Chief Gutti off to Japan - Who wants stuff?

#61
Robbie3S:

Endelig tilbake på den norske laptop'en min. En mounting plate til Seimitsu LS-32-stikkene får jeg lett tak i. Skal høre med arkadebutikkene for det for å forsikre oss om at det er den plata du trenger til Aero City'n.

Mikado DVDer som er nyere enn når da? Jeg snapper med meg hva de har siden 2007 eller?

Saturn Controller er ikke lett å finne, nei. Lurer faktisk på hvor mye den kontrolleren gikk til på Yahoo Auction til slutt. Uansett, gir ikke opp.
 
#64
Robbie3s:

Ok, har vært innom 3 forskjellige butikker nå. ATH-A700 koster overalt 15 550 yen eller mer. Amazon til 12 000 får vi håpe dukker opp, ellers må vi lete videre etter et billigere sted.

Game Inn Sakura er en arkade jeg faktisk har vært en del ganger før! Første gang var med Itazan i 2005 fordi de hadde VF4 FT til 50 yen. Nå har de en VF5R, to SFIV, to 3S, to SX, to T6, og flere andre populære spill. Jeg kjøpte alle 16 DVDene de har til salgs og det tar 15 minutter å produsere hver enkelte. Må derfor stikke innom igjen på søndag for å hente dem.

Jeg må betale han kompisen min i morgen allerede for ESPGALUDA, så ringer deg etterpå for å høre om du har fått sjekket Spillegal.
 
#65
Nilo:

Fortsatt ingen Saturn PC controller eller Akuma controller å finne, men jeg kjøpte en brukt Saturn PS2 controller til 2500 yen. Den er i god stand og vil fungere med USB adapteren. Hvis du ikke vil ha denne så er det greit. Kanskje jeg får solgt den selv.

Chun Li Controller = 4 000
Elecom USB = 2 000
Sega Saturn PS2 Pad = 2 500
 
#66
Oblivione:

Store vanskeligheter for å finne Gauze CDen. Skal lete videre.

En fyr på Yahoo Auction skal ha 4000 yen for en brukt "Shokaiban" (First Print) av Gauze. Ender om 3 timer, så hvis du sier ifra før da kan jeg skaffe den. Ellers kan jeg se videre etter en senere utgave til en billigere penge.

En annen har den samme til 2000 yen, men da er det en dag igjen på auksjonen.
 
#67
Infamous:

Kjøpte nettopp SFIVt-skjorta fra e-capcom. De hadde fått inn størrelse L :)

Prisen ble (3150 yen + 300 yen shipping) = 3450 yen.

Hva er emailaddressen din? Skal jeg sende den direkte til deg eller skal den sendes med gigantpakka til alle sammen slik at du kan plukke den opp senere?
 
#68
Rakk ikke alternativ en, ser jeg, men var litt over min pris også. Du kan jo sikkert prøve på den til 2000 om den ser grei ut. Men ikke stress med en liten fillecd for meg, skal ikke være til bry.
 
#69
Nilo:

Fortsatt ingen Saturn PC controller eller Akuma controller å finne, men jeg kjøpte en brukt Saturn PS2 controller til 2500 yen. Den er i god stand og vil fungere med USB adapteren. Hvis du ikke vil ha denne så er det greit. Kanskje jeg får solgt den selv.

Chun Li Controller = 4 000
Elecom USB = 2 000
Sega Saturn PS2 Pad = 2 500
Perfect Gutti! Jeg tar Saturn padden også :)

Send mail eller pm så betaler jeg
 
#70
Svarte deg på den forum msg greia Gutti, hvorfor får jeg ikke sendt deg PM?

Glemte å nevne for Nilo at de Saturn pads'a også finnes i PS2 ver. Det er jo seff mye bedre for deg Nilo..
Du har ikke tilfeldigvis sett en brukt en i hvit farge? Me wants hehe

Angående Mikado dvd'er så er Guilty fra 2008 og nyere interresant og 3s fra 2007 og nyere.
 
#71
Glemte å nevne for Nilo at de Saturn pads'a også finnes i PS2 ver. Det er jo seff mye bedre for deg Nilo..
Nice, well det blir jo genialt, akkurat det jeg trengte! Okey gutta, get ready to get your ass kicked by a pad monkey!

Men faktisk, har sett litt mer rundt SFIV, og jo, dette har jeg kommet frem til.
Jeg skal deff. gi SFIV en sjanse, og jo mer jeg ser av FeiLong jo mer kan jeg se meg som en hardcore SFIV spiller.

Jeg tror kanskje, SFIV, kan bli spillet jeg satser fult på :ermm:
 
#72
#73
Oblivione:

Fant en brukt Gauze (Shokaiban) til 2250 yen i dag. Den er i veldig god stand, uten riper så mye som jeg fikk med meg ihvertfall da de viste meg CDen.

Jeg kan sende deg en email med bankkontonummer osv. Er det best å shippe den sammen med alle andre sine ting? Da blir det jo billig.
 
#74
Sender seg pm med mailadressa, så slipper den stå her.

Hvordan blir det da organisert til at jeg får den når den kommer? Bare lurer, billig er bra for meg.
 
#75
Robbie3s og Nukleuz

Skaffet i dag Mikado DVDer med 3rd Strike og GG AC. De jeg fikk tak i er foelgende:

De hadde kun en av hver naar det gjelder 3rd Strike DVDene:

#5 - 1 player 2 on 2 tournament 2007/3/20
#6 - 1 player 2 on 2 tournament 2008/4/17
#7+8+9 - 1 player 2 on 2 tournament 2008/5/15 + 6/12 + 7/17 + SF2nd Impact tournament

GG AC

Midnight Fighters Festival 2007.03.24 MF2 Presents x2

Ellers hadde de fler 3rd strike dvder fra begynnelsen av 2008 og mange fra 2007. Var ikke sikker om dere skulle ha den.

DVDene koster 500 yen per stykk.

De hadde en 3rd Strike DVD til 3500 yen. Husker ikke helt navnet, men det var et eller annet med G3 eller noe s@nt.
 
#77
I tillegg er det fredag i dag som betyr at de kun er en uke igjen til jeg stikker hjem. Er det noen flere requests paa gang maa jeg faa beskjed om det saa raskt som mulig. Hvis dere kan sende meg en email med addressen deres, og med en liste med hvems greier skal til hvor, saa hadde det vaert ypperlig.

Begynner a bli bedre i VF5R naa. Holdte paa aa slaa Fuudo i dag i Open Battle turnering. Gikk helt til siste hit. Skal uploade videoen i morgen.
 
#78
Sendte deg en mail med adressen min. Det var via spillegal men du har vel lagt inn riktig email?
Du kan sende meg mitt stuff og Nilo sitt og sikkert Nuke sitt og.
Den G-up dvd'en er interresant men jeg begynner å bli low on cash. Kanskje Nuke vil ha den?
Så den inneholder bl.a K.O, RX, MOV og YSB.

Fett at du begynner å henge med locals'a i VF da. Spilt no SF4 enda?