Uff, det er bare for mye som fungerer dårlig i dette spillet..
Hvis man samarbeider så kan det være gøy som mange nevner, men ut over det er det ikke mye som gjør dette spillet noe spesielt ut over hva andre utviklere kan tilby.
Er enig i mye av det Endre sa, men vil bare presisere at lagg er et alt for stort problem. Til tider skjer slik som Endre nevnte, nemmelig at man flyr frem og tilbake og alt blir helt kaos, men det er også "mindre" problemer som er mindre synlige.
Eksempel: Under en kamp for noen minutter siden møtte jeg en fiende, og jeg hadde rakettkasteren fremme. Med en gang jeg fikk øye på han skjøt jeg, og jeg så at projektilen skjøt ut og mot fienden. Plutselig faller jeg død om da han treffer meg med en kniv ("hva faen, han var da alt for langt borte?" tenker jeg). Jeg bestemmer meg for å faktisk gidde å se på replayen (som forøvrig er alt for lang), og oppdaget at slik han så det på sin skjerm, så stod jeg helt stille og skjøt aldri en rakett rett i trynet hans. Slike problemer er det alt for mye av. Fiender som tåler fler skudd / knivkutt el. enn hva de "vanligvis" tåler skjer også ofte.
Jeg er dessuten enig med Endre når det kommer til perks og mye av det andre han nevnte.
Andre småproblemer: Trange brett hvor man blir stående "fast" bak lagkamerater i trapper ol, en trapp som er vanskelig å komme opp på, småsteder hvor man må hoppe for å komme seg løs fra og generelt litt kjedelig brettdesign (flyvende papirbiter ol. gjør ikke nødvendigvis spillopplevelsen bedre, spesielt ikke i en online konkuranse).
Jeg ønsker dessuten at man får exp. ol etter hvor god k/d-ratio man har og ikke bare kills i vanlig deathmatch. Det skaper gjerne en mer stategisk spillopplevelse.
Det er som sagt morsomt å spille med folk man kan samarbeide med, og siden så mange fra SG har spillet når så kommer jeg til å spille noe mer frem til Halo 3 kommer ut, men det må skje mye med spillet før det kommer ut hvis jeg skal gidde å kjøpe det. Hvis bare laggen ble borte hadde jeg sannsynligvis klagd mye mindre.
Hvis man samarbeider så kan det være gøy som mange nevner, men ut over det er det ikke mye som gjør dette spillet noe spesielt ut over hva andre utviklere kan tilby.
Er enig i mye av det Endre sa, men vil bare presisere at lagg er et alt for stort problem. Til tider skjer slik som Endre nevnte, nemmelig at man flyr frem og tilbake og alt blir helt kaos, men det er også "mindre" problemer som er mindre synlige.
Eksempel: Under en kamp for noen minutter siden møtte jeg en fiende, og jeg hadde rakettkasteren fremme. Med en gang jeg fikk øye på han skjøt jeg, og jeg så at projektilen skjøt ut og mot fienden. Plutselig faller jeg død om da han treffer meg med en kniv ("hva faen, han var da alt for langt borte?" tenker jeg). Jeg bestemmer meg for å faktisk gidde å se på replayen (som forøvrig er alt for lang), og oppdaget at slik han så det på sin skjerm, så stod jeg helt stille og skjøt aldri en rakett rett i trynet hans. Slike problemer er det alt for mye av. Fiender som tåler fler skudd / knivkutt el. enn hva de "vanligvis" tåler skjer også ofte.
Jeg er dessuten enig med Endre når det kommer til perks og mye av det andre han nevnte.
Andre småproblemer: Trange brett hvor man blir stående "fast" bak lagkamerater i trapper ol, en trapp som er vanskelig å komme opp på, småsteder hvor man må hoppe for å komme seg løs fra og generelt litt kjedelig brettdesign (flyvende papirbiter ol. gjør ikke nødvendigvis spillopplevelsen bedre, spesielt ikke i en online konkuranse).
Jeg ønsker dessuten at man får exp. ol etter hvor god k/d-ratio man har og ikke bare kills i vanlig deathmatch. Det skaper gjerne en mer stategisk spillopplevelse.
Det er som sagt morsomt å spille med folk man kan samarbeide med, og siden så mange fra SG har spillet når så kommer jeg til å spille noe mer frem til Halo 3 kommer ut, men det må skje mye med spillet før det kommer ut hvis jeg skal gidde å kjøpe det. Hvis bare laggen ble borte hadde jeg sannsynligvis klagd mye mindre.