Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tror Sushi spiller det på PC også. Hvis dere blir mange nok kan dere jo bare starte en tråd til (er jo tross alt sosial spilling, da er det lov med forskjellige tråder til de forskjellige plattformene), så skifter jeg undertittelen på denne.

Testa nettopp ut den nye sniper-builden min, forresten. Barrett .50cal, lyddempa M1911, Claymores, Stopping Power og Deep Impact. Kunne godt tenke meg å for eksempel bruke UAV Jammer istedet for Stopping Power, men det er nødvendig for å kunne knerte alle gutta som bruker Juggernaut, dessverre. Uansett endte jeg opp med 26 kills og 3 deaths på The Bog, så det funker. :trollmann:

Halky

Veteran bruker ;)
O yeah dette er meget heftige saker, spilt en god del idag og kom meg til lvl 17 eller 18 husker ikke helt :S Uansett meget heftig :D Og ganske så intenst. Føler nesten det er mere direkte action her en det er i Battlefield 2. Men det kan jo ha noe med at BF2 er mye større og og har mere frihet. Her i COD4 er jo banene ganske så trange av og till. Pluss at dem ikke er så store som i BF.

Men detta må spilles langt mere, har mye og unncloke hehe ;)

Jeg spiller på PC...

Har spilt i ca 16 timer... lvl 32.

Bruker for det meste AK med granadeluncher, Juggernaut og martyrdom...
Bruker en del M16 rifle (er så stabil og fin sunes jeg) og litt M60etellerannet maskingeværet...

Trench_Rat

Sommerbildene våre
faen jeg bare må ha dette spillet. Synd jeg hverken har bra nok PC eller 360/PS3 :grine:

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, joda AC 130 er med den, i oppdraget "Death from above". Stilig oppdrag og den 105mm kanoen er heftig og brukke, samme er den 40m kanoen ;)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Pøh, når du kommer frem til den dynga der alle bilvrakene ligger så er det kun gatlingen som gjelder. Du skal se at de bilene har all den eksplosive kraften du ønsker deg, du trenger bare dusje dem med bly.

Tenkte å hoppe inn i et MP spill nå jeg... Trodde jeg.

DHL leverte 360'en min tilbake til meg på tirsdag. Nå er det lørdag og hva faen skjer ? RRoD IGJEN :argh: :argh:

Det er bare ikke ment at jeg skal få spille dette spillet tydeligvis.
Nå begynner Microsoft å gå meg på nervene !"#¤"%! :realmad:
Dette rotet er ikke akseptabelt. Noen skal hoste opp en ny maskin til meg kjapt.
Ringer Elkjøp så snart de åpner.

Sorry for utbruddet, men nok er nok.

Edit:

Elkjøp var ikke på noen måte interessert i å hjelpe meg. Da ble det M$ support igjen. Yay!
Og de har selvsagt ikke åpent på lørdager, 2x Yay!

Halky

Veteran bruker ;)
SITAT(Archtor @ 17.11.07, 02.56) 89461
Pøh, når du kommer frem til den dynga der alle bilvrakene ligger så er det kun gatlingen som gjelder. Du skal se at de bilene har all den eksplosive kraften du ønsker deg, du trenger bare dusje dem med bly.
[/b]
Nja mulig den funker fint der. Men jeg brukte nå for det meste den 40mm kanonen på det stedet også, som i starten av det oppdraget. Men jeg brukte den gattlingen noe da mot slutten der. Synd jeg ikke fikk bruke den 105mm howitzern der hehe, den hadde gjort saken lett :p

SITAT(DiRTY D @ 17.11.07, 08.25) 89466
Tenkte å hoppe inn i et MP spill nå jeg... Trodde jeg.

DHL leverte 360'en min tilbake til meg på tirsdag. Nå er det lørdag og hva faen skjer ? RRoD IGJEN :argh: :argh:

Det er bare ikke ment at jeg skal få spille dette spillet tydeligvis.
Nå begynner Microsoft å gå meg på nervene !"#¤"%! :realmad:
Dette rotet er ikke akseptabelt. Noen skal hoste opp en ny maskin til meg kjapt.
Ringer Elkjøp så snart de åpner.

Sorry for utbruddet, men nok er nok.

