Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

#61
Uff, det er bare for mye som fungerer dårlig i dette spillet..
Hvis man samarbeider så kan det være gøy som mange nevner, men ut over det er det ikke mye som gjør dette spillet noe spesielt ut over hva andre utviklere kan tilby.

Er enig i mye av det Endre sa, men vil bare presisere at lagg er et alt for stort problem. Til tider skjer slik som Endre nevnte, nemmelig at man flyr frem og tilbake og alt blir helt kaos, men det er også "mindre" problemer som er mindre synlige.
Eksempel: Under en kamp for noen minutter siden møtte jeg en fiende, og jeg hadde rakettkasteren fremme. Med en gang jeg fikk øye på han skjøt jeg, og jeg så at projektilen skjøt ut og mot fienden. Plutselig faller jeg død om da han treffer meg med en kniv ("hva faen, han var da alt for langt borte?" tenker jeg). Jeg bestemmer meg for å faktisk gidde å se på replayen (som forøvrig er alt for lang), og oppdaget at slik han så det på sin skjerm, så stod jeg helt stille og skjøt aldri en rakett rett i trynet hans. Slike problemer er det alt for mye av. Fiender som tåler fler skudd / knivkutt el. enn hva de "vanligvis" tåler skjer også ofte.

Jeg er dessuten enig med Endre når det kommer til perks og mye av det andre han nevnte.

Andre småproblemer: Trange brett hvor man blir stående "fast" bak lagkamerater i trapper ol, en trapp som er vanskelig å komme opp på, småsteder hvor man må hoppe for å komme seg løs fra og generelt litt kjedelig brettdesign (flyvende papirbiter ol. gjør ikke nødvendigvis spillopplevelsen bedre, spesielt ikke i en online konkuranse).

Jeg ønsker dessuten at man får exp. ol etter hvor god k/d-ratio man har og ikke bare kills i vanlig deathmatch. Det skaper gjerne en mer stategisk spillopplevelse.

Det er som sagt morsomt å spille med folk man kan samarbeide med, og siden så mange fra SG har spillet når så kommer jeg til å spille noe mer frem til Halo 3 kommer ut, men det må skje mye med spillet før det kommer ut hvis jeg skal gidde å kjøpe det. Hvis bare laggen ble borte hadde jeg sannsynligvis klagd mye mindre.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#62
Ja, merker det samme på replayene jeg ser Uteena. Jeg er bombsikker på at jeg minst skjøt 2 x 3 skuddssalver mot personen som drepte meg, på replayen så bare løper jeg mot han som en tulling og gjør ingenting. Spørsmålet er om det er replayen som er fucka eller om serverene faktisk er så trege.
 
#63
sånn da er nedlastningen på gang her også. Kan bli med fra imorgen kveld ut helga.

gleder meg
 
D

Deleted member 91

Gjest
#64
Det du ser i replayen er nok realiteten, dessverre, det er bare at selve spillet er ganske brukbart til å gjemme laggen. Det er dog et typisk problem som løses før det ordentlige spillet kommer ut: Jeg kan i tillegg avsløre at jeg har oppdaget mer lag de siste tre dagene enn jeg har gjort noensinne så lenge jeg har spilt i betaen, og da spilte jeg for det meste med amerikanere. Forhåpentligvis retter det seg ut iløpet av betaen også.

Enig i at K/D-ratio burde telle mer enn bare kills, forøvrig. Slik jeg ser det så er jeg fornøyd så lenge jeg dør mindre enn 10 ganger, men med en gang jeg har dødd ti ganger betyr det at det er 100 points det andre laget har tjent bare pga. meg. Sånn sett er f.eks en spiller som får 6 kills men 5 deaths mer verdifull enn en som får 28 kills og 39 deaths, spør du meg. Men dette er igjen et typisk problem som helt sikkert ordnes opp i før fullversjonen av spillet slippes, så jeg er ikke så fryktelig bekymret.

