Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

oma

Village Drunk
hvordan slenger man seg bare på egentlig? dette er way anderledes enn å joine på TF2 for å si det sånn - n00b alert, help please?

oma

Village Drunk
Mp - XBLive - find match - også skjer det liksom ingenting mer, har spillt 1 gang og da datt det mange inn i "lobbyen" og så joina jeg dem i en team deathmatch, og det er slik det skal funke? Er det ikke noen måte å bare få sett de forskjellige kampene som allerede er i spill og joine dem, på samme måte som i TF 2?

Har spilt en kamp på live på TF2, og nå kan jeg ikke si jeg husker matchmakingsystemet der var noe å juble for eller bruke som mal for hvordan det fungerer. Tenk Halo 3 heller. Du velger gametype, så søker den. Enten slenges du inn i et starta game, i en lobby som venter på å starte eller din egen lobby, så kommer folk til deg. Vanskelig? Nei. Ikke tenk TF2, virker som om du bare tenker åssen det er der når det er kjempeenkelt i Cod4.

SITAT(oma @ 20.02.08, 23.36) 103672
Mp - XBLive - find match - også skjer det liksom ingenting mer, har spillt 1 gang og da datt det mange inn i "lobbyen" og så joina jeg dem i en team deathmatch, og det er slik det skal funke? Er det ikke noen måte å bare få sett de forskjellige kampene som allerede er i spill og joine dem, på samme måte som i TF 2?
[/b]
ååå, jeg trodde du snakket om ps3 jeg. La du ikke til meg der for noen dager siden da?

oma

Village Drunk
det gjorde jeg helt sikkert, la de som var i ps3 vennetråden til - dog det er litt offtopic?

Lurtz

Dr. Van Nostrand
M40A3 sniper rifle ftw, 25-1-0 i MTDM :p

Skorpion er grei, men den har så jævlig råtten range og magasinkapasitet, så foretrekker silenced MP5.

oma

Village Drunk
har gamet dette nå, til ps3, en god del, er ganske så moro når en kommer inn i det ^^

gamegamegame hanzen? var det flere som hadde det til ps3?

Haha. Forresten, holder på med Sniper Challenges. Har klart alle Marksman, holder nå på med Expert for å få Golden Sniper Camo. M21 og Dargonauv er vanskelige og headshotte med. :/

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Sushi @ 01.03.08, 03.06) 105060
Shotgun og smg er MYE værre....
[/b]
Du spiller med mus for helvete, du har ingenting å klage over.

Ellers kom endelig 360-patchen ut idag, og den inneholdt da følgende:

SITAT
New Kill Cams - Everything that can kill you has a Kill Cam now. Grenades, Airstrikes, Claymores, C4, M203 Rounds, RPGs, anything. So jump online, get owned alittle and check them out. They’re awesome, especially Grenades and M203 shots that go across the map and through a window.

Host Migration - Host migration was added, so now when the host leaves you won’t get dropped back to your own lobby by yourself. Everyone will stay together. Host Leaves, everyone returns to lobby, selects next best host, and the game starts up again. No more re-inviting, re-partying up because a host ended the game.

Improved Sniper Accuracy - The Sniper rifle accuracy has been improved. No more, WTF? shots now. Your cross hair will be a better representation of where your shot will ultimately land. Try out a sniper class today, let us know how the new accuracy feels.

Improved ACOG Scope Accuracy - ACOG scopes accuracy on any weapon has been improved. Test it out, throw it on one of your classes and give it a go.

Upgraded Spectator Cam - Now when you’re a spectator you have the option to follow in 3rd person or 1st person. As well as rotate 360 degrees around the player you’re watching. Next time you’re dead in Search and Destroy and just watching your team mates do stuff you know you can do better, now do it in 1st person or rotate around them.

Quick Mute Option - Now you can easily and quickly mute players in-game or in-lobby without ever going through the Xbox Live blades. Just go to their gamertag on screen and hit ‘A’ to quick mute in lobby, or via the in-game scoreboard if playing. Quick. Easy. Salvation!

In addition to these feature additions there will also be:

Improved Network Performance For Larger Games - 18 player games now require more bandwidth to host, resulting in smoother performance for players.

Optimized Server Selection for First Match - Server selection is now optimized to select best bandwidth servers associated by LSP.

Fixed “Playlist Older Than Host” Error - Player will no longer get this error when entering games.

Additional Start Spawn Locations in All Maps - Added a minimum of 9 extra start spawns on each side of all maps.[/b]
Har ikke fått testa det selv ennå, men det var uansett chill at den kom før helgen. Gleder meg til å prøve ting ut imorgen. :)

Jeg er kanskje ubrukelig, men det er ikke alt der som fungerer optimalt. Snipinga for eksempel, opplever stadig merkelige skudd og drap. Skiftes ikke host ingame også? Merket noen host has ended the game idag.

ACOG stemmer, hadde den på Barett .50 calen min med red tiger. Gikk bra det, kulene traff. ;)

Charlie Prince 4 lyfe. Nå skulle jeg ønske PCen min ikke nådde the point of no return i kveld, og streiket for fult.
Er back in action iløpet av neste uke men.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Synes M21 og M40 er de som er lettest å få headshots med. M21 er i det hele tatt en helvetes brutal rifle. Bruker Barrett/Dragunov/R700 for å få 150 headshots på alle.

M16 er like homo i denne patchen også gitt :/ "Hva er det jeg ser? Konturer av en fiende i det fjerne *BURST* +10". Kan ikke uttrykke hvor mye jeg hater det våpenet, morsomt med games der 7/10 bruker M16.

SITAT(Nicholas @ 01.03.08, 03.11) 105062
Du spiller med mus for helvete, du har ingenting å klage over.
[/b]
Det er fordi alle som er pro spiller fps på PC... fps hører hjemme på PC.

PS: M16 er mitt favoritt våpen.....