Edit:

Elkjøp var ikke på noen måte interessert i å hjelpe meg. Da ble det M$ support igjen. Yay!
Og de har selvsagt ikke åpent på lørdager, 2x Yay!
[/b]
Som takk til de jævla idiotene i Elkjøp kjøper du en splitter ny Elite eller noe, åpner bare selve maskinen, plugger i din HDD og spiller i vei. Du kjøper hos Elkjøp, og de får den tilbake når du får din tilbake fra MS. ;) På den måten er du happy med en 360 når din opprinnelige er på service, og Elkjøp må selge en konsoll som B-vare eller hva faen.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
SITAT(Halky @ 17.11.07, 15.11) 89493
Nja mulig den funker fint der. Men jeg brukte nå for det meste den 40mm kanonen på det stedet også, som i starten av det oppdraget. Men jeg brukte den gattlingen noe da mot slutten der. Synd jeg ikke fikk bruke den 105mm howitzern der hehe, den hadde gjort saken lett :p
[/b]
... Det er da bare å fyre løs? De oppfordrer riktignok til å ikke bruke den, men er du litt lur så beregner du det slik at kun slemmingene blir tatt av eksplosjonen.

SITAT(Revan @ 17.11.07, 15.17) 89495
Som takk til de jævla idiotene i Elkjøp kjøper du en splitter ny Elite eller noe, åpner bare selve maskinen, plugger i din HDD og spiller i vei. Du kjøper hos Elkjøp, og de får den tilbake når du får din tilbake fra MS. ;) På den måten er du happy med en 360 når din opprinnelige er på service, og Elkjøp må selge en konsoll som B-vare eller hva faen.
[/b]
Tenker du på den 30 dagers angrefristen?
Hmm, der sier du meg jammen noe.

På tide å bli litt kreativ ja.

Hell yeah! Go for it, og fortell om den planen funker. Er liksom kjipt hvis de forteller deg "nei, vi gir deg ikke pengene tilbake for den" av en eller annen grunn..

Gjelder ikke 30 dagers bytterett på ubrukte varer da ?
Ikke at jeg har peiling. Men jeg MÅ ha en Xbox 360 i hus, seriøst!

Vi har diskutert akkurat dette, jeg laget et emne. Svarene jeg fikk sa meg at jeg kunne gå og kjøpe en Xbox 360, bruke den til jeg fikk min tilbake igjen, og så levere den jeg kjøpte inn igjen. Og da kjøper du en Core, selvsagt. :) Alt du trenger er jo bare selve maskinen, så det er ikke vits at du kjøper en pakke med HDD og shit.

Virker litt snodig. Må undersøke det litt videre. Skal snart på ferie, vil ikke brenne vekk noe ekstra på tull i tilfelle det skulle gå gæli

Halky

Veteran bruker ;)
Har nå fått spilt detta spillet en god del i mp og har kommet meg til lvl 25, og fått meg G3'n. Ett herlig stykke våpen hehe ;) Men det er en ting jeg ikke liker så godt med spillet. Altså man kan jo oppgradere våpnene sine gjennom tre prosseser, vel det er jo greit nok. Men syntes man kunne få tatt i bruk alle tingene på samme våpnet og ikke bare èn ting omgangen. Skulle gjerne ha hatt både, red dot, lyddemper og den tredje tingen på samtidig Hvis man kunne ha fått til det så hadde jo alt blitt mye bedre.

Sånn ellers uten om det så er funker spillet fint og er kult og spille ;)

K999

Keystone State Of Mind
Ja, altså hvis du spiller SP-delen så merker du at du springer rundt med Red dot sight, og lyddemperen. Meeen hvis det hadde vært mulig på online delen så hadde ikke Nichololololololas død én eneste gang, noensinne. :eek:

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, er ikke alle våpnene som har lyddemper da. Er vel bare de minste våpnene som har det. Og jeg som ofte springer rundt med M60 så hadde det hvert kjekt og kunne ha den red dot sighten og den som gjør gæveret stødigere, samtidig med scopet som jeg ikke har unloket enda :p

Den lyddemperen er faktisk ikke så kjek og bruke hele tiden uansett, siden den gjør sånt at du ikke treffer så godt på lange avstander som du ellers ville ha gjort.

K999

Keystone State Of Mind
Neida, men det var bare et eksempel. :p

Jeg springer fortiden mest rundt med Ak-74u med Red dot sikte (siden jeg ikke har unlocket noe mer på den, enda) og M16a/m4 med ACOG scope. Bruker dobbel tap og da seff, det funker spesielt godt på M16-en. Spilte en del i dag (fra 13-19 tiden) og skal fortsette litt igjen om en times tid. Og til dere der ute som spilte med meg i dag (Endre, Nicholas, Utena), jeg er hjemme nå og har mic igjen. :$