Jeg ser også hva dere mener med at det er litt slitsomt å bli drept med en gang en man møter på en motstander fordi du bare tåler ett skudd i skallen, men det syns jeg egentlig er et trekk ved hele halvrealistisk shooter-sjangeren og ikke nødvendigvis bare Call of Duty 4. Personlig syns jeg det er noe av sjarmen: Å finne et lurt sted å ligge med rifla hvor man har et overtak, eller å bli straffa fordi man blindt beiner over et åpent jorde. Må også si jeg har lite problemed med måten de har takla levels på: Det er deilig å åpne opp nye våpen og perks når man har gjort fremgang, og det er fortsatt ikke spesielt ubalansert - for det meste så er ikke våpnene du åpner opp forbedrede versjoner av ting du har hatt siden starten, men heller våpen du må bruke en litt annen approach på for å bruke effektivt. M4 er helautomatisk (der M16 bare er burst), M21-rifla er semiautomatisk (og derfor ikke like kraftig eller presis som startrifla, M40), et cetera. Samme mer perks også, forsåvidt: Klart, du har kanskje ikke UAV Jammer helt fra starten av, men da får du kjøre en stil som ikke krever at du er gjemt på kartet hele tiden fram til du åpner den opp. Og til klagene om at skytingen ikke er særlig tilfredstillende: Har vi spilt samme spill? :p SMG-er som Uzi og MP5 føles naturligvis lettere og litt mer puslete enn f.eks M16 som er litt tyngre, og alle våpnene gir god lyd og rekyll (bortsett fra sniperriflene, som fortsatt er litt for enkle å avfyre flere skudd rett etter hverandre med). I tillegg er lyden av kulen din som penetrerer motstanderens hjelm en utrolig tilfredstillende affære. :D

Litt sånn generelle tips, i tillegg til de Endre nevnte:
- gjør deg ordentlig vandt til styringen, til den grad at du vet hva du har på alle knappene.
- På litt større avstander er det viktig å "tappe" R-triggeren og ikke bare holde den helt inne. Det gir bedre treffsikkerhet og sparer ammunisjon betraktelig.
- Husk for all del å løfte geværet opp til skulderen med L-triggeren, med mindre du er nærme nok til at du treffer med mesteparten av kulene uansett.
- Du kan "cooke" granater, dvs. holde de i hånda en lengre periode før du kaster dem slik at de eksploderer tidligere.
- Likewise, granater kan kastes tilbake med høyre bumper.
- Avhengig av hvilket våpen du er utstyrt med og hva slags materiale motstanderen din gjemmer seg bak, kan du skyte gjennom veggen for å drepe ham.
- Pick your battles. Om du støter på fire karer som alle er klare over hvor du befinner deg er det ingen skam i å bare løpe som faen.
- Prøv å sette deg ned på huk hver gang du skal skyte på noen over middels til lengre avstander. Det gir deg høyere treffsikkerhet og gjør deg selv til et mindre mål, mens du fortatt har en viss bevegelighet.
- Selv om headshots er instakill, er ikke hitboxene på hodet i CoD4 akkurat i UT-klasse: Det er en mye bedre løsning å sikte generelt på overkroppen.
- Skyt hver kar helt til han treffer bakken, og lær deg animasjonstrekkene for Last Standere, sånn at du får knerta dem ordentlig.
- Ikke glem C4 og RPG-7, begge kan være skikkelige farlige når de brukes riktig. Bruk C4 til å rigge innganger du ikke kan dekke selv, eller til å minelegge objectives som flagg. RPG-er kan brukes til å skyte ned helikoptere griselett.
 
#65
Du nevner "pick your battles", noe som jeg har hørt mye i sammenheng med Halo og er absolutt enig der. Så klart, det lønner seg ikke å løpe inn i en gjeng med fiender, men å prøve å flykte i COD4 hvis fiendene har sett deg blir nesten umulig (granater med alt for stod spash damage og det faktum at du dør av svært få skudd i ryggen. Så vil nesten si at i COD4 er det "greit" å løpe imot mange fiender, fordi du belønnes uansett kun av kills og ikke hvor lenge du lever. En granat/rakett inn mot 3 fiender kan dessuten ofte være lønnsomt.

Om det med perks ol. så synes jeg at det er ganske ubalansert imellom en som har spillt mange timer og en som er helt ny. Den nye vil sannsynligvis være en naturlig underdog med tanke på at han ikke kjenner brettene (spesielt viktig på de brettene med flere høye hus ol) og våpenene. Når han/hun i tillegg skal straffes, eller rettere sagt de andre bli belønnet med radar jam, silencer, flere våpen og bedre camo, så synes jeg det blir ganske ubalansert. Radaren har jeg forøvrig merket at kan ha utrolig mye å si, så de gjeldene perksene blir spesiellt viktige i spillet.

