Canis Canem Edit, nå kjent som Bully igjen

#21
Jeg spilte Bully og likte det faktisk veldig godt i begynnelsen, etter to-tre timer ble jeg bare mer og mer lei, og endte opp med å aldri røre det igjen. Oerhört traff vel egentlig spikeren på hodet når jeg gjaldt mine meninger rundt spillet, så jeg orker ikke utdype det noe ytterlige enn det.

Men å påstå at Gun er bedre enn Bully blir bare teit. Gun virket lovende, men leverte ikke og ble bare kjipt og uinspirerende.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Gun var ikke så huggæærnt, men det var - hold dere fast - for kort. Det er da et sandkassespill hvor noe av hovedpoenget er utforsking og masse sideoppdrag, og jeg klarte å få 100% på saven min på seks timer. Det vil da si at jeg fullførte absolutt alt i hele spillet, for den som måtte lure.
 

SHDR

Gullmedlem
#23
Gnøh.

Jeg har nu spilt Bully i en halvannen times tid, og foreløpig er det morsomt. Jeg driver og truserøsker prefektene og løper som en tulling før jeg gjemmer meg i søpla. Jeg gjør noen oppdrag og har henta litt transistor til bomsen bak bussen. Så langt føles det egentlig veldig smooth. Jeg er sjokkerende ræva i den derre engelskdriten, men det tror jeg først og fremst er fordi jeg har drukket litt pils og har sovet litt lite i natt. Jeg presterte iallfall å FEILE på den timen der jeg hadde GHSIT å forholde meg til. Hallo i luken ...

Jeg ser hva Oerhört klager over, og jeg kan tenke meg at det blir uutholdelig i løpet av noen timer med mindre spillet gir meg fryktelig mye rart å gjøre. Jeg synes stemningen og settingen gjør veldig mye for interessen min, iallfall, og overraskende nok ser jeg ut til å bry meg litt om historien også. Gary er virkelig en ufyselig krabat, og han er ikke så gærent skrevet heller. Det er selvsagt litt vel obvious, men det er ikke sååååå langt unna en middels TV-serie. Jeg tillater meg å synes at Rockstar har gode manusforfattere sammenlignet med praktisk talt alle andre utviklere på kloden. Sier mye om tilstanden til bransjen, men jeg er tilfreds okke som. Også litt festlig å se anti-war sentiments i et spill, også. Jeg er sikker på at det var derfor Jack Thompson gikk løs på det. "They're mocking our boys in Iraq!"

Jeg får sprute noen flere timer i trynet på det. Så får vi se om det var verdt de 185 kronene det kostet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
SITAT(SHDR @ 12.01.07, 20.27) 46777
Jeg tillater meg å synes at Rockstar har gode manusforfattere sammenlignet med praktisk talt alle andre utviklere på kloden.[/b]
Det ble vel igrunn bevist da skottene klarte å snekre sammen et kredibelt nigga-gangsta-epos for et par år siden.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Det eneste jeg klarte på de engelskprøvene var en masse banneord som ble tatt som slæng. :(

The boarding schools are making love to us again! :argh:
 
#26
Whay, ny versjon er annonsert. Til 360 og Wii, med ekstra shizz:

SITAT
Bully: Scholarship Edition is an upcoming port of the game for the Xbox 360 and Wii video game consoles. Rockstar Games announced the game on July 19, 2007. The game will feature exclusive content which was unavailable in the PS2 version.

In previews conducted in early January of 2008, it was revealed that online multiplayer is among the additional features in the Scholarship Edition, for the Xbox 360 version only. Other additions include eight new missions, four new school classes (biology, music, math and geography), new unlockable items and clothing, new two-player offline minigames and new awards.

On August 7, 2007, RockstarWatch.net reported on the release of the Australian Bully: Scholarship Edition box art which included artwork of protagonist, Jimmy Hopkins, and the school principal, Dr. Crabblesnitch. Bully will be released in the PAL region as Bully, and not Canis Canem Edit, as the PlayStation 2 edition was renamed. [/b]
... noen som bryr seg?

Trailer og samme trailer i Nicholas-versjon
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#27
Meget gledelig nyhet! Hadde alltid lyst til å prøve dette, men ble litt glemt når jeg fikk alle de tre nye konsollene. Virker som et veldig solid spill.
.