Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

NEVER!

Jeg eier på PC fronten... det er der alle proza spiller :p Dere for kose dere på XBOXen....
Pro spillere finner vi på alle plattformer der COD4 er tilgjengelig (PC/X360/PS3).
Bildet du la ut beviser at du har mer skills enn gjennomsnittsspilleren.
Med mindre du viser til høyere plasseringer i turneringer osv så har ikke vi sett ett snev av bevis for at du er pro. Dyktig, men ikke pro. Det er en vesentlig forskjell ;)

Men for all del, jeg sier ikke at du ikke er god i spillet.

Og fremover kan du egentlig ta skrytet med deg til det lille fåtallet her inne som har COD4 til PC i emnet som er laget for...*trommevirvel*.... PC.

Nicholas skrev:
Du får bli med lenger neste gang din homo.
Hey, du forsvant rimelig tidlig du også! Var bare meg igjen til slutt, til og med islendingen stakk :p

Best dere blir med seinere! Hadde en 3way FFA match på Killhouse med Big Bad Wolf Yo (islendingen) og den karen som ble med oss til slutt, husker ikke nicket i forbi farten. Uansett, fun match der jeg med kun små marginer kom seirende ut av kampen :)
 

oma

Village Drunk
så, noen som er med å spille i kveld/natt? jeg kommer hjem fra jobb ca 10 ish
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Så nå skal vi gå utifra at fordi han kan spille det på pc så ville han vært tilnærmet like god på Xbox?
Ja, det var faktisk hele poenget mitt. (Såfremt han faktisk var en regulær x-box-spiller og ikke prøvde seg for aller første gang.) Glad for at du skjønte det til slutt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
så, noen som er med å spille i kveld/natt? jeg kommer hjem fra jobb ca 10 ish
Burde gå greit. Legg til gamertaget mitt (Nicholololas, tre l-er), og legg også til gamertaget Spillegal hvis du ikke har det allerede.
 

oma

Village Drunk
yessers, sg metatag er lagt til ^^ men åssn pleier man å gjøre dette? alle venter til vi er med i partyet eller?

spiller fra naa, bare invite meg den som vil ^^
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vopsann, glemte visst helt dette, holdt på å sette meg ned med litt Silent Hill 2. Slenger meg på om få strakser.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Da spiller vi nå, hvis noen vil være med så er det bare å slenge seg på, som det heter.
 

oma

Village Drunk
hoihoi, moro å spille med andre for a change, en impressive runde med 37 kills til nicholasen må jeg si ^^

må gjøres omigjen, med flere fra sg, det er jo ufattelig mange som kan, bare vi orker ;)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Åh oma-chan :$ Men jeg er enig, antallet er der, vi er bare for giddalause og slappe. For meg passer nesten hele morgendagen også (fra circa fire på dagen, anyway), hvis noen vil spille så bare si skriv et bittelite innlegg her, tar ikke mange sekundene. Torsdag kan jeg spille fra elleve-tiden på kvelden, fredag /resten av helgen er noget usikkert.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fra ca fire på dagen er det ikke utenkelig jeg kan imorgen. Tok det frem igjen her om dagen, etter å blitt litt god i R6:LA2 trodde jeg at det hadde bedret seg i CoD4 og.
Men trenger nok fortsatt litt trening.

Edit: Kan nok ikke likevel, blir på skolen til syv hvertfall ;/
 
D

Deleted member 91

Gjest
:confused:? Hva faen er R6: LA2? Mener du Rainbow Six Vegas 2 (RSV2)? Men okai. Hva sier dere til klokken fire imorgen?
 

oma

Village Drunk
jobb, er hjemme igjen i 10 tiden da ^^ så om folk er med så er jeg game jeg også, dog jeg tror jeg har lyst å ta frem TF 2
 
Jeg sovna igår :( Hadde et par runder med Revan idag derimot.
Er på seinere.

Edit: Endelig fått slått den gamle kill streaken. Den har vært som en forbannelse, har aldri kommet forbi 16. Men i natt brøt jeg den forbannelsen og nådde 21 :) Men så har jeg folk på vennelista som har 34 i kill streak, jeg forstår ikke hvordan det lar seg gjøre :hmm:
 
Med såpass mange spillere på brettet så burde det ikke være så stort problem og samle opp en høyt antall på kill streak:p

Selv tror jeg at jeg har rundt 25 eller no på PS3
 
Skjønt da er det flere som kan ta rotta på deg også.
Jeg hadde likt å runda 30. Skjer nok en eller annen gang, om jeg så må brekke tannbørsten og sitte foran tven til jeg slår rot i gamingstolen.
 
Med airstrike og hellikopter er nok sjansene litt større for at man meier ned et dusin eller to mer når man kjører i gang:p