Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
#61
Fett. Avatar er laget, valgt og klar for å lage et helvete!
Hva er greia med Åløøøø-sida?
Yeti: Husk å lage backups av filene innimellom. Kjipt om main-fila blir fucked sånn som det skjedde på første forsøk sist.
Sheriffen: Du trenger ikke (bør kanskje ikke...) høre på meg, men om du ikke har en veldig spesifik plan for spillet er det greit at vite at charisma er en jævlig viktig attribute i dette spillet. Charisma mindre enn 3 betyr i praksis at du vil få jævlig lite ressurser å rutte med...

Edit: Wohooo! Spesialtilgang på SG!!! Yeah!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#62
åløøøøø-sida er en egen side hvor du kan skrive logg fra spillet uten at dine fiender, aka oss andre som spiller kan lese det. Dvs der kan man putte bilder, skrive stats uten å være veldig bekymret for at noen av oss andre jukser. selvsagt kan man starte en annen konto, fikse en del posts slik at man kan lese det, meeeeen det er da for faen ingen som bruker ~god i Solium Infernum
 
#63
Det er kult med eget subforum men jeg har ikke rettigheta til å skrive i den. Eller, jeg kunne skrive i tråden som var der men jeg kan ikke mekke egne tråder.
 
#66
Eivind hadde laget en tråd der, med høyst hemmelig innhold. Jeg kan skrive i den tråden men jeg kan ikke lage noen egne.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#68
Jeg har ikke tilgang til å skrive noe i mitt subforum ihvertfall.
 
#70
Prøver bare å holde motet oppe for SGs Helter som skal ut i strid her.
 
#71
Nå funker det. Hvordan er det med å få utestengt evt forummedlemmer som jeg ikke stoler på, og som jeg vet har en agenda og plan mot å styrte meg?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#73
Liker at det allerede er blitt en Ribba-følelse over det her
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Yeti: Husk å lage backups av filene innimellom. Kjipt om main-fila blir fucked sånn som det skjedde på første forsøk sist.
Takker for tips, har slengt opp Solium Infernum-mappa mi på Dropbox sånn at jeg har bækkøpps der.

Og Eivind kan bare gi faen, vi leeroyer ikke raidinga di så knock it off. Gjelder andre også.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#75
Jeg fjerna alles evne til å lage tråder i Solium-forumet, så hvis en mod som ikke spiller tar ansvar her..
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#77
RIP sheriffen delforumet 2012 nevar forget
 
#79
Ellers, drit i den avataren. Jeg aner ikke hva jeg driver med. Bør jeg velge perks? Hvorfor får jeg minuspoeng? Hva har de å si? Hvorfor er ikke et poeng et poeng når jeg skal velge f.eks charisma eller noe annet?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#80
De poengene fordeler du på perks og attributter, tallet bak er kostnaden. Noen perks har negative effekter, derfor får du poeng for å velge de (altså negativ kostnad). De forskjellige rankene koster også poeng, derfor kan du få flere poeng å bruke på perks/attributter om du velger en lavere rank. Hvis du ikke har brukt opp alle poenga har du gjort noe feil, dvs ikke utnyttet alle mulighetene dine.