Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

#82
godt mulig jeg er med på et slag cod4 ikveld! får bare håpe på at nettet mitt funker bedre enn det gjorde før i dag, for det var ganske gøy egentlig.
 
#83
Noen som vil spille? Dette her er JÆVLA gøy, som CoD2 bare så utroooolig mye kjekkere. Å herregud. Halo 3 har fått seg en utfordrer. :elsk:
 
#84
Kan spille noen runder. Er du på Bamsemumsen?
 
#88
hmm mye negativt snakk om denne betaen, for meg er det faktisk spillet som har gitt meg best xbox live opplevelse hittill på 360. Jeg opplevde lag en runde jeg spillte, men ellers har det ikke vært noe å merke i det hele tatt. Grafikken og kontrollene er smooth, antall skudd folk tåler er perfekt og balansen mellom det å føle at man aldri kan kan føle seg trygg noe sted fra et skudd i ryggen og muligheten for å "campe" er perfekt.

Har dog stort sett spillt free for all, mulig det er fler irritasjonsmomenter i de andre spilltypene.
 
#89
Noen som er med idag? De som vil kan være med når som helst, men vi kunne jo satt opp spilling til avtalt tid i kveld eller noe. Jeg er syk og har sagt at jeg ikke kan gå ut til alle mine kompiser, så jeg skal klare å holde avtalen.

Nicholas: Du er sikkert i tvil og lite villig til å spille med meg, men jeg hadde det jævla gøy på Live med deg da vi spilte Call of Duty 2 for et år siden. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#93
Tenkte jeg skulle si ifra til alle 0 av dere som kommer til å spille CoD4-betaen etter Halo3 er ute at de øker levelcappen til Lvl 25 på fredag, slik at vi akkurat har tid til å få litt nye greier før betaen slutter på søndag. >_< Hvis noen er med på en siste avskjedskamp med CoD4 før Halo3 idag, så si titten tei på MSN. Har vært moro så lenge det varte, og forhåpentligvis er vi skikkelig lei av Halo 3 femte november.
 
#94
Tenker jeg skal plukke det opp til PC når det slippes. Endelig fått en PC som kan håndtere noen litt mer krevende spill enn wow.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#96
Testet PC-demoen idag og jeg må si at selv om det kun er et singleplayer-map så får jeg et solid førsteinntrykk av ting her. God grafikk, komfortable kontroller og plenty av action lover godt. Plukker det opp på releasedagen, så har jeg noe å huslepusle med frem til UT3 kommer(som også eier stort, btw).
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#97
Ok, hvem skal ha dette? Vi må få gjenopplevd glansdagene fra betaperioden! :elsk:
Ja selvfølgelig snakker jeg om 360-utgaven.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#98
Plukker opp etter skulan idag, begynner sikkert å spille like over to-tida. Rekker vi noen runder?
 
Kjøpte det idag jeg og... på PC

Er ganske fett, litt kaotisk i begynnelsen, men man vender seg til det.

Men har litt problemer med og connecte meg til servere, noen som vet noe som kan hjelpe?