Chief Gutti off to Japan - Who wants stuff?

#21
Robbie:

Bastard, lol. Var på skolen og brukte PCene der. Det svarte feltet som jeg ser nå på min egen laptop kom ikke opp riktig på skolePCen, hehe. Uansett, de 2 timene, fikk jeg brukt til å finne fram alle linkene til arkadesjapper rundt omkring.

Skriv ned titlene på hvilke Tougeki 3rd Strike DVDer du skal ha. Må ha navnet på alle de forskjellige sånn at jeg ikke kjøper en du har allerede.

Capcom converter til under 20 000 yen er noe du skal ha eller? Hva er maks pris på den? De billigste fra auksjoner vet man jo aldri når dukker opp.


Tougeki DVDer:

Tougeki 08 Vol.7 - 3rd Strike
http://www.enterbrain.co.jp/jp/p_catalog/dvd/2008/dvd14832.html
Tougeki 07 Vol.7 - 3rd Strike
http://www.enterbrain.co.jp/jp/p_catalog/dvd/2007/dvd13940.html


Tougeki 08 Vol.4 - GGXX Accent Core
http://www.enterbrain.co.jp/jp/p_catalog/dvd/2008/dvd14778.html
Tougeki 07 Vol.1 - GGXX Accent Core
http://www.enterbrain.co.jp/jp/p_catalog/dvd/2007/dvd13778.html
 
#22
lol, fikk du gjort noe produktivt på skolen da hehe :ler:

Tougeki 08 Third Strike &
Tougeki 08 Accent Core er rikig, de er akkurat sluppet. '07 dvd'ene har jeg allerede.

Billigste jeg har sett Capcom converteren på auksjon er vel rundt 150 dollars. Mellom 10 000 og 15 000 yen er ok. Trenger seff ikke være nytt.

Thanks again Gutti man, おつかれさま
 
#24
Yo!
Skaffer de de dvd'ene til meg også? :)
Jeg finner ikke ut hvem som har laget de DVD'ene jeg var ute etter :(


EDIT!!!!
AHA!!!
Kuroda er det som har laget de DVD'ene ;)
Kunne du sjekket det ut Gutti ? :S

EDIT2:
Han lagde aldri Urien så;
Yun og Alex hvis du kunne sjekket :)
 
#25
Gutti:
Veit Capcom converteren ikke gir power til GD-romen. Men dette er lettere å hente fra kabinettet hvis jeg trenger. Ellers så får jeg spille de spilla på AW kabinettet som har innebygd strøm til Naomi. Ingen av konverterene er perfect <_<

Nuke:
Jasså du skal sjekke opp Kuroda special skills nå?
De dvd'ene skal visst være sick.
Har også hørt at Kuroda dukker opp hjemme hos deg cosplaying som Q og drar SA 3 når du åpner døra hvis du har rippet dvd'ene og lagt dem ut på nettet :O
 
#26
Jupp!
Han cosplayet og kom til meg i drømmene mine...
"You my friend need the power of three, thy shalt learn.. Alex, Gouki and Yun.. Så tok han SA1 fram til døra, og tok SA2 på døra og forsvant..."

Har hørt de skal være sick jeg også så tenkte jeg at jeg kunne gripe sjangsen hehe..

Tar du å sjekker ut
Alex
Dudley
Gouki
Yun

Så har jeg en bursdagsgave på lur til han derre drunken fist!

(Cosplayet og kom til meg i drømmene mine hørtes bare rett og slett nasty ut....)
 
#27
Lol, dreaming about Kuroda.. Kan tenke meg det er gjennomtrekk hos deg nå etter en Q SA2 på døra :ler:

Anyways Gutti, hvis du får tak i Kuroda dvd'ene så kjøp alle sammen. hehe. De er collectors items lissom. Tror de kun selges på hjemmebanen til Kuroda som er Game Sakura.
 
#28
FAEN IKKE ØDELEGG BURSDAGS PRESANGEN DIN NÅ!

Sjekk ut prisen for alle iallefall for min del :)
Hvis du kjøper alle til RobbieDrunkenFistOfMadPower ... HVIS det er rimelig penge og jeg vil også ha alle... Ikke kjøp Dudley til han, kjøp 2 til meg:p

EDIT:
Ja, fint dama er hjemme, måtte bare smelle opp noe presenning, ble så jævla kaldt vøtt..
 
#29
Ok!

Da er det bare en dag igjen til jeg stikker! Dette håper jeg blir gøy. Det er stor turnering i VF5R på både fredag og lørdag, så mye gaming skal de bli fra aller første dag. L.A Akira from VFDC er allerede i Japan og gamer, så jeg og han kommer til å fly rundt sammen hver dag for å challenge folk i spillebula. Ryan Hart kommer neste uke.

Ryktene sier at Itazan har sluttet med VF og gått over på fullt til SFIV. Mr. David har gitt opp VF siden han ikke vinner lenger, og har derfor endt opp med bare å spille gjennom LIVE, which sucks. Shun har blitt dårligere enn tidligere og spillet krever nå faktisk defence-kunnskaper mens man spiller han, noe som nesten var ikke eksisterende tidligere, hehe (Grunnen at Itazan er så god med Shun er også fordi han var tidligere Wolf spiller og kan defence to the max, noe som han tilføyer Shun bemerkelsesverdig).

De DVDene skal jeg være på utkikk etter. Kan høre med Itazan hvis jeg har problemer med å få tak i de. Han kjenner vel Kuroda fra før av uansett. Hvis ikke finner jeg en annen metode å få tak i de på :)

En annen ting, når ønskes alt dette her sendt?
 
