Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

oma

Village Drunk
prøvd å logge meg på i hele dag på ps3 versjonen, kommer ikke noen vei, Der man vanligvis får opp alternativene på hva for type kamp man vil spille, så kommer "downloading game settings" der den bare står å går, om jeg prøver å create a match så henger ps3en seg fullstendig og jeg må slå den av manuelt for at noe som helst skal funke.

Noen som har hatt lignende problemer i dag? Kan det ha noe med at jeg ble akkurat Lv 40 eller er det bare tilfeldig?
 

oma

Village Drunk
i dag gikk det fint å komme seg på nett på ps3

Btw, så spiller jeg nesten hver eneste dag på ps3 om noen har lyst å være med, ikke at jeg hoster selv, menmen
 
Jeg syntes jeg har spillt rimelig mye CoD4 men har bare nådd rank 40, men P90 er så absolutt et våpen jeg har lagt mitt elsk til <3

Oma: Jeg hadde selv problemer i går, men gikk seg til etter hvert. Du kan jo bare legge meg til. Navnet er kolaas, spiller støtt og stadig.
 

oma

Village Drunk
c00l, har lakt deg til, spiller du mye smgclass altsaa? Selv liker jeg shotgunclass godt og bruker begge shotgunnene etter hva bane jeg tror de passer til

Er det flere enn meg som syns m16 er fet aa bruke? Stoedig rifle det altsaa ^^
 
Jeg har gjort som de fleste her, spilt litt med alle sammen for å gjøre ferdig challenges, noen våpen jeg foretrekker best, som f.eks Ak47, det kommer også selvsagt ann på baner, liker f.eks smg-ene på baner som Vacant, mens jeg foretrekker AK'n på brett med mer distanse.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Er det flere enn meg som syns m16 er fet aa bruke? Stoedig rifle det altsaa ^^
Leser du litt bakover i tråden finner du svaret. :p Så og si alle er enige i at det er det beste våpenet i spillet, ihvertfall det som er lettest å bruke (M16 m/ Red Dot Sight + Stopping Power = pek og klikk for instakill). Ikke så fryktelig morsomt at det gjør noe, spør du meg, men hei.

Etter patchen har jeg begynt å bruke M14 litt igjen, nå med ACOG. Jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier at minst 70% av killsene mine etter patchen er headshots. Det er helt latterlig, du bare plasserer oppned V-en på brystet til motstanderen, og trykker kjapt to ganger for hodeskudd, funker helt latterlig bra. De gjenværende 30% er fra når jeg kommer helt inntil noen og bare hamrer knappen som en gal og bruker den som en pistol. :D
 

oma

Village Drunk
Kan hende jeg har tenkt paa feil vaapen, kan ikke tro at den foerste assaultgunnen er den beste?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hæ? M16, jo. Den som skyter tre kuler om gangen (burst). Den har tilnærmet ingen rekyll på de tre kulene, så det er bare å peke på noen og trykke en gang for å drepe dem, så lenge du har Stopping Power altså.
 

oma

Village Drunk
foeler at jeg moeter paa folk med mye bedre vaapen enn meg ofte, to tre enkle skudd og ned gaar jeg
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Faktisk så liker jeg bedre å bruke ironsights på M16. Jeg vet ikke helt hvorfor, det bare føles mer riktig. De er såpass godt designet at man ikke mister så mye (om noe) på å bruke dem.
 

Halky

Veteran bruker ;)
ÆÆ tror jeg har fått til en meget meget dum ting :/ Sjekket innom spillet for og ta en runde, men fikk beskjeden om at noe var galt med kontoen min så den ble resetet :( Prøver nå og reinstallere spillet for og sjekke om det kan hjelpe siden jeg ikke har spilt spillet siden jeg la in OSet på nytt her, og det er en god stund siden nå.

Men hvis dette faktisk skal være tilfelle så vet jeg ikke om jeg orker og starte forfra igjen, siden det tar såpas lang tid :/ Helveste dritt sier jeg bare. Så jeg får håpe og tro at det går an og rette det opp igjen, sånn at jeg slipper og starte helt på nytt igjen, dritt spill.

Forresten den statsen burde vel bli lagret på Activisions eller noe sine servere og ikke på pc'n? Sånn som det er i BF2 så blir ihvertfall alt lagret på EA sine servere...

EDIT. Helvete... Japp da må man starte hele xp greia helt på nytt igjen, så jævla artig. Vet nesten ikke om jeg gidder egentlig, siden det kommer til og ta så jævlig med tid, siden alle der ute i COD er topp lvl, og jeg er da lvl 1 igjen, kommer til og bli så jævlig eid overalt.

Hvorfor kunne ikke de som lagde detta spillet lære noe og heller legge statsen til brukerene på servere isteden for den enkeltes pc. Det hadde vært så mye bedre, for da hadde ikke ting godt tapt selv om man reinstallerer spillet og alt sånt.

Good damnit!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Øh, velkommen til Prestige Mode på PC. :p Det er vel ikke så farlig, du får jo morsomme våpen relativt kjapt (du starter jo med MP5, og M4 kommer iløpet av de ti første levlene). Dessuten er det jo gameplayet som er morsomt, ikke levlinga?

