Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

D

Deleted member 91

Gjest
Oppdatering om kartpakka på PS3: Kommer første mai. I tillegg blir det også dobbel XP for alle den påfølgende helgen:

EG skrev:
Europeans will be given a double experience weekend immediately after launch, from Friday 2nd May to Sunday 4th May. You will also have a chance to shoot the developers in games on that Friday night, from 7pm to 10pm GMT.
Tok litt tid, men kult å se PS3-eiere endelig får tak i den også. Gled dere til Creek og Chinatown. :)

Amerikanere får pakka den 24. april, om noen skulle lure.
 
Jeg kommer ikke inn i noen spill etter dagens planlagte nedetid. Kjipt

Edit: Herregud da, kommer absolutt ingen vei. Ingen COD4 i kveld :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
Gladnyhet for PS3-eiere: Pakka kommer på torsdag, dvs en uke tidligere enn forventa. Koster ti dollar i statene, så 60 kroner eller så virker som en rimelig pris for de i denne enden av verden. For de i tvil kommer den varmt anbefalt av de fleste som har kjøpt den på 360, så om du har begynt å gå litt lei standardkarta kan du kjøre på.
 
Folk med ps3 versjonene som har kjøpt pakka nå? Jeg klikker litt i vinkler her jeg sitter. Kjøpte og lastet ned pakka, installerte den, starta spillet, for så å få slengt i trynet at jeg må kjøpe pakka på PSN...

Faens negerdritt! Og internett har ikke vært særlig behjelpelig med det helvetes problemet heller.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jammen bra du skifta til PS3, da! Du kan jo bare kjøpe pakka på nytt igjen med pengene du sparer på å ikke betale for nettjenesten. :laugh:
 
Det slo meg plutselig at jeg har US versjonen av COD4, noe som selvfølgelig betyr at jeg må opprette en amerikansk konto for å få dette her til... bleh!

KJEFT HOMO!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Trøst deg med at denne gangen var det deg og ikke PS3en som dreit seg ut. Ikke det at det legger noen demper på hvor sykt teit det er å ha en.
 
Dere er noen føkkings jøder hele gjengen! Har forøvrig fiksa meg map pax1 nå og det var litt digg å få noe som var litt mer nytt istede for det samme gamle. Har vel sånn ca bare prøvd de 3 store bretta en gang hver. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg mest sannsynlig aldri til å teste det 4 brettet som er beregnet på runder av lite kaliber. Har spilt Wet works en gang liksom.
 
AresTikus: Legg til Spillegal på vennelisten din, deretter går du og sjekker ut SG sine venner. Da får du ett fint overblikk over hvem som spiller hva :) Velkommen til forumet forresten.
 

oma

Village Drunk
Nå har jeg spillt CoD4 lenge på 360en, og jeg greier ikke, det er fysisk umulig, å bruke våpen som skyter ett skudd om gangen. Hvorfor? De jævla stygge trigger knappene! Det som var favorittvåpenene mine på ps3 kan jeg ikke bruke nå pga det er umulig for meg å trykke RT så raskt inn og ut på samme måte jeg brukte R1 til å gjøre det. Dette er bare ranting, men om det er noen som vet om noen gode teknikker, så er det veldig satt pris på..

(lenge som i flere måneder)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trykk fortere.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Nå hakke' jeg spillet en gang, men jeg tviler på at du trenger å trykke RT helt inn og slippe den helt ut igjen for å skyte.
 

oma

Village Drunk
Nå hakke' jeg spillet en gang, men jeg tviler på at du trenger å trykke RT helt inn og slippe den helt ut igjen for å skyte.
Det er det jeg føler jeg må, greier ikke å gjøre det raskt nok i det hele tatt.

Er det ingen måte å få skiftet om til de andre skulderknappene?
 

oma

Village Drunk
Noen andre småting som irriterer meg: Når man spiller feks sabotasje, så når "no respawning" perioden kommer (siste minuttet?) så blir man konstant oppdatert på radar, uansett om man har uvjammer på eller ei. Ganske kjipt

Ellers er det også irriterendes at noen av challangene er TDM spesifikk, selvom det ikke står noe om det.
 
Konklusjon: Spill Team Deathmatch. Drep niggere. Få challenges. :)

God morgen. Jeg har jævlig lyst å spille Call of Duty 4 med noen koselige folk nå som de fleste kompisene mine er vekkreist. Jeg foreslår et team: De som vil spille melder seg på under mitt innlegg her. Hvis vi vil gjøre det litt interessant bruker vi classesystem, hvor en er sniper, en er stealth som sniker seg inn med UAV bak fienden, en er heavy gunner osv. Kanskje det hadde blitt mer spennende, eller mer jævligt. Eller vi kan bare løpe rundt og drepe? Jeg har spilt COD4 med mine kompiser som alle whiner om K/D Rate og Aim, og vi vinner omtrent alt vi spiller når vi er seks stykker i et party. Hvis jeg får med meg fem av dere, kommer vi garantert til å vinne ALT. Noen som vil spille? Samme hva vi spiller.