Chief Gutti off to Japan - Who wants stuff?

#83
also, jeg kunne tenke meg VF dvds og GG AC dvds..eller SF ST dvds..om de er så billige som 500-1000 yen ish.. vet det er endel eldre vf dvds jeg ikke har..men tipper de er dyre=(

-SBO 08 VF5R
-SBO 07 VF5
-SBO 06 VF4evo og tekken5
-Kakutou Shinseiki IV
-Arcadia 2007 pre beat tribe cup special

^^ de jeg har
 
#84
Gutti

Bare send tingene mine sammen med Robbie sine ting du ;)
Regner med at jeg flytter til Robbie en stund når tinga kommer liksom :p haha.

Anyways..
Hvor mye skylder jeg deg a' ?
Jeg vet jeg har sendt litt...

Også finner jeg faen ikke brikka mi plutselig!
Så enten må jeg finne den eller så får du møte meg i oslo når du kommer hjem på fredag nå hvis du skal til Norge?


Driver å vurderer de DVD'ene du nevnte... men...
Jeg vil helst ikke over 2k sammenlagt liksom :p
 
#86
Jeg tenkte jeg skulle spørre pent om den som evt tar i mot alt stasjet sender videre til meg. Jeg betaler jo porto og alt, men om noen var villig til å ta på seg jobben, så jeg får cden min?:)
 
#87
For de som vil sende med sitt stuff til meg så kan jeg ta det med på en casual night eller på neste RBN i Oslo. Jeg har ikke tid til å dra på posten og videresende ting desverre.
 
#88
Yo!

Da blir det høyst sannsynlig shipping-dag i morgen. Sender alt sammen til Robbie3s siden det ser ut som om dere har blitt enig om det.

Anarkira: Fikk tak i DIMM BOARD til 6 000 yen. De har den aller første Dj Max til 6 000 yen nytt. Dette er den ENESTE jeg har sett tilgjengelig i butikken og jeg har vært utrolig mange steder. De andre får man lett tak i, men denne usensurerte, er visst svært sjelden nå. Jeg ringer deg gjennom Skype etterpå for å bekrefte om du skal ha den.

Ellers har jeg fått Street Fighter IV animasjonsfilmen som kommer til å følge med til spillet når man forhåndsbestiller L.E versjonen. Hiroshima hadde allerede gjort ferdig denne i desember siden den ble jo først vist på Tokyo Game Show. Dessverre er denne på DVD, så hvis jeg skal ha Blu-ray versjonen må jeg nok kjøpte PS3 versjonen :(

Møtte Koedo i arkadehallen i går. Mens jeg satt og så på noen spille SFIV kom han plutselig bort til meg og spurte om jeg kjente han igjen. Jeg sa med en gang, selvfølgelig gjør jeg det, så deg allerede forrige dagen mens du spilte SFIV istedenfor VF5R! Han hadde visst sett meg også da men jeg hadde dratt da han var ferdig med å spille. Vi pratet en del før vi fant at ut vi skulle challenge hverandre i VF. Spilte mot han 6 ganger og ble brutalt knust. Dette er klart den aller beste VF-spilleren i verden, og jeg fikk virkelig smake på hvorfor han har slikt rykte. Throws kom bare inn 2 ganger av alle 30 gangene jeg minst prøvde. Det fins en bug i VF5-serien som gjør det langt lettere å gjøre throw escapes. Itabashi Zangief utnytter denne teknikken til det fulle, mens Koedo trenger det egentlig ikke siden han allerede klarte 4 throw escapes på Final Tuned-tiden. Så delay launchers var min eneste sjanse.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#89
Jeg har ikke tid til å dra på posten og videresende ting desverre.
Ikke at jeg skal blande meg inn i dette, men er ikke noen av de som har bestilt ting avhengig av å få det videresendt i posten?
 
#90
halla igjen gutti. no call yet, men skal ha dj max(dama has confirmed)

også kult om du fikk med et par vf5r cards og den cardholdern om det var mulig. thanks for everything!
 
#91
Unnskyld meg, men virkelig, jeg henger ikke så mye på sånne spillkvelder i Oslo jeg. Ikke er jeg så veldig ofte i Oslo utenom heller. Neon forslag i det hele tatt om hvordan jeg skal få tak i cden min?
 
#93
Okei, det hørtes greit ut. Da mailer jeg deg adressa og så sier du i fra om porto og sånt.
 
#94
Guys:

Check your emails for the shipping confirmation. The whole package including Robbie's, Anarkira's, Nilo's, Wallace and Nukleuz' stuff came to 21 100 yen in the end. This needs to be shared among you depending on size and weight of your items. I am in need of the money rather quickly since I've spent everything on my account, so if you guys manage to divide the costs within the quickest time you can afford, then that would be greatly appreciated :)

Infamous: Our SFIV t-shirts have NOT arrived! It is stuck at 80% cleared when I visit the e-capcom site. I had an old email registered there which they probably sent an email to explaining the delay, but since I cannot check it anymore I had to update it to a new mail account. I am going to have to email them asking about the reason for the setback. This means that we will have to get the shirts shipped to us separately when they arrive. Hopefully rather cheap, considering it's only a t-shirt. Lets cross our fingers.