For min del har endelig hele vennesirkelen min blitt utstyrt med X360, CoD4 og trådløse nettverksadaptere (som av en eller annen uforklarelig grunn har vært et helvete å få tak i de siste ukene), så vi spilte et par timer sammen ikveld for første gang. Stor, stor moro - har blitt mer og mer glad i Domination nå, spesielt siden det lar meg teste ut litt fiffigere våpen- og perk-kombinasjoner, siden det spiller lite til ingen trille hvorvidt jeg dævver førti ganger eller ei. Leker meg for eksempel litt med M249, og har begynt å sette pris på Juggernauts kvaliteter - den ekstra helseboosten kommer godt med når hovedtaktikken din er å sette deg ned midt i døra og tømme magasinet mot den generelle retningen fienden kommer fra. Litt ustyrlig fra hofta er den riktignok, men puff. Åpnet opp og avfeide det derre ekstra håndtaket til den relativt fort, siden jeg er avhengig av red dot-en min og claymorene mine. :D
 

oma

Village Drunk
Er det noen grunn til at Ps3 versjonen har fått en ekstra downloading periode når man trykker "Find Game"? Har egentlig vendt meg litt til den, men den er så innmari uregelmessig, i morges varte den ett halvt minutt, mens rett i sted trykket jeg "Find Game" og gikk ned for å lage litt mat, tok en halvtimes tid, når jeg kom opp så stod den ffs å dowlnoadet game settings fremdeles. herrejeremi
 
Halky, er du dust eller? Hvis du sliter med å ta folk som har bedre våpen enn deg når du starter, da fortjener du faen ikke å spille. Jeg vet ikke hvordan det er på PC, men kan tenke meg det ikke er så mye annerledes enn på 360en utenom styremåten. Er alle som spiller på PC helt uber med mus til over 1000 kroner eller? Er det virkelig så vanskelig? Det er grunnen til at jeg digger CoD: Skill kommer etter aim på Xbox 360 hvertfall. En spiller kan være level 10 (Prestige) og ha alle gullvåpnene. Likevel kan du fint ta ham hvis du spiller taktisk og faktisk treffer det du sikter på.
 
Gud og jesus, gjør som alle andre som spiller PC; last ned en level 55 profil, når de er så jævla niggers at de ikke gidder å ha no login system eller noe annent kreativt for fem øre burde man faktisk bare kunne velge å starte på 55 uansett.

Hadde ikke akkurat dårlig samvitighet når jeg måtte formatere etter å ha slitet meg til 55.

Edit: Revan, se å hold kjeft. Spiller du mot ubrukelige folk som ikke har hørt om perks? Og nei, det er jævlig til forskjell på våpen fra PC/xbox, det er jævlig greit å ikke belære folk om ting du ikke vet noe som helst om.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Er det noen grunn til at Ps3 versjonen har fått en ekstra downloading periode når man trykker "Find Game"? Har egentlig vendt meg litt til den, men den er så innmari uregelmessig, i morges varte den ett halvt minutt, mens rett i sted trykket jeg "Find Game" og gikk ned for å lage litt mat, tok en halvtimes tid, når jeg kom opp så stod den ffs å dowlnoadet game settings fremdeles. herrejeremi
Det var en glitch på 360 for en stund siden som gjorde at du satt vanvittig lenge i "Downloading game settings" som (så vidt jeg vet) ble fiksa i en patch. Jeg er ikke så særlig "in" i CoD-miljøet på PS3, men det kan jo hende det samme skjer der for tiden. Har dere forresten fått den nyeste patchen ennå? Den med killcam på granater og airstrikes og sånt. Hvis ikke kan det jo hende den retter litt opp når den lander.
 

oma

Village Drunk
hmm, ikke som jeg har fått med meg hvertfall, hvordan får man beskjed om det da sånn egentlig? via spillet eller via PSNStore?

Men killkam viser granater som andre kaster bevist, men martyrdom vises ikke, og det gjør heller ikke airstrikes.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Okay, de nye killcamene følger granaten i tredjeperson fram til den eksploderer, samme med claymores og airstrikes. Det er ganske tøft.

Og, øøh, jeg vet ikke. Jeg får de fleste av nyhetene mine fra andre spillsider og foraer. Sjekk PS3-tråden på SA? :S

PS: Skaff dere avatarer, jævla horer. Jeg er console gamer, ain't got time to read navn.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Halky, er du dust eller? Hvis du sliter med å ta folk som har bedre våpen enn deg når du starter, da fortjener du faen ikke å spille. Jeg vet ikke hvordan det er på PC, men kan tenke meg det ikke er så mye annerledes enn på 360en utenom styremåten. Er alle som spiller på PC helt uber med mus til over 1000 kroner eller? Er det virkelig så vanskelig? Det er grunnen til at jeg digger CoD: Skill kommer etter aim på Xbox 360 hvertfall. En spiller kan være level 10 (Prestige) og ha alle gullvåpnene. Likevel kan du fint ta ham hvis du spiller taktisk og faktisk treffer det du sikter på.
Ehm ja det ble ingen god start, kom meg bare til lvl 3 etter rundt 38 minutters spilletid.
Har vel totalt 16 kils, og 88 deaths :S Tror kanskje ikke hardcore er tingen og starte på etter en del månders pause fra spillet :p Men ja får vel bare bygge meg opp igjen til lvl 30++ som jeg var på, husker ikke helt. Men en ting er sikkert, det tar tid lang tid. og ja omtrent alle jeg har sett er rundt 50 ++ i lvl.

Og Revan, en mus til 1k, det er nå overdreve litt her. Min mus som er en MX518 er en super mus til detta spillet og kostet ikke mere en rundt 450kr eller noe i den duren.

Og nei Revan du tar meget feil igjen, lvl 10 og ha adgang til alle våpnene? Tullball. Det aller siste våpnet får man jo ikke en gang før man er rundt siste lvl ellernoe.

Men joa kan sikkert spille taktisk, men sånt ekke så lett når man spiller hardcore på public server.

Uansett så er det fortsatt en ting jeg savner i den serverbrowseren i spillet. Hvorfor kan vi ikke få lov til og søke etter servere selv, isteden for og bla gjennom hele lista som er godt over 10k (mener det var noe rundt der..) i antall servere...