Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Beklager riffen, her har jeg svikta. Må nesten pælme ut kak sånn at du får vært med.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#22
:eek:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#23
Beklager; her er det egentlige innlegget:

DERE ER NOEN DUMME FISEMINKS POKEMONS SKAL TEPPEBOMBE HELE TØYEN OG SPILLEGALS SERVERPARK PS SUPER GIAGERA VURUZ ER SENDT I POSTEN

Hvor er de skriftlige retningslinjene for denne påmeldinga? HÆ!?!?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#25
Var ikke en gang opplyst om hvor mange som kunne være med så :ras:
 

demake

Seksuelt godteri
#26
Jeg krever at Oma blir med i denne runden også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Ahahah. Nei.

Uansett, da er det Agradula, Buggz, Jante, Marius, sheriffen ooog undertegnede som er med. Hvis ingen andre har et brennende ønske om det, kan jeg ta på meg ansvaret med å hoste.

Så, mekk avatars. Forslag til innstillinger?

Edit: Mine forslag er iallfall Long game, hell yes til Rectification, og Infernal Census påslått.

Editedit: Kom på en ting til! Jeg sjekka litt på nett i går, og en regel vi må ha med er at når det gjelder de lagrede filene som sendes mellom spillerne hver runde, så er det ikke lov å åpne dem i noe annet enn Solium Infernum. Årsaken er at mye av det hemmelige som skjer hver runde etter sigende ligger lagret som plaintext i den fila. Nevner det sånn at ingen tenker de skal sjekke filene bare av nysgjerrighet, og så står det masse greier der liksom.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Jeg kan nesten love at det blir Marius som knuser deg. Og, han er kompisen til Agradula.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#30
sædniggere
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#32
Marius er å finne på diverse video fra Agras utdrikkingslag for dere stalkere der ute (hei kak).
 

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
#34
Jaja, det er lov å drømme... Var et par som prøvde sist også. Bare spør Jante :)
Eller se på bildet.

Men, er det kommet oppdateringer og slikt til Solium siden sist? Kan ikke si jeg har kjennskap til Infernal scensus og Rectification. Hva er nytt?
 

Vedlegg

Jante

privileged CIS shitlord
#37
La oss satse på at agra og Marius ikke er grodd fast i hofta denne gangen, shall we. Ikke?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#38
forråsiresånn. Dere sperret meg inne. Jeg angrep den svakeste, dvs OMA, han turte ikke ta meg, så han gikk på jante. og plutselig kunne man se på kartet da at ting gikk ganske til helvete. Jeg og buggz hadde en liten greie, Marius og jante hadde en lang greie, fetthest, jante og buggz hadde en ganske lang greie, men jeg hadde aldri sjans til å angripe Marius. for jeg bare var ikke powerful nok. Da var det like greit å karre seg til restene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Altså, dere mekker dere avatars, og så setter vi i gang. Ålreit?



Så: Mekk den avataren dere skal bruke, oooog send den til tryggve.sollid ætt gmail dått com.

Samtidig skriver dere hvilken epostadresse dere skal bruke, og navn/nick/andre viktige opplysninger. Og så får vi detta showet på veien.

Og! Dere som ikke har installert Rectification, må sjekke denne linken for tips. Det er ikke vanskelig å fikse, men det stå "v1.08b" eller tilsvarende på hovedmenyen siden vi skal spille med Rectification (med mindre noen har veldig mye mot det).

Hvis noen har noe imot reglene, så er det nå dere må klage. Mitt forslag:
  • Map size Large
  • Map type Great Rivers
  • Places of Power Uncommon
  • Game Length Long
  • Infernal Census Enabled
  • Rectification Expansion Enabled
 

Jante

privileged CIS shitlord
#40
Du trenger vel bare mailadressene våre for å sende ut invites?