Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Joda, tenkte bare å ligge litt i forkant så vi slipper å vente på det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Det er lurt å sette seg inn i hva de ulike attributtene gjør for Avatars, og tenke seg hvordan du har lyst til å spille sånn at du kan mekke en hensiktsmessig avatar. Her har du en guide til å mekke avatar, ikke lest gjennom men det er ikke rakettforskning så det burde funke.
 

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
#45
Så vidt jeg husker skal vel bare hosten lage gamet, og så er første "runden" at vi alle velger avatar. Ikke at jeg tror du jukser, men jeg ser ikke helt poenget med at alle sender avatarene til deg om det ikke trengs.

Settingsene er forsåvidt greie, men det kunne kanskje vært fett med et annen brett enn great rivers synes jeg. Var det vi spilte sist.

Sheriffen: Jeg ville nok anbefalt deg å bruke et par timer på et single-player game. Er litt å sette seg inn i, og det kan være greit å få litt oversikt over spillmekanikk og de forskjellige legions/praetors/artifacts som finnes.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Greit, kom med forslag til andre brett. Og som sagt var det der med avatars for å spare tid, første trinn etter at man har invitert folk er at man sender avatars som du sier. MEN bare sleng over eposter så tar vi det derfra, uansett må dere mekke avatar så sånn er det. Jeg har reservert bildet av han tjukkasen så er det sagt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Heisann lenge sia sveis, har nå fått mailadresser fra Jante, Agradula ooog Dolosus så her er det fortsatt forbedringspotensial. Hvis Buggz og sheriffen gidder å slenge meg en mail, kan vi sette i gang med det som virkelig er spennende. Hvis dere ikke gidder å mekke avatar først, tar vi det i neste omgang.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53


Da ble det Infernal Divide, gitt.

Har sendt ut invitter til folkens, så her er det bare å bli med.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#54
Så. Hva gjør vi med logger? Blir det noe av egne loggtråder som er safe for forfatteren? Skal vi bare starte dem selv? Hva skjer der. Og hva skjer med åløøøøøø-sida som buggz snakket om?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#55
Åløø-sida har jeg ikke rukket å lage, men trådene kommer opp ila dagen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#58
Da har jeg laget et subforum under Solium Infernum, vi har hvert vårt forum under den igjen som de andre fem respektivt ikke har tilgang til. Lag Loggtråd der. :)

PS: Bare de med 20+ innlegg ser det forumet. Marius har fått spesialtilgang.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#60
Hvis dere ser noe annet enn/i tillegg til deres egen, vær nå grei og si ifra.