#30
Alright, here's the final list of everyone's purchasing details:

Dan the Man Sun Tan
- 360 arcade stick (functional)

Nilo
- PS2 to USB converter (state of the art, no lag)
- Chun Li controller PS2 or PS3/360 (according to availability)

Aleks
- Fugu in Bobble Bubble wrapped envelope (alive and kicking)

Nukleuz
- Enterbrain Tougeki 08 3rd Strike DVD
- Enterbrain Tougeki 08 GG Accent Core DVD
- Kuroda Alex, Dudley, Gouki, Yun 攻略DVD

Anarkira
- Dimm Board Upgrade (VF4 FT compatible)
- Sanwa Denshi Blast City Panel with Sticks

Robbie
- Audio-Technica ATH-A700
- Victor SU-HD1
- Victor Su-HD1 Power Supply
- Capcom Converter I/O Board
- Enterbrain Tougeki 08 3rd Strike DVD
- Enterbrain Tougeki 08 GG Accent Core DVD
- Kuroda 全キャラ存在ある攻略DVDs
- Love Hina 使用済みパンティ x5
 
#31
Hehe fett! Hadde vært kult hvis du kunne filma noen kamper eller tatt bilder av arcaden. Er litt nysgjerrig på hvordan det ser ut der!
Sånn ellers så vil jeg bare bekrefte det jeg ville ha, slik at det ikke blir noe mix ups:

A. 1 stk. Nubytech Street Fighter Limited Edition Chun Li Controller
B. 1 stk. PS2 til PS3 converter
C. 1 stk. Sony PS3 Street Fighter IV Fightpad - Chun-Li

Finner du alt, så kan du kjøpe alt. Jeg antar du finner A. og B., men blir sikkert vanskelig å skaffe C., siden den ikke kommer før spillet er lansert, men anyways!

Godspeed! :)
 
#33
Søkte etter Game Sakura sin homepage og fant følgende:

Game Inn Sakura - 3 minute walk from Sugami Station on the Yamanote Line
http://www.game-sakura.net/



Kurodas DVDer heter クロダ組み手DVD (Kuroda Kumite DVD)
http://gamesakura.blog118.fc2.com/

List of Volumes:
Release date - Content

01. 24/09-07 - Gouki (note. Volume level extremely low - Increase for viewing pleasure)
02. 30/09-07 - Denpa Ryu
03. 07/10-07 - Hugo
04. 21/10-07 - Ken
05. 28/10-07 - Alex
06. 04/11-07 - Yun
07. 18/11-07 - Makoto
08. 25/11-07 - Dudley
09. 16/12-07 - Nekro
10. 23/12-07 - Q
11. 30/12-07 - Twelve
12. 06/01-08 - Remy
13. 20/01-08 - Shaun
14. 27/01-08 - Elena
15. 03/02-08 - Oro
16. 29/06-08 - Ibuki

Cost per DVD = 300 yen Production cost (Dette kan da jo ikke være prisen??? Selger han til produksjonspris?)
 
#34
hey gutti, jeg er ganske hypp på en simpel street fighter eller king of fighters t-sjorte.
klarer du å fikse det? (helst kof eller begge deler,, størelse L)
:)
 
#36
rett under 250 kr blir det, funker jo det :)
om det ikke er noe KoF å finne, så kan du bare ta den SF4 ryu som var på linken, likte den K.O bak på ryggen :D
PS (vil det si størrelsene er mindre der)? visst det er det jo ikke så galt med XL heller
 
#37
Kurodas DVDer heter クロダ組み手DVD (Kuroda Kumite DVD)
http://gamesakura.blog118.fc2.com/

List of Volumes:
Release date - Content

01. 24/09-07 - Gouki (note. Volume level extremely low - Increase for viewing pleasure)
02. 30/09-07 - Denpa Ryu
03. 07/10-07 - Hugo
04. 21/10-07 - Ken
05. 28/10-07 - Alex
06. 04/11-07 - Yun
07. 18/11-07 - Makoto
08. 25/11-07 - Dudley
09. 16/12-07 - Nekro
10. 23/12-07 - Q
11. 30/12-07 - Twelve
12. 06/01-08 - Remy
13. 20/01-08 - Shaun
14. 27/01-08 - Elena
15. 03/02-08 - Oro
16. 29/06-08 - Ibuki

Cost per DVD = 300 yen Production cost (Dette kan da jo ikke være prisen??? Selger han til produksjonspris?)
Hvis han kjenner Mr. Kuroda så kanskje ? :p :elsk:
+signatur på hver DVD for the fun of it!
Iallefall Hvis han skal prod pris skal jeg ha alle også!

Du må bare ta det etter når du har tid, har du mailen min ?:S Eller så kan vi jo bare snakke her :p Hell no at jeg ringer deg og diskuterer det der nede :p
 
#38
#39
Robbie>

Ketsui PCB faar man garantert ikke til 700 dollar. Den kommer til aa koste glatt 100 000 yen, paa det billigste. Har sett en auskjon tidligere med START paa 148 000 med kjoep naa pris til 200 000 yen. 700 dollar versjon kommer IKKE ut FOER en eventuell 360 versjon kommer ut.
 
#40
Fan, hvorfor kjøpte jeg ikke Ketsui når det gikk for 5000 Nok.

Aright, dropp Ketsui for now men jeg må ha et nytt Cave shooter så se om du finner ESPgaluda 2. Bør være relativt greit å finne til under 60k Yen.