Oblivione: Your CD was shipped out with Boss' stuff earlier today. He has received an email with your address listed. He will ship it further on to you as soon as time allows.
 
#95
Hey Gutti my man!!!

Jeg tror jeg har betalt det jeg trenger bortsett fra Kuroda DVD'ene ?
Er ikke det riktig? :S

Hvor mye skylder jeg deg da?
Bare send meg en mail eller noe da?
Så overfører jeg;)
 
#96
God morgen folkens, eller kanskje god natt?

Da er jeg kun en time unna bussturen til Narita flyplass. Har vært en utrolig fet tur med kanskje alt for mye VF-spilling. I tillegg til shopping og VF har jeg spilt fotball, samt vært med i en futsal turnering, vært på karaoke, Disney Sea (ikke et akvariumsted, men heller en vanlig fornøyelsespark som kanskje passer litt bedre til voksne enn Disneyland), utesteder, Cabares, 2 netter på internettkafeer, og en hel drøss av anbefalte spisesteder.

I morgen, eller på lørdag, er det location test for det kommende King of Fighters XII spillet. Det ser helt sinnsykt fett ut grafikkmessig, og Shou kan begynne virkelig å spille dette. Får håpe vi ikke mister han fra VF, hehe. Ellers har jeg funnet ut at VF er fullstendig dødt her i Japan. Spillet har blitt altfor komplisert (R er 10 ganger bedre enn VF5 som kanskje har vært det dårligste spillet SEGA AM2 har kommet ut med det siste tiår) for nybegynnere, mens Tekken gir deg gull eller items å sloss for i nesten hver enese kamp, noe som klart gir et større initiative til å spille det. Hvis VF skal bli populært som det en gang har vært trenger SEGA å gjøre det enkelt som det en gang var. Ekte 50/50 situasjoner etter counter hit. I 5 og R er det altfor mye defensive teknikker som er vanskelig å utføre for nybegynnere, men som favoriserer de som kan dem altfor bra. SEGA har jo ikke laget et spill som har solgt bra i hele 2008. På famitsu sine lister over de 100 mest solgte spillene ligger ikke SEGA på lista en gang :(
Alle de andre store produsentene ligger godt innenfor. SEGA med Ryu ga Gotoku 3 håper jeg inderlig retter på salgstallene, men spillet har nok veldig liten sjanse for konvertering til vesten.

Anyhow, nå må jeg gjøre med klar til reisen så vi snakkes igjen når jeg lander i tyskland!

Otsukaresama!
 
#97
Flight so far delayed for three hours, stuck at Narita Airport.

Currently still at the airport in Tokyo at the moment waiting for new information on the flight I am taking. So far the flight has been delayed for over 3 hours and we will only receive more information concerning the situation within the next hour. This means there might even be more delays which is going to screw up my connecting flight in London even more.

Managed to get hold of a one-day worth Internet connection to my computer. Picking up my meal ticket in just a moment.
 
#98
Håper du har hatt det drit kult :D
Og ikke vært for opptatt pga. andre spillegale folk ... hehe!

Jeg får bli med gutta neste gang!
Need guide and shit :p

Finne sånn der mini hotell sak også hehe!
Har vel ikke råd til annet enn sånn man krabber oppi og er såvidt plass til meg selv :p
 
#99
Da ble det nettopp annonsert at flyet er kansellert for i dag. Da blir jeg her en dag til. Det som suger mest er at flyplassen egentlig ikke ligger i Tokyo i det hele tatt, men heller i et område som heter Chiba. Det er hele to og en halv time unna Tokyo-sentrum. Bra at jeg har PCen min å bruke imens. Blir nok tid for SFIV animasjonsfilmen senere i dag.

Nukleuz:

Jo da, her har det vært sinnsykt fett. Blitt selvfølgelig ganske sliten flere ganger men det er bare en del av moroa. Uansett, ha det kult i Norge!
 
Alright

Back at Narita airport, flying directly to Frankfurt without stops this time. Yesterday was rather amusing. We all stayed at the Disneyland Hotel, which turned out to be a fun experience! Met a lot of cool people and drank beer until 4:30 in the morning. Then we got up at 6 to eat breakfast and to get on the bus for the airport again.

Everyone on the flight from yesterday are scattered around now, receiving direct flights to their destinations as a compensation. This actually helps me out a lot, considering I'll be arriving early enough to not having to take a late-night taxi to the flat.

You guys will at the earliest receive the package on Monday, IF it passes customs. Lets pray together it does. At first impression it kind of looks like a monster package.

Right now though, the announcers are announcing more delays due to really bad weather surrounding the airport. My flight is not until another 2 hours so I'm hoping everything will be cleared by then.