Som sagt, hvis de fikser en del ting innen spillet kommer og får til noe smart mht. lagg, så kan det hende at jeg kjøper spillet uansett kun for å ha mange å spille med og for å ikke bli heeelt Halo-nerd.

Sånn btw:
Jeg hater Last Stand når det blir brukt mot meg, men faen så kult det er å drepe fiender med håndpistol mens jeg blør ut.
 

Endre

Ødela forumet
#66
SITAT(Nicholas @ 13.09.07, 00.45) 81655
Det du ser i replayen er nok realiteten, dessverre, det er bare at selve spillet er ganske brukbart til å gjemme laggen. Det er dog et typisk problem som løses før det ordentlige spillet kommer ut: Jeg kan i tillegg avsløre at jeg har oppdaget mer lag de siste tre dagene enn jeg har gjort noensinne så lenge jeg har spilt i betaen, og da spilte jeg for det meste med amerikanere. Forhåpentligvis retter det seg ut iløpet av betaen også.
[/b]
Hvilken realitet? Det du ser i replayen er vel det som skjedde hos hosten? Hvis det er slik jeg tror, vil det alltid være hosten som sender og mottar informasjonen om hvem som traff hvem (og når), men med forsinkelser kan det virke som om du faktisk dreper en person, mens den andre personen sender informasjonen om at HAN DREPTE DEG, til hosten først. Det blir som virtuelle kuler som flyr over internett, den som kommer frem først får registrert drapet. :D Jeg er spent på om det blir fikset til fullversjonen, men det er vel strengt tatt typiske problemer for FPS-spill, det er vel bare at man i COD4 dreper lettere, slik at det blir frustrerende litt oftere.
SITAT(Nicholas @ 13.09.07, 00.45) 81655
Jeg ser også hva dere mener med at det er litt slitsomt å bli drept med en gang en man møter på en motstander fordi du bare tåler ett skudd i skallen, men det syns jeg egentlig er et trekk ved hele halvrealistisk shooter-sjangeren og ikke nødvendigvis bare Call of Duty 4. Personlig syns jeg det er noe av sjarmen: Å finne et lurt sted å ligge med rifla hvor man har et overtak, eller å bli straffa fordi man blindt beiner over et åpent jorde.
[/b]
Det er jeg helig enig i, jeg tror faktisk jeg nevnte at det var derfor jeg ikke er så glad i sjangeren. På sitt beste fungerer det slik som du sier, men på sitt verste, gjerne med innslag av lag, kan det være et helvete å møte folk som har bunkra seg inne et sted. Heldigvis forteller killcamet deg hvor fyren var, så det hjelper i alle fall litt på campingen, men jeg er litt mer glad i muligheten til å reagere på noe når jeg ser det, og ikke bare vite at noen er et sted. Smak og behag, selvfølgelig, og jeg kan ikke si at det gjør realistiske skytespill direkte dårlig, tror jeg ...
SITAT(Nicholas @ 13.09.07, 00.45) 81655
Må også si jeg har lite problemed med måten de har takla levels på: Det er deilig å åpne opp nye våpen og perks når man har gjort fremgang, og det er fortsatt ikke spesielt ubalansert - for det meste så er ikke våpnene du åpner opp forbedrede versjoner av ting du har hatt siden starten, men heller våpen du må bruke en litt annen approach på for å bruke effektivt. M4 er helautomatisk (der M16 bare er burst), M21-rifla er semiautomatisk (og derfor ikke like kraftig eller presis som startrifla, M40), et cetera. Samme mer perks også, forsåvidt: Klart, du har kanskje ikke UAV Jammer helt fra starten av, men da får du kjøre en stil som ikke krever at du er gjemt på kartet hele tiden fram til du åpner den opp.
[/b]
Det er vel ikke et stort problem, men det er egentlig ikke noe jeg har lyst til å se i andre spill. Som du sier så passer noen av våpnene til litt forskjellige situasjoner, eller fyller et bestemt behov (eller i det minste er det meningen at de skal det, kanskje vil det vise seg at noen våpen er mer brukbare enn andre (jeg synes du har snakket mye godt om MP5en? :p), så jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan starte med alle våpnene i utgangspunktet. Da handler det ikke om hvem som har spilt mest (for la oss være ærlige, det er ikke så jævlig mye ferdighet det står på for å få de nye våpnene, det tar bare litt tid), men hvem som er flinkest til å bruke våpnene, og bruke de i riktig situasjon. Det at man ikke starter med lyddemper på alle våpnene kan du vel heller ikke si er helt rettferdig? Det er en tradeoff ved å bruke lyddemper, men hvorfor skal ikke nye folk få lov til å ta det valget? De er sikkert like redd for å avsløre posisjonen sin som de som har spilt en del.

