Chief Gutti off to Japan - Who wants stuff?

#1
Hei alle sammen!

Mens jeg studerer her i Tyskland har jeg tenkt meg en tur til Japan allerede neste uke. Skolen begynner ikke før i midten av februar så jeg kommer til å bli i Japan fram til 30. januar.

Vanligvis pleier en Japan-tur å være en gedigen shopping-tur, men siden jeg er student og krone så svak, blir det veldig lite shopping på meg selv denne gangen.
Men det betyr ikke at dere andre har det like dårlig økonomisk som meg, så hvis det er noe dere trenger å få skaffet direkte fra Japan som vanlighvis ikke er så lett å få tak i, er det bare i si ifra.

Kompisen min Shou kommer til å måtte jobbe de fleste av dagene mens jeg er der, så på dagtid må jeg finne på noe å gjøre utenom bare å spille Virtua Fighter i spillebula. Da kan det bli tid til shopping for dere. Eneste jeg vil ta betalt for hvis jeg my fly fram og tilbake på spesielle steder vil bli buss- eller trikkebillett, og KANSKJE Burger King penger hvis jeg må bruke en hel dag på å finne en driitsjelden ting :)

Siden jeg bor i Tyskland må alt sendes til dere fra Japan. Dessverre må man derfor legge til shipping-kostnader, høyst trolig for EMS-service. Nå er jo den norske krona helt elendig i forhold til den japanske yen-en. Sist gang jeg var i Japan (2005) var den på 4.5 NOK for 100 yen. NÅ er den sunket såpass mye at man må ut med 8 NOK+ for en 100 yen's credit i spillebula! Dette er også en stor grunn til at det IKKE blir mye shopping på meg denne gangen.

De fleste på Spillegal vet nok hvem jeg er, så stole på meg med pengene blir ikke noe problem. Dette gjør jeg i mest grad fordi det er vanlig at fighting gamere trenger spesielle ting fra Japan, som f.eks. arkadeutstyr, turneringsDVDer og lignende.

Anyway, de som er interessert kan sende meg en melding med en liste over hva som kunne ønskes. Nå er det en UTROLIG dårlig tid til å handle fra Japan, men hvis det er utstyr som behøves snarest kan jeg skjønne at noen ikke kan vente, hehe.

Gutti
 
#2