fra et par teamkills her og der (Hardcore ^__^;; ) gikk det jo ganske bra også, tør jeg påstå. Digger å kjøre Overkill med en eller annen snikskytterrifle som førstevalg (slik at man får ghillie-drakta) og en lyddempa smg e.l. som sekundært våpen, er ikke mange situasjoner man ikke er konge over da. Og herre så terrorist man føler seg med lyddempa Uzi. :D
 

Jante

privileged CIS shitlord
SITAT(Nicholas @ 10.02.08, 23.40) 102449
Så uansett, takk for istad gutta. Ble meg, AgentMC, Revan og en kompis av meg som spilte noen runder sammen - og bortsett fra et par teamkills her og der (Hardcore ^__^;; ) gikk det jo ganske bra også, tør jeg påstå. Digger å kjøre Overkill med en eller annen snikskytterrifle som førstevalg (slik at man får ghillie-drakta) og en lyddempa smg e.l. som sekundært våpen, er ikke mange situasjoner man ikke er konge over da. Og herre så terrorist man føler seg med lyddempa Uzi. :D
[/b]
Hahaha, spilte med den komboen på Overgrown litt tidligere i dag. Fikk faen meg mange flere kills med Uzi enn med sniper-rifla mi. Faen jeg suger til å snipe. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Jante @ 10.02.08, 23.46) 102451
Hahaha, spilte med den komboen på Overgrown litt tidligere i dag. Fikk faen meg mange flere kills med Uzi enn med sniper-rifla mi. Faen jeg suger til å snipe. :D
[/b]
Sniping er dritkult når man kommer inn i rytmen (dvs gode steder å sitte, gode steder å sjekke for fiender, alltid holde puste før man skyter, etc), spesielt siden ghillie-drakta er så jævla effektiv. Vi spilte en runde på Pipeline hvor det alltid kom en rakker opp på siden av gresset for å pule alle snikskytterne våre i bakhodet, men siden man lett kan høre fotttrinn i CoD, var det bare å vente til han var helt inntil før jeg skifta til Uzien og flerra ham i stykker. :v:

Hadde et par dueller på Overgrown selv, forøvrig: Når man spawner som Spetsnaz (dvs oppe ved trebrua) og løper ned til bombestedet foran det sønderskutte biblioteket er det ikke uvanlig å bli utsatt for en .50-kule i skallen, så jeg knerta først et par snikskyttere som sto og venta ved bensinstasjonen, før jeg skifta til Uzi og spruta og ba (som det heter) mot et vindu i første etasje på biblioteket, og knerta enda en.
 
Fikk CoD4 på Fredag i forrige uke. Har prøvd meg litt på internett, og synes sniper er morsomt, men på noen kart er man rimilig ubrukelig ... vel jeg er vel kanskje for det meste ubrukelig, men morsomt er det. Faktisk så morsomt at jeg har ikke rørt Burnout eller R&C siden jeg fikk det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Er litt sånn for min del også - har skaffa Mass Effect, Ace Combat, Uncharted, UT3 og Skate i ettertid av CoD4, alikevel vender jeg tilbake støtt og stadig. Det er rett og slett mer tilgjengelig, og jeg føler alltid det passer med en runde her og en runde der. Apropos det, noen som er med i ni-tiden ikveld? :pai:
 
Hell yeah, er med hvis vi tar noen runder Domination. Har spilt med norske kompiser, og ingenting slår følelsen av å spille med fem andre hvor to personer vokter hvert checkpoint helt til vi vinner med over 100 poeng. Får vi til teamwork blir det en haug med kills på alle. Eventult legge ut C4 med et av flaggene, og detonere så raskt man hører "The enemy is capturing A!"

Sniping er vanskeligere enn i CoD2 føler jeg. Kanskje det bare virker mer realistisk? Du må liksom komme inn i en rytme som Nicholas sier, og beregne avstand i forhold til hvor kula treffer.

Sushi: Hadde red tiger på M16 før jeg starta på ny.

Hva har dere i Accuracy, gutta? B)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Domination er ikke favorittmodusen, men om det er det folk vil spille er jeg helt sikkert med på noen runder. Treffsikkerhetsprosenten min er ikke fryktelig høy for tiden: Bruker en del SMG-er und slikt, og da er det ikke så viktig at alle kulene når fram, for å si det sånn. Har ikke sjekka nå, men tror den ligger et sted mellom 18 og 21 prosent. Hva med kill/death ratio'a, gutta? :D Jeg ligger på en stødig 2.12 nå, som riktignok er et fall på 0.07 siden jeg begynte å spille Hardcore Search and Destroy mest, men som jeg fortsatt skulle mene er ganske anstendig.

Scary Paladin: Joa, vi holder sikkert koken til den tid.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ikke noen klan per def, men det er generelt sett folk herfra som setter opp parties og spiller sammen.

Spørsmål: Har du PS3-versjonen eller X360-versjonen?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ikveld, ikveld, kan jeg trenge noen runder med CoD4 og dere. Ferdig på jobb halv ni, så ruller opp og kaster mat i ovnen, så satser på å være på litt over ni. Forhåpentligvis!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ikke enda, selv om jeg har hatt intensjonen opptil flere ganger. Det vil dere nok merke og =)

Edit: Dens spiller vel PS3 trur eg?