Du skrev forresten veldig mange gode tips.

Redigert: "Pick your battles"-greia ... Jeg er nok den første til å snu hvis jeg skjønner at jeg ikke klarer å ta flere fiender, eller bare én for den saks skyld, men ... urk, igjen ... med lag, er det ikke så lett som man skulle tro. Noen ganger løper man ut og rundt hjørnet, bare for å bli drept av magiske kuler som går gjennom veggen (selv når de egentlig ikke skal det). Kanskje jeg har vært litt uheldig med lag, nå som de har sluppet inn mange folk? Det blir som sagt spennende å vite hvordan det fungerer i fullversjonen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#67
SITAT(Uteena @ 13.09.07, 01.27) 81663
Du nevner "pick your battles", noe som jeg har hørt mye i sammenheng med Halo og er absolutt enig der. Så klart, det lønner seg ikke å løpe inn i en gjeng med fiender, men å prøve å flykte i COD4 hvis fiendene har sett deg blir nesten umulig (granater med alt for stod spash damage og det faktum at du dør av svært få skudd i ryggen. Så vil nesten si at i COD4 er det "greit" å løpe imot mange fiender, fordi du belønnes uansett kun av kills og ikke hvor lenge du lever. En granat/rakett inn mot 3 fiender kan dessuten ofte være lønnsomt.[/b]
Jepp, det siste der er definitiv en svakhet i rankingsystemet, men som sagt antar jeg at dette er noe som blir jevnet ut i fullversjonen. Men spør du meg så syns jeg ikke det har så særlig mye å si hvem som er "best" på laget uansett, spesielt når man spiller med venner og prøver å samarbeide litt - spesielt i Search & Destroy, hvor man bare har ett liv, er det bedre å spille defensivt og trygt.

SITAT
Om det med perks ol. så synes jeg at det er ganske ubalansert imellom en som har spillt mange timer og en som er helt ny. Den nye vil sannsynligvis være en naturlig underdog med tanke på at han ikke kjenner brettene (spesielt viktig på de brettene med flere høye hus ol) og våpenene. Når han/hun i tillegg skal straffes, eller rettere sagt de andre bli belønnet med radar jam, silencer, flere våpen og bedre camo, så synes jeg det blir ganske ubalansert. Radaren har jeg forøvrig merket at kan ha utrolig mye å si, så de gjeldene perksene blir spesiellt viktige i spillet.
[/b]
Nå kan jeg egentlig bare snakke for meg selv, men jeg hadde ingen problemer med rankingsystemet i starten. Det er klart jeg døde litt mer da enn jeg gjør nå, men det har med det faktum at jeg ikke kjente til brettene enn at jeg ikke hadde kule nok våpen å gjøre, og som jeg sa tidligere så setter jeg større pris på gleden jeg får av å åpne opp nye perks og bonuser enn jeg hadde satt på å ha en overvelmende mengde valgmuligheter i starten. Jeg tror nesten bare vi agree to disagree, fordi selv om jeg skjønner hva du mener, syns jeg man hadde mange nok ting å leke seg med og å prøve seg fram med i starten (og ting begynte å åpne seg opp gradvis når du gikk lei de første lekene), og som jeg sa i mitt forrige innlegg: De nye våpnene og egenskapene man åpner opp gir ingen "ultimat" fordel. Det er inget våpen som er akkurat som startvåpenet bare bedre. Eksempelvis åpner man ikke opp snikskytterklassen før rundt level 3, men det betyr ikke at motstanderne med sniperklassen har en fordel på brett som f.eks Overgrown: Det betyr bare at de har større mangfold i måter å tilnærme seg brettet på, mens det begrensede våpenarsenalet du starter tvinger deg til å spille på nærmere hold, og på den måten lære deg "det grunnleggende" godt før du beveger deg videre på mer avanserte spillemåter. Men som sagt ser jeg fullt og holdent hvorfor du mener det er litt urettferdig at de erfarne belønnes med flere goder, spesielt når "de erfarne" ikke nødvendigvis er de som er teknisk best, men som har spilt mest (også noe jeg håper settes på plass innen spillet slippes på markedet).


