Conflict vietnam ramlet inn på spiderman

Faen kan det ikke komme flere FPSer fra Cæsars tid, Viking Tida, et spill om keiser Augustus eller Karl den Store for den slags skyld, eller kanskje Troja.
Holde seg litt borte fra tredje persons Gladiator spill.

sånn alikevel så er ikke conflict spilla FPS, jeg hater egentlig krigspill, synes ikke de er noe gøy, men det er noe spesielt med conflict serien.

Er vel ikke lenge til krigsspill fra krigen i Afgahnistan...

Eller Conflict: Jakten på masseødlegelsesvåpnene...

Ending: Man går inn i et rom og finner Saddam Hussein og en Alien med en svær rakett fra en annen sivilisasjon, så dreper man saddam og teiper fast Mr.Alien som tilfeldigvis heter Legolas til masseødeleggelses våpnet med ekte amerikansk-produsert Duct-tape.
Så trykker man på en stor rød knapp og sender våpnet avgårde til Mars.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ting tyder på at det ikke er så mange som liker serien, gitt. :p

Opprinnelig skrevet av Shadar@31.08.2004, 18.40
Conflict: Faulkner Islands. Ekte politisk korrekt underholdning!

"We Got Them!"
96108​

Falklands Island ?

Lodin

Der Waaaah
Nope, han mente helt sikkert Faulkner øyene. En liten spett med møkk rett utafor Skottland i følge mitt interaktive atlas.

Opprinnelig skrevet av Shadar@01.09.2004, 18.30
Det hadde også blitt hypermoro :D Conflict: Falkland, der du spiller de velutrustede britene som slakter ned argentinere for fote, mens de spiser Fish & Chips for å få tilbake tapt helse, og kaller på artilleristøtte fra flåten sin for å få has på plasseringer med mer enn ti argentinere.
96664​

:D . Det hdde vært noe det. Dustete Argentinere, går til krig mot stivrumpa briter, ikke bra. Ideen er god. Tror ikke det ville vært noe særlig retferdig lag :p

For de som ikke vet så synes jeg at conflict serien er bra :tommelopp:

D

Deleted member 365

Gjest
Øhmm... så vidt jeg vet er det ingen av conflict spillene som har fått gode kritikker.

D

Doctor Downs

Gjest
"I don't know what weapons will be used in World War III, but I do know World War IV will be fought with sticks and stones"

- Albert Einstein

Gleder meg til spilla kommer o)

Ser egentlig mest frem til Conflict Jesus eller noe slikt jeg. Bare tenk dere å styre jesus og disiplene i lag som i conflict desert storm. Tipper jesus har en del lurne knep på lager da gitt.

Opprinnelig skrevet av Shadar@01.09.2004, 18.30
Det hadde også blitt hypermoro :D Conflict: Falkland, der du spiller de velutrustede britene som slakter ned argentinere for fote, mens de spiser Fish & Chips for å få tilbake tapt helse, og kaller på artilleristøtte fra flåten sin for å få has på plasseringer med mer enn ti argentinere.
96664​

bayonett charge av britiske para's, det hadde nok blitt koz og klemz det ja

Opprinnelig skrevet av Agradula@03.09.2004, 16.12
Øhmm... så vidt jeg vet er det ingen av conflict spillene som har fått gode kritikker.
97562​

Det har du rett i. gamespot slaktet begge to, i hvert fall den førtste.

Lesernes omtaler sier noe annet da :)

Jeg likte de to første spillene i serien. Jeg og dama (ja, hun spiller) runda begge spillene co-op og har hatt masse gøy med det.
Men når vi satt oss ned med Conflict: Vietnam så ble det bare ikke det samme. Ble mer kaotisk å spille splitscreen når du er i jungel miljø. Ser shit og ingenting, pluss frameraten var ikke fullt så tilfredstillende. Ikke like lett å spille taktisk lenger og da forsvant på en måte det trekkplasteret.

Men for all del, det var ikke et gjennomsyret dårlig spill heller. Virka bare som om utviklerene tenkte med lommeboka for å være ærlig.