CRYSIS

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#61
SITAT(Archtor @ 27.10.07, 17.33) 87023
Mulig. Selv hadde jeg satt pris på litt mer berserkergang og litt mindre "CS i jungelen"-stil over selve gameplayet. "Spooks" er forresten et rasistisk ord for neger, ikke guling. :p
[/b]
PS: OMA OMA OMA!
 

Kilik

Lokal moderator
#65
Spillet skal ha fått 98% i PC Gamer US. Sammen med Half-Life 2 og Alpha Centauri er det den høyeste scoren som er gitt i bladet.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#67
Wow lenge siden det her vært noe liv her ja, på tide og vekke opp igjen da ;) Spiller selv Cryris fortiden og liker spillett godt. Har kommet meg til de tanks bretta der man kjører tanks og skulle til og ta ut noen AA batterier ;)

Uansett, har fått ett lite problem her nå :eek: Skulle akkurat til og spille det igjen og gikk inn i spillet som vanlig. Men når jeg kom meg inn i spillet så var plutselig profilen min slettet derifra, fikk ikke loadet den heller. Så alt av savegames og hele pakka er borte vekk. Men det er bare inne i spillet, for i mappen inne på dokumenter så ligger alt sammen som det skal være. Og jeg har meget lite lyst til og state spillet helt på nytt, med en ny profil og hele pakka pga at den ikke finner profilen min ingame :eek: Spilte det jo seinast i natt og da funket alt helt fint. Så noen som vet om en løsning her? Er liksom bare default profilen som er der og ikke den jeg bruker.

Har selv prøvd og flytte profil/savegame mappen ut og tilbake igjen uten resultater, så det ser ikke ut som om det vil funke.

Så da må jeg kanskje starte hele greia på nytt igjen? :(
 

Halky

Veteran bruker ;)
#69
Nevermind disse problemen, fikk fikset dem med og bare lage en ny profil med akkurat det samme nicket som jeg hadde i den forige som ble slettet, og alle savegamene kom tilbake ;)

Men andre her som har hatt problemer med lange saving/checkpoint savinger? Ofte kommer jo disse checkpointene ganske så ofte og det tar ofte en evighet og kommet gjennom dem, hvis man i det hele tatt gjør det. Det samme gjelder også vanlig saving(F5), tar lang tid, og ofte henger det seg rett og slett. Har først merket det nå i det siste, siden dette ikke var noen problem i starten av spillet. Tørr nesten ikke save lengere i frykt for at hele greia ska henge seg, litt kjedelig.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#70
Og bump igjen, den nye patchen som har kommet til spillet gjorde sånn at de savegame probleme jeg har hatt nå er løst ;)

Så da har man endelig fått spilt seg en del videre i spillet og her oppstår det ett lite problem :S

Har kommet meg til den Aircraft Carriern og blir nå angripet av det store kjempemonstert av ett warship. Uansett det som ser ut til og være problemet er at den TAC gunen ikke klarer og låse seg fast til noe mål som jeg prøver ut på den store maskinen. Jeg har jo mer eller mindre prøvd ut og siktet med den gunnern over hele warshipet men den klarer bare ikke låse seg fast til noe :/

Så er det noe spessielt sted på det warshipet jeg skal sikte meg inn? Har jo liksom prøvd over alt på skipet.

Og en annen ting, det var den print screen knappen som tokk bilder ingame right? Har tatt en del bilder nå, men finner dem ikke i bildemappen der de skal havne. Ser bare de gammle bildene der :/