Endre:

SITAT
Hvilken realitet? Det du ser i replayen er vel det som skjedde hos hosten? Hvis det er slik jeg tror, vil det alltid være hosten som sender og mottar informasjonen om hvem som traff hvem (og når), men med forsinkelser kan det virke som om du faktisk dreper en person, mens den andre personen sender informasjonen om at HAN DREPTE DEG, til hosten først. Det blir som virtuelle kuler som flyr over internett, den som kommer frem først får registrert drapet. :D Jeg er spent på om det blir fikset til fullversjonen, men det er vel strengt tatt typiske problemer for FPS-spill, det er vel bare at man i COD4 dreper lettere, slik at det blir frustrerende litt oftere.[/b]
Jepp. La oss si du løper mot en kar, og i den virkelige verden trykker kanskje du på R-triggeren noen hundredeler før ham, men siden han har bedre linje enn deg/signalene hans kommer raskere frem til hosten, er det han som skyter først i spillet. Dette er såklart ingen optimal løsning (selv om CoD prøver å gjemme det ganske godt, bevares, ihvertfall inntil du ser på killcamet hva som egentlig skjedde), men pga. .. hvordan internett fungerer ... er det så bra det blir. Alternativet er det Epic har gjort hele tiden med Unreal Tournament-serien og Gears of War, nemlig at hosten sender ut informasjon som vanlig, men at hver spiller får oppleve laggen first-hand - dvs at du må lede skuddene dine avhengig av hvor god tilkobling du har. Det er kanskje en ærligere løsning, men ikke særlig konsistent mtp. gameplay.

SITAT
Det er vel ikke et stort problem, men det er egentlig ikke noe jeg har lyst til å se i andre spill. Som du sier så passer noen av våpnene til litt forskjellige situasjoner, eller fyller et bestemt behov (eller i det minste er det meningen at de skal det, kanskje vil det vise seg at noen våpen er mer brukbare enn andre (jeg synes du har snakket mye godt om MP5en? :p ), så jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan starte med alle våpnene i utgangspunktet. Da handler det ikke om hvem som har spilt mest (for la oss være ærlige, det er ikke så jævlig mye ferdighet det står på for å få de nye våpnene, det tar bare litt tid), men hvem som er flinkest til å bruke våpnene, og bruke de i riktig situasjon. Det at man ikke starter med lyddemper på alle våpnene kan du vel heller ikke si er helt rettferdig? Det er en tradeoff ved å bruke lyddemper, men hvorfor skal ikke nye folk få lov til å ta det valget? De er sikkert like redd for å avsløre posisjonen sin som de som har spilt en del.[/b]
Bare sånn kjapt ang. det med MP5: Det SMG-er taper i treffsikkerhet og ren skade på lenge avstander tar de lett igjen på nært hold, ettersom de (i de fleste tilfeller) både skyter fortere og gir deg mer manøvrerbarhet (yessss). Uzien slakter M16 fullstendig på nært hold, for eksempel.

"så jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan starte med alle våpnene i utgangspunktet." Det går vel mest på å belønne de som investerer tid i spillet, kan jeg tenke meg. Det er jo morsomt å åpne opp en ny rifle å leke med fordi man nettopp knerta kar nummer 100, er det ikke For å være helt ærlig, så ja, jeg syns det er helt greit at folk som nettopp har begynt ikke har samme mulighetene som de som har lagt flere timer inn i det allerede. Som vi allerede har fastsatt har du ingen store ulemper, du har bare et begrenset utvalg med klasser og "spillestiler" å leke deg med. Igjen så kan jeg bare referere til mine erfaringer, men jeg hadde ingen problemer med utvalget, og det tvang meg i tillegg til å lære meg å kjenne de våpensettene jeg hadde godt før jeg bevegde med videre. Dette er vel så subjektivt det blir, men nå har jeg ihvertfall forklart hvorfor jeg mener som jeg mener. Akkurat de tingene du sier ang. lag har jeg ikke tenkt å utdype noe særlig på, mest av alt fordi jeg er helt enig. Forhåpentligvis blir ting litt rettet ut etterhvert. Man merket betydelig forskjell før og etter Gamespot åpnet portene, for å si det sånn. :p


Rask redigering: Vi gjør ikke så mye nyttig på skolen for tiden. Can you tell?
 
