Chief Gutti off to Japan - Who wants stuff?

Guys:


Infamous: Our SFIV t-shirts have NOT arrived! It is stuck at 80% cleared when I visit the e-capcom site. I had an old email registered there which they probably sent an email to explaining the delay, but since I cannot check it anymore I had to update it to a new mail account. I am going to have to email them asking about the reason for the setback. This means that we will have to get the shirts shipped to us separately when they arrive. Hopefully rather cheap, considering it's only a t-shirt. Lets cross our fingers.
oh snap!! jaja its all good gutti, hadde vært litt kult med en tsjorte, men om det blir for stress så treng du ikke.
 
Halla!

Nå er jeg endelig tilbake i landet. Har vært det siden søndag men er foreløpig uten internett i den nye leiligheten. Har ting kommer fram til dere ennå? Den pakka ble jo til et monster tilslutt, så hvis den kommer gjennom tollen urørt må vi juble sammen.

Har ikke fått regnet på beløpet som utestår for ting som har kommet i ettertid. Dvs., beløp for varer som DVDer, PSP-spill osv.

Ellers har jeg ligget i sofaen i leiligheten og sett ferdig hele sesong 4 av Lost på Bluray. Måtte få tak i region A-versjonen siden den europeiske ikke er sonefri. Så også på SFIV dvden. Sovnet halvveis under den fordi det ikke var noe som helst som fikk oppmerksomheten min. Håper dere andre syns den er bedre enn det jeg forventet. Og, by the way, siden når ble Ryu til en "white guy"? Sjekk overhead'en til arkadeversjonen og si meg at character designen på visse characters ikke er fullstendig crap. Anyway, spillet så underholdende ut mens det gikk i bakgrunnen. Nuki (Blitt fat bastard) så til til å trives med spillet. Samme gjorde Itazan og Koedo. Prøvde spillet kun 3 ganger men likte det faktisk. Jeg håper bare på at den japanske 360-versjonen av spillet er sonefritt, som alle andre Capcom-spill har vært. Er ikke hypp på å spille spillet med vestlige spillere (dvs., navn på ukjente folk), og spesielt ikke med feile bossnavn. Hva med dere andre? Går dere for 360 eller PS3-versjonen? Etter erfaring min fra PSN og HD Remix mot Anarkira, EagleJin, DagV osv., fikk jeg endelig se hvor verdt det er å betale penger for LIVE-abonnement.

Anyway, kommer tilbake til forumet om et par timer. Må stikke å hente klærne mine som for øyeblikket ligger på "coin laundry". Har ikke vaskemaskin i leiligheten, og gamlingene i bygget har satt opp en matrix hvor man kun visse dager i uke og til visse tider kan benytte seg av vaskemaskinen. Selv om det er tomt, kan man ikke bruke en annens tid så sant man ikke har avtalt med personen på forhånd. Flat mate'n min fikk kjeft for dette mens jeg var i Japan, lol.
 
Hallais Gutti.
Sifra når du har regna litt, så får du sende meg en mail. Overførte nettopp 700 kr for shipping btw.

Jeg går for 360 versjonen no doubt, og om du switcher language til japansk vil jeg tro navna I tilegg til språket bytter? ala rankingsa i VF 5 på 360...skifter ikke de og?
(dvs jeg kjøper begge...men kommer til å spille mest på 360 pga online delen)

also, må mase på deg tydligvis. join et samlet fighting community www.round1ko.com
med forum, I even saw jinsama post. endel sf iv diskusjoner der allerede.
 

EagleJin

Bear Necessity
Gutti:
Hva? Var ikke kampene der fullførte combos ble rullet tilbake slik at man tapte i stedet for å vinne morsomme?
:p

Å, ja. What zabraxas said. Flere av folka herfra har flytta til r1ko ^^.
 
Yo, pakka kom på tirsdag. Var litt av et prosjekt å pakke ut lol. Masse esker mixed med bobleplast og teipa sammen til en. Du skal ha for at det var godt innpakket Gutti ;)
Tok no bilder med mobilen når jeg pakket ut.

My stuff

Se hvor lite cave sine PCB's er lol. Helt til høyre på bildet.

Anarkiras stuff

DJ-max PSP fant jeg etter å ha tatt bildet. Lå litt bortgjemt sammen med Nilo sine ting.
Hvor mye ga du for det egentlig? Vært på utkikk etter det for ages.

Nukes stuff


Nilos stuff

Den sorte PS2 saturn pad'n er damn sexy!
 
Hey guys!

Sorry for the late response to the thread! Currently visiting a friend in Edinburgh over the weekend and leaving already on Tuesday. Edinburgh's without doubt one of the finest cities in the world, if not among the top 2! Was dirt cheap for the Ryanair ticket as well so if anyone of you get the chance to travel for a weekend, definitely check out Edinburgh!

So, did the whole package pass customs? If so, then I guess miracles do happen sometimes, lol.

Like I said, I will be back in Germany on Tuesday evening. So I will probably find some time to send out an email with the small amounts that are withstanding for dvds, games etc. Thanks for the earlier transfer for the shipping costs! Just got it in time for the rent to be paid.


Infamous>

Just found the reason for the package delay. Apparently, the address I had posted when ordering was not complete. I will reply to them as soon as I get on my own computer, as this one I'm borrowing at the moment does not have Japanese font installed.