Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

#21
Man må IKKE være betalende medlem på www.gamespot.com for og få beta key.

Bare regg deg vanlig og finn beta siden tast inn din gamertag i Prefs på profilen din og få nøkkel right there right now.

Jeg nappa 4 nøkler i går værtfall uten problemer :elsk:
 
#23
Ally - Ally 87

jeg venter også på key fra Eurogamer, men hvis det er noen av dere som har en key til overs så sier jeg ikke nei takk til det :)
 

K999

Keystone State Of Mind
#24
Da holder jeg på å laste ned betaen, as we skriv. Hadde litt problemer med XBL kontoen min idag, forstår ikke hvorfor, men det fikset seg da jeg bytter fra visa til mastercard på payment options. Vel vel, gleder meg.


Edit: Hvis noen lurte, så fikk jeg den på sekundet hos Gamespot.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Aight, skal vi prøve å få igang noe klokken .. kvart over åtte? Jeg kan sette opp et party også spammer jeg dere med invites når tiden kommer, jah?


Redigert: Okay, da er vi tre stykker så langt:

- Nicholas
- Jo Inge
- Agahnim
- K999

Edit2: Da er altså K999 med også. To til, gutta!
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#27
Skulle gjerne vært med, men har WoW raid på den tiden i dag :$

Fikk endelig spillet til å fungere i dag tidlig. Er jævlig kult, men jeg suger hårete oksekukk :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
#28
Jepp, er ganske bratt lærekurve. Tar tid å venne seg fra "HELL YEAH HOO-RAH" zergrushing à la Halo 2 til forsiktig spilling og sånn.

Men, Endre og Uteena blir med klokken om ti minutter, så da ble det fullt party. Tjohei!
 

K999

Keystone State Of Mind
#29
Okey. Da har jeg spilt en rundt 2 timers tid CoD 4 MP beta, litt uten spillegal folk, og mye med forum folka.
Må si at jeg likte spillet veldig godt, våpnene, styringsmetoden, banene (enda ikke prøvd den siste, Vacant) og levling metoden. Jeg kom til lvl 5 da, ikke det store, men det gjorde at jeg skjerpet meg mer, ville ha XP (som man fikk for å drepe folk, og assists) Sniper var rått, men jeg sugte i det, så M16 er min ting fra nå av.

Spiller mer i morgen, håper noen andre er også med da.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#30
Jauda, det var heite saker, det. Er så festlig når man er koordinert nok til at man kan fungere som et lag sammen. :D Var et par stunder hvor Endre lå med sniperrifla og dekka med og Jo Inge mens vi løp inn og cleara bygninger, og sånt er jo såklart gøy. Jeg la også merke til at K999 klarte å unnlate å nevne min helt sinnsyke score den ene runden hvor jeg bestemte meg for å leke snikskytter på Overgrown: 25 kills uten å dævve. B) Jeg har spilt betaen en god stund nå så jeg er blitt litt stødigere på våpnene generelt, og jeg tror nesten jeg må si MP-5 er mitt weapon of choice. Fester du sånn derre red dot sight på det og ikke brenner gjennom hele magasinet sammenhengende fungerer det duganes på avstand også. Uzien er jo også gleden :eek:, men faen så verdiløs på alt annet enn kort avstand. Rekyll som en morpuler også.
 

K999

Keystone State Of Mind
#31
Jeg la også merke til at K999 klarte å unnlate å nevne min helt sinnsyke score den ene runden hvor jeg bestemte meg for å leke snikskytter på Overgrown: 25 kills uten å dævve. B)
[/b]
Vel du tok det jo frem hver femte sekund på XBL, og var så stolt. Hele verden hørte deg sikkert. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Du har rett, neste gang kjører jeg heller flau liten faen-stilen som deg som ikke tør si noe. :D

Ved veien: Aww yeah, lyddemper til Uzien unlocka. B)
 

K999

Keystone State Of Mind
#35
Jeg sa jo noe da, vet ikke om du hørte meg. Mikrofonen var fucka, og ingen hørte meg i lobbyen, men Endre sa han hørte meg litt i kampene. Veit ikke jeg, men jeg svarte et par ganger.
 
#36
SITAT(Nicholas @ 11.09.07, 22.41) 81484
I wish. :( Er bare de på laget ditt som kan høre deg, dessverre.
[/b]
Ikke nødvendigvis, du kan tyvlytte på en av motstanderne hvis du er i nærheten av ham. Tror jeg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Mnei. Man kan høre hverandre i pregame-lobbyen såvel som etter kampen, dog. Det er også en perk i fullversjonen som heter "eavesdrop" som lar deg tyvlytte på det andre laget, men den er ikke i betaen.
 
#38
Blir det noe spilling i dag?
Fikk prøved det litt i går men er ikke noe god i spillet ennå... kom til lvl 5 tror jeg.
Prøvde også å joine dere i går men fikk opp noe drit som sa at noe med hosten så jeg ikke kunne joine...
Sleng meg en invite hvis jeg er pålogget og dere spiller.
 
#39
Ble litt spilling igår, er nå sersjant 1 eller noe i den duren. Åpnet opp noen challenges, har vel fått de aller fleste perks som er tilgjengelig i betaen. Mangler vel bare UAV nå tror jeg.

Rødpunktsikte til M4 var herlig ;)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Ikke sant? :D Rødpunktsikte er nok det beste uansett våpen (med mindre vi snakker sniperrifler), siden det ikke endrer statsene på gønner'n noe (imotsetning til ACOG-siktet, som gir deg bedre range men dårligere accuracy, merkelig nok). Tar jeg forresten feil hvis jeg tror du mangler Uzi og 1911? Og muligens Bomb Squad-perken også?

De siste kampene har jeg uansett kjørt Hysj-classen min hele veien: Lyddempa M4, lyddempa 1911 og UAV Jammer. Det er utrolig hvor avhengige folk er av radaren. :D Det jeg mister i kraft på M4 tar jeg dessuten igjen på at de ikke klarer å skjønne hvor faen jeg skyter fra og er døde før de rekker å ta dekning.

Edit: AgentMC, ja, det er litt problemer med betaen ennå. Mange hevder at Microsofts dashboard update fucka ting opp i diverse spill, mange som har problemer i Gears o.l. nå også. Vi får bare gjøre det beste ut av det og prøve å bytte litt rundt på hvem som hoster partyet og sånt.