#68
Hurra, gamer.no hooka meg opp med key 2 minutter etter jeg sendte svar på konkurransen deres, mens Eurogamer enda ikke har sendt meg nøkkel. Makan. Jaja, det lastes ned nå og kanskje jeg hooker opp med dere ikveld?
 
#70
SITAT(Nicholas @ 12.09.07, 10.06) 81541
Ikke sant? :D Rødpunktsikte er nok det beste uansett våpen (med mindre vi snakker sniperrifler), siden det ikke endrer statsene på gønner'n noe (imotsetning til ACOG-siktet, som gir deg bedre range men dårligere accuracy, merkelig nok). Tar jeg forresten feil hvis jeg tror du mangler Uzi og 1911? Og muligens Bomb Squad-perken også?

De siste kampene har jeg uansett kjørt Hysj-classen min hele veien: Lyddempa M4, lyddempa 1911 og UAV Jammer. Det er utrolig hvor avhengige folk er av radaren. :D Det jeg mister i kraft på M4 tar jeg dessuten igjen på at de ikke klarer å skjønne hvor faen jeg skyter fra og er døde før de rekker å ta dekning.

Edit: AgentMC, ja, det er litt problemer med betaen ennå. Mange hevder at Microsofts dashboard update fucka ting opp i diverse spill, mange som har problemer i Gears o.l. nå også. Vi får bare gjøre det beste ut av det og prøve å bytte litt rundt på hvem som hoster partyet og sånt.
[/b]
Jeg manglet noe ja, men det var ikke bombsquad perk tror jeg. Uansett, maxet ut på level igår. Hørte en kar på LIVE si at neste uke får vi bevege oss litt høyere i rank.
Nå går det bare i å unlocke extra goodies til våpen :)
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#71
Nicholas: Hvor mye påvirker silenceren rangen til M4? Jeg unlocker den nå straks, det høres fristene ut å være helt stille + UAV jammer.

Begynner å få det til litt mer nå :p Er fortsatt en del tilfeller der jeg blir eid opp og ned, men nå hender det i hvertfall at jeg faktisk dreper litt mer eller like mye som jeg dør.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#73
Du verden, da begynner vi faktisk å bli en del. Det kan jo tilogmed hende vi må kjøre to parties (det er maksimalt seks spillere på hvert lag, men hvis man er i samme party er det garantert at man kommer sammen) ikveld, ihvertfall hvis folk som sherfen sherper sheg og blir med å spille også.

Ellers har Uteena, Endre, SockMcLawls, Joni, K999 og jeg blitt et veloljet maskineri i det siste. Tør våge å påstå vi vinner ihvertfall over 70% av kampene vi spiller, og det har utvikla seg fra "øyh han karen ha gønner noe må skyte ham" og tilfeldig virring til heftig flankering, klassebasert gameplay (vanligvis en av oss som er sniper, f.eks) og rapportering av hvor folk befinner seg. Dessuten ruller vi alle med [K999] som clantag, så det er klart det kan ha noe med saken å gjøre. =D
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#74
Mann, vi vant jo alle kampene igår, gjorde vi ikke?
Uansett, stikker på live for å nå level 16 nå, så er jeg klar for ikveld. :D
 
#75
Var ganske så gøy i går, er som regel fornøyd med k/d-ratioen min, selv om jeg ikke får like mange kills som de beste (dere vet hvem dere er). Kjedelig at silencer bytter ut red dot, fordi jeg er avhengig av red dot når jeg bruker M4.

Tror jeg sliter ekstra med lagg nå, fikk connection intrerrupted flere ganger uten at andre fikk det, og ble sånn vill lagg uten at andre klagde opptil flere ganger, så må prøve å skjekke hva som bruker linja mi.

Kanskje feil sted å spørre, men sikkert noen som har peiling: Noen programmer el. som jeg kan bruke til å skjekke hvordan linja mi brukes, hvis det f.eks. er noe virus eller skit? Ifølge hva jeg forstår så skal linja mi være helt grei å spille med, og PCen min er det eneste som står på mens jeg spiller (får nettet via trådløs router - pc - 360).

Redigert: Jeg vil gjerne prøve meg litt mer på sniper, men helst ikke som den eneste per. kamp fordi jeg ikke er så veldig god på det ennå.
 
#76
blir det noe spilling idag eller? i så fall er jeg med! B)
 
#78
Laster ned nå. 50% er med når det er ferdig. Brian og Nicholas spiller?