Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

Scary Paladin

Ukjent herremann
Du får red tiger når du får 150 headshots med våpenet du vil ha den til. 100 med hagle.

ja, fienden ser ikke våpenet ditt når du går inntil de røde tigermalte veggene... det er prestisje. du dreper en fiende, så ser han killcamet. wow, red tiger tenker han. han som drepte meg må være presis, noe camoen bekrefter.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg er skeptisk til sånne ramaskrik når det gjelder at ting i spill er overpowered, men jeg har satt meg ned litt med M16 i det siste. Jeg bruker våpenet selv, så skal ikke klage på de som gjør det. Men seriøst, det våpenet er helt latterlig bra, det er point and kill i TDM, er som om alle andre har Hardcore mode hp. Jeg starter på overgrown, sender EN salve med skudde tvers over brettet rett i panna på en som sitter der. Samme på Bog, en salve tvers over brettet, da traff jeg ikke hodet en gang og han døde med god margin.

det er jo tre skudd som går direkte inn i kjød hvis du bare treffer. vil tro det tar ut en soldat enten du treffer i skulderen eller brystet... :p

det er sant at det er bra, men det hendt at jeg har skutt folk med det som har juggernaut og faen måttet bruke tre salver på dem. altså trekke tre ganger i bryst, rygg og fot.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Da har du skutt som en blind ape :p Med stopping power mot folk som ikke har juggernaut dropper jeg de med en salve i benet på nært hold.
Det er sant at det er 3 skudd, men de skuddene treffer så å si samtidig, så i effekt er det nesten et megakraftig skudd og skuddene sprer seg så å si ikke. Finner de på å overleve, så er det jo heller nesten ikke recoil så bare å fyre av igjen.

Jeg synes i hvert fall at våpenet er hinsides bra, spesielt dersom man sammenligner det med de som ligner med, G3 og M14. (G3 eier riktignok hardt i hardcore)

mjooo.. mulig. jeg elsker m16. det våpenet som gjør at jeg troner accuracy lista med to-tre folk over med, ligger på rundt 22 sist jeg sjekka. eller 21. :p er enig med det du sier, men why complain? så lenge jeg popper niggas funker det.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Klager og klager. Det negative med det er at det er så forpult mange som bruker det, og det skader litt av variasjonen.

SITAT(Revan @ 18.02.08, 15.23) 103343
ja, fienden ser ikke våpenet ditt når du går inntil de røde tigermalte veggene... det er prestisje. du dreper en fiende, så ser han killcamet. wow, red tiger tenker han. han som drepte meg må være presis, noe camoen bekrefter.
[/b]
Eller, oi, denne fyren har brukt dette våpenet så mye at det har blitt rødt. Fikk selv Digital(tror jeg?) Camo med m16 en eller annen dag jeg bestemte meg for å få scope. Det krever vel strengt tatt ikke så veldig mye skillz...

Men selv har jeg det gøy med m60:D Og havner stort sett på førsteplass alle ganger jeg spiller. Virker som alle suger utenom meg noen ganger, spesielt når man vinner med bortimot 50 kills.

Red tiger er ikke så vanskelig. Jeg har fått det på M4 og M16 før level 50 nå. Også har jeg 35-40 kills igjen på M21 Sniper.. Men spiller på ps3, kanskje det er lettere der? :p

oma

Village Drunk
Jeg er game! Fikk det i går, så har ikke spillt noe særlig mye så er litt n00b. Kommer hjem fra jobb i halv 10 tiden i kveld

Noen som er med på spilling i kveld, på pc? Må spille på sånne derre cracka servere men, av en eller annen merkelig grunn.

63 kills, 13 deaths - Domination på Shipment. Fire choppers, fem airstrikes og et titalls UAV-radars. Det rare på tommelen min er en aluminiumsbøyle og masse bomull pluss teit. Alt surra rundt for å fikse mine to brudd i venstre tommel. Spiller med Lefty control settings, slik at jeg kan sprinte og sikte med den friske hånda, og bare trekke av og gå med to fingrer med venstrehånda. Det er smertefullt etter et par games, med det fungerer å bruke venstre pekefinger til å gå, og bøye langfingeren til Left Trigger. Hva man ikke gjør for gaming. :D

oma

Village Drunk
fremdeles folk som vil spille? kom nettopp hjem shø og er sulten på litt asvaltsalat

Noen som vet hva sangen som spilles i et par sekunder når op. force vinner? Evt. har mp3en og er snille og sender?

Og, om noen har pc-versjonen, nudge meg plxplx.

SITAT(Halky @ 19.02.08, 21.17) 103524
Åssen i alle dager klarte du og få to brudd i tommelen, for mye gaming?
[/b]
Fotball, ble sparka i fingen. Nedenfra og rett opp, strak tommel. Au...

Er på Live nu, bare til